Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوروند گفت: افتتاح پایگاه اطلاع‌رسانی فهما در خوزستان میدانی برای ارائه فعالیت‌های دینی و مذهبی کانون‌های مساجد استان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد جوروند» امروز (یکشنبه 18 خرداد) در مراسم رونمایی از پایگاه اطلاع‌رسانی فهما خوزستان، با تقدیر از فعالیت کانون‌های مساجد استان اظهار کرد: یک‌هزار و 37 کانون فرهنگی هنری در سامانه فهما ثبت شده که هر کدام یک پایگاه و اداره‌ای فرهنگی و مذهبی است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه چهره‌‎های شاخصی در استان و کشور وجود دارد که از کانون‌های مساجد رشد کردند و افتخارآفرین شدند افزود: از جمله این افراد شهدایی همچون شهید محمد تاجبخش از شهدای مدافع حرم است که مدیر کانون فرهنگی هنری در شهرستان گتوند بودند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف فرهنگی، قرآنی، مذهبی، اهل‌بیت و ... دارند که نیاز است این فعالیت‌ها در فضایی جامع انعکاس داده شود تصریح کرد: با افتتاح پایگاه اطلاع‌رسانی فهما در خوزستان می‌توان این فعالیت‌ها رصد کرد و میدانی برای ارائه فعالیت‌های دینی و مذهبی کانون‌های مساجد استان خواهد بود.

 

جوروند در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری جشنواره بین‌المللی سردار دل‌ها سردار قاسم سلیمانی به میزبانی خوزستان خبر داد و عنوان کرد: با توجه به اینکه سردار سلیمانی اصالتا کرمانی هستند، اما از آنجا که این شهید بزرگوار فعالیت‌های بسیاری را به ویژه در دوران دفاع مقدس و سیل در خوزستان انجام دادند، میزبانی جشنواره به این استان سپرده شد.

 

وی با بیان اینکه بناست پوستر این جشنواره از طریق ویدئوکنفرانس با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شود اضافه کرد: برای این مراسم از استاندار خوزستان دعوت می‌شود؛ احتمال دارد این جشنواره اسفندماه برگزار شود و فراخوان آن نیز در حال آماده شدن است.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: پایگاه اطلاع رسانی فهما کانون های مساجد پایگاه اطلاع رسانی فهما کانون های مساجد فعالیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۳۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه هم‌اندیشی فعالان فرهنگی و گردشگری دزفول با استاندار خوزستان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در این نشست گفت: برنامه‌های گردشگری باید به شکل جامع و همراه با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود.

وی بیان کرد: رودخانه‌ها یکی از ظرفیت‌های مهم در حوزه گردشگری است و در این خصوص اقدامات زیادی می‌توان انجام داد.

کد خبر 6088702

دیگر خبرها

  • برنامه‌های گردشگری باید با پیوست‌های فرهنگی و دینی تدوین شود
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ضرورت گره گشایی از مسایل محلات و تربیت نیروی انسانی تراز انقلاب
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی