Web Analytics Made Easy - Statcounter

براساس تصمیم گیری‌های انجام شده ساعت کار دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان به منظور مدیریت مصرف انرژی از امروز یکشنبه با برنامه جدید اجرایی می‌شود. ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، به استناد مصوبه شماره 32072/ت 55420 هــ مورخ 19/3/1397 و اصلاحیه شماره 46338/ ت 55521 هــ مورخ 13/4/1397 هیات وزیران موضوع "تغییر ساعت کار ادارات در فصل گرما" و نظر به ضرورت مدیریت مصرف انرژی برق؛ ساعت کار کارمندان با رعایت قوانین از امروز یکشنبه تا اطلاع بعدی در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 6 تا 12:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 6 تا 12 اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لازم به توضیح است ساعت کار بیمارستان‌ها، مراکز درمان، امدادرسانی و شرکت‌های خدمات رسان اعم از آتش نشانی، اتفاقات آب، برق و گاز و موارد مشابه و همچنین بانک‌های سیستان و بلوچستان تابع مقررات و سیاست‌های داخلی تعیین شده توسط ستاد مرکزی است.

ساعت کاری جدید سامانه‌های ساتنا و پایا اعلام شدساعت کاری جدید آموزش‌وپرورش اعلام شداز گوشه و کنار گلستان| ساعت کاری اتوبوس‌های درون شهری گرگان افزایش یافت

آن تعداد از دستگاه‌های اجرایی واجد شرایط حقوقی مستقل که روزهای پنجشنبه تعطیل هستند ضمن مدیریت ساعت کار کارکنان در پایان وقت اداری نسبت به برنامه ریزی برای حضور کارکنان اقدام کنند.

انتهای پیام/394/ش

R7843/P/S6,65/CT12 واژه های کاربردی مرتبط استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان ساعت کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد

طلیعه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز تا اوایل شب با رشد ابر در نواحی شمالی و ارتفاعات شرقی استان، وقوع ناپایداری موقت جوی به صورت وزش تندباد لحظه‌ای، ایجاد گردوخاک محلی و بارش پراکنده باران و رعدوبرق مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: طی این مدت سواحل شمالی و مرکزی استان متلاطم خواهد بود.

وی گفت: از فردا تا اوایل هفته آینده وضعیت جوی و دریایی استان در اغلب ساعات آرام است.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب در مناطق شمالی و ارتفاعات شرقی استان افزایش ابر، با احتمال وقوع ناپایداری‌های موقت جوی پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: جهت وزش باد متغیر، غالباً جنوب شرقی تا شمال شرقی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در مناطق شمالی، مرکزی و نواحی شرقی استان در ساعاتی از امروز تا اوایل شب ۱۴ تا ۴۴ گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و امروز تا اوایل شب در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.

کد خبر 6087415

دیگر خبرها

  • بیشترین خسارت سیل بهاری به راه‌ها | جزئیات خسارت از زبان سخنگوی مدیریت بحران
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • نیروگاه‌های برق به استقبال روزهای اوج مصرف تابستان می روند | وزیر نیرو: تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان می‌یابد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • پیامدهای تعطیل شدن روز پنجشنبه
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش خواهد یافت؟
  • با کاهش ساعات اداری حقوق افراد کاهش نخواهد داشت/ ساعات و روزهای کاری ما نسبت به برخی از کشورها بیشتر است
  • تفاهم نامه مدیریت مصرف در حوزه صنایع شهرستان خوی امضا شد 
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد