Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@22:55:37 GMT

بیمه ملت، همراه یک عمر خدمت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۴۵۴۱

بیمه ملت، همراه یک عمر خدمت

پیشکسوتان جامعه، آنها که بعد از سال‌ها کار و تلاش، به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، باید در شرایط مطلوبی زندگی کنند، باید به آنها احترام بگذاریم، از زحمات آنان قدردانی کنیم و بکوشیم تا این سال‌های بازنشستگی را با آرامش و بدون دغدغه سپری کنند.

 

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز ،پیشکسوتان جامعه، آنها که بعد از سال‌ها کار و تلاش، به افتخار بازنشستگی نائل شده‌اند، باید در شرایط مطلوبی زندگی کنند، باید به آنها احترام بگذاریم، از زحمات آنان قدردانی کنیم و بکوشیم تا این سال‌های بازنشستگی را با آرامش و بدون دغدغه سپری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این قدر دانستن، تنها نباید به اختصاص یک روز یا یک هفته به نام این زحمت‌کشان و گنج‌های نیروی انسانی اکتفا کند، بلکه باید هر روز و هر لحظه این احترام، در وجود تک‌تک مردم نهادینه شود، زیرا جامعه‌ای که به بزرگان و پیشکسوتان خود احترام بگذارد، از هر خطر و گزندی مصون و در امان خواهد ماند.

 

از سوی دیگر؛ دغدغه‌های بازنشستگان نسبت به آینده سرمایه‌ای که سال‌ها برای به دست آوردن آن زحمت کشیده‌اند، انکارناپذیر است؛ و از آنجا که این پیشکسوتان جامعه، در حال حاضر با توجه به مشکلاتی از جمله بیکاری فرزندانشان، بیماری و مسائل دیگر، با معضلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کنند، همه نهادها و دستگاه‌ها باید تلاش کنند که هزینه‌های این عزیزان تا حد امکان کاهش یابد.

 

صندوق بازنشستگی کشوری همواره به سمت رفع نیازهای بازنشستگان حرکت می‌کند؛ به همین منظور، طی تفاهم‌نامه‌ای با «شرکت بیمه ملت» خرید انواع بیمه‌نامه را برای این قشر از جامعه، با تخفیف ویژه و به صورت اقساط 12 ماهه فراهم آورده است.

 

شرکت بیمه ملت نیز با ارائه انواع بیمه‌نامه به بازنشستگان، می‌کوشد تا در جبران گوشه‌ای از زحمات این قشر زحمت‌کش، که بهار و تابستان عمر خود را برای اجرای وظایف خود در طبق اخلاص گذشته و به جامعه، دولت و محل کار تقدیم کرده‌اند؛ نقشی ایفا کند.

 

می‌دانیم که امروزه، بیمه یک نیاز و ضرورت برای همه افراد است، از سوی دیگر؛ شیوع کرونا موجب سلب احساس آرامش روانی بسیاری از مردم شده است؛ بیمه ملت با ارائه بیمه‌نامه پوشش بیماری کرونا، امنیت روانی را برای کسانی که یک عمر در جایگاه‌های مختلف برای آبادانی و پیشرفت کشور خدمت کرده و انسان‌های سالم تربیت‌کرده‌اند؛ با حق‌بیمه‌ای بسیار اندک، به ارمغان می‌آورد.

 

به عبارت دیگر؛ هر چه نسبت به بازنشستگان ارزش قائل شویم برای خودمان ارزش قائل شده‌ایم، بر این اساس «بیمه عمر و حوادث انفرادی»، «بیمه آتش‌سوزی» و انواع «بیمه‌های خودرو» این عزیزان را از گزند حوادث به دور نگه‌می‌دارد.

 

بیمه ملت، خدمت به این قشر زحمت‌کش جامعه را مسئولیت اجتماعی خود می‌داند و به منظور ارائه خدمات مطلوب و بهینه و با هدف ارتقای افزایش ضریب نفوذ بیمه در جامعه، این همراهی با بازنشستگان و پیشکسوتان را ارج می‌نهد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: پول نیوز بیمه ملت صندوق بازنشستگی کرونا بیمه اتش سوزی بیمه ملت سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز پژوهش های مجلس و گزارش های این مرکز با عصبانیت دولت رئیسی همراه شده است. علی ربیعی سخنگوی دولت سابق در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشته است؛

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.



ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت.

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901207

دیگر خبرها

  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • مهمترین اخبار ۱۱ اردیبهشت/افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت
  • ۲۵ هزار کارگر ساختمانی در کردستان بیمه ندارند
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است