Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@17:58:21 GMT

راه‌اندازی افزون بر ۱۱ هزار تلفن ثابت در استان یزد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۴۴۹۶

راه‌اندازی افزون بر ۱۱ هزار تلفن ثابت در استان یزد

محمدرضا زارع با اشاره به اهداف و برنامه های پیش روی مخابرات منطقه یزد در سال جاری گفت: مخابرات منطقه یزد هر سال به منظور دستیابی به بالاترین سطح کیفیت و مطلوبیت خدمات مشتریان و توسعه نوآوری اقدام به ارائه برنامه سالانه می‌کند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی مخابرات منطقه یزد، وی خاطرنشان کرد: راه اندازی ۹۱ سامانه تلفن همراه از نسل ۴G و۳G ، اجرای ۱۲۰ کیلومتر فیبرنوری بین شهری و بین مراکز از دیگر برنامه‌های مخابرات در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع ادامه داد: راه‌اندازی نزدیک به ۲ هزار پورت اینترنت بر بستر FTTH ، راه اندازی ۲۷۱ پورت VDSL و راه اندازی ۳۲۰ پورت دیتای تجاری در برنامه‌های مخابرات منطقه یزد پیش بینی شده است.

۵۳۷‌هزار و ۵۴۲ شماره تلفن ثابت در استان یزد مشعول کار است که از این لحاظ با ضریب نفوذ ۴۳.۷ درصد در رتبه چهارم کشور قرار دارد.

ضریب نفوذ اینترنت خانگی در یزد را ۲۷.۲ درصد است و در حال حاضر استان از این لحاظ دارای ۱۲۵ هزار و ۶۶۵ پورت پرسرعت مشغول به کار است و با توجه به ضریب نفوذ این بخش در جایگاه‌های سوم کشوری قرار گرفته است.

برچسب‌ها یزد تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یزد تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار ایران یزد تلفن همراه شرکت ارتباطات سیار ایران مخابرات منطقه یزد راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا خبر داد.

سیدفرامرز مهاجرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مرکزی اظهار کرد: پیگیر راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی هستیم.

وی از راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا خبر داد و افزود: این دو پروژه که به صورت سرمایه‌گذاری مستقیم اجرا خواهد شد از مطالبات مهم شهروندان اراکی است که به مرحله عملیاتی نزدیک شده است.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری در سال جاری، عملیاتی کردن پروژه‌هایی است که در سال گذشته طرح‌ریزی و مقدمات آن فراهم شده است.

مهاجرانی گفت: راه‌اندازی و اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نور الشهدا و خانه بازی کودکان در کوی صنعتی در حال پیگیری است.

وی افزود: امید است با دستورات شهردار و حمایت اعضای شورای شهر اراک، به زودی شاهد اقدامات مهم و تأثیرگذاری برای رفاه حال شهروندان باشیم.

کد خبر 747760

دیگر خبرها

  • پیش بینی برداشت افزون بر ۶ هزار تن غلات در گراش
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • «ابر دولت» در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدای اراک
  • اجرای بازی‌های هیجانی در منطقه گردشگری نورالشهدا اراک
  • سیل در مخابرات طزرجان
  • بهره مندی ۲۰ هزار مشترک از فیبر نوری البرز