Web Analytics Made Easy - Statcounter

منوچهر حبیبی روز یکشنبه در حاشیه ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر روزی با موج دوم شیوع بیماری کرونا مواجه شدیم، آماده نبودن دستگاه‌های متولی در حوزه تولید و نظارت این بیماری کرونا غیرقابل توجیه بوده و کسی نمی‌تواند مدعی شود که غافلگیر شده است.

وی با بیان اینکه کمبود اقلام بهداشتی برای مردم پذیرفتنی نیست، اضافه کرد: هر دستگاهی باید آمادگی داشته باشد تا در پاییز و زمستان با مشکلات کرونا مواجه نشویم و ادارات نیز باید ماسک مورد نیاز مراجعه کنندگان به داخل محیط اداری را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حبیبی تاکید کرد: سلامت اتباع خارجی همچون هموطنان بسیار مهم است و این افراد باید تحت نظارت بهداشتی قرار گیرند که پیگیری این موضوع بر عهده اداره کل اتباع خارجی استانداری قزوین است.

این مسؤول با بیان اینکه  افراد حاضر در هر نشست بیشتر از چهار نفر ملزم به زدن ماسک هستند، گفت: از همه دستگاه‌ها تقاضا داریم همایش‌های غیرضروری را برای حفظ سلامت مردم برگزار نکنند، مگر مراسمی که موضوع سلامت داشته باشد و بتواند برای مردم مفید فایده واقع شود.

حبیبی اظهار داشت: در آخرین تصمیمات ستاد ملی کرونا تصویب شد که علاوه بر مناطق سفید، مناطق با وضعیت زرد نیز از ابتدای تیرماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماز جمعه برگزار کنند که البته دانشگاه علوم پزشکی باید بر این موضوع نظارت کند تا افراد مهر و جانماز شخصی داشته باشند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین تصریح کرد: مهدکودک ها، برگزارکنندگان تورهای مسافرتی، کلاس‌های قرآن و آموزش‌های زبان خارجه از ۲۴ خرداد ماه جاری با رعایت اصول بهداشتی مجاز هستند فعالیت خودشان را آغاز کنند که لازم است از همین حالا مقدمات بهداشتی مربوط به این امور لحاظ شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: سینماها فقط با ۵۰ درصد ظرفیت می‌توانند از ابتدای تیرماه فعالیت کنند و برای اردوی راهیان نور نیز تاکنون تصمیمی در کشور اتخاذ نشده است.

وی یادآور شد: در خیلی از استان‌های گرم کشور که دمای آن بالای ۴۰ درجه سانتی گراد است، کرونا همچنان باقی است و گرما هیچ اثری روی این بیماری ندارد، بنابراین باید همه موظف به رعایت مسائل بهداشتی باشند.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت ویروس کرونا استان قزوین بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد

 فریبرز راشدی  اظهار کرد: در ششمین روز از هفته سلامت و در راستای اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی واحدهای عرضه کننده مواد غذایی ، یک انبار زیرزمینی که مملو از مواد غذایی تاریخ گذشته بود کشف شد.

وی ادامه داد: اقلام غذایی کشف شده در این انبار شامل انواع آبمیوه و آبلیمو به وزن تقریبی سه تن است که چهار تا پنج ماه از تاریخ انقضای آنها گذشته بود.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: این مرکز بهداشت، سلامت شهروندان را خط قرمز خود دانسته و با متصدیان متخلف از مقررات بهداشتی برخورد قانونی خواهد کرد.

وی افزود: در روز جاری نزدیک به ۱۹ تن مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی غیر قابل توزیع معدوم شد.

راشدی بیان کرد: این میزان مواد غیرقابل مصرف توسط بازرسان بهداشت محیط از انبارها و مراکز تهیه و توزیع سطح شهر زاهدان جمع آوری شده است.

وی تاکید کرد: پس از انجام مراحل قانونی و کسب مجوزهای لازم در محل سایت زباله شهرداری زاهدان و با حضور نماینده قوه قضائیه معدوم شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • جوجه ریزی بدون دریافت گواهی بهداشت ‌غیرمجاز است
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا