Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شیوع کرونا در زندان‌های کشور‌های کرونازده از جمله انگلیس و آمریکا عملکرد دولت‎های این کشورها را با چالش‌های زیادی رو به رو کرده است. تاریخ انتشار: 13:46 - 18 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۶۹۶۶ خبرگزاری میزان - شیوع ویروس کرونا بسیاری از زندان‌های جهان از جمله زندان‎های آمریکا و انگلیس را تحت تاثیر پیامد‌های منفی خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش پایگاه «بی وی آی»، موارد ابتلای زندانیان و کارکنان زندان‎ها در انگلیس و ولز به کرونا به حدود هزار مورد رسیده است.
آمار وزارت دادگستری انگلیس همچنین نشان می‎دهد که ۵۴۲ نفر از کارمندان زندان‎ در ۷۲ زندان انگلیس و ولز به ویروس کرونا مبتلا شدند.

همچنین در مجموع، ۴۲۲ زندانی در ۷۴ زندان انگلیس و ولز به ویروس کرونا مبتلا شدند.
در همین حال نیز آزمایش کرونای ۲۳ نفر از کارمندان زندان Escort and Custody ، مثبت اعلام شده است.

وزارت دادگستری انگلیس در ماه آوریل اعلام کرده بود قصد دارد ۴ هزار زندانی کم خطر ظرف ۲ ماه آزاد کند؛ این در حالی است رسانه‎های انگلیس می‎گویند که روند آزاد سازی زندانیان بسیار کُند انجام شده است.
در خبری دیگر نیز، ابتلا به ویروس کرونا در میان زندان‌های آمریکا نیز همچنان روندی صعودی دارد.
به گزارش پایگاه fresnobee، طی هفته گذشته موارد ابتلای زندانیان به ویروس کرونا در بخش «کینگز» در ایالت کالیفرنیا بیش از ۲ برابر افزایش یافته است.

در زندان «اوِنال»، از زمان شیوع این ویروس تاکنون ۸۴۰ زندانی به ویروس کرونا مبتلا شدند. بیشتر بخوانید:  وضعیت بی سابقه زندان‌های آمریکا بر اساس آمار‌ها، حدود ۴ هزار و ۱۴۰ زندانی در این هفته وارد این زندان شدند و همین امر باعث شد تا ۲۰ درصد از  جمعیت زندان به کرونا مبتلا شوند.
بیشترین موارد ابتلا زندانیان در میان زندان‌های ایالتی در زندان Chuckwalla است که در آنجا هزار زندانی به کرونا مبتلا شدند.
همچنین دادگاه عالی آمریکا دستور قاضی فدرال برای جابه جا کردن بیش از ۸۰۰ زندانی در زندان اوهایو را که در معرض خطر ابتلا به کرونا هستند، لغو کرد.

بر اساس آمار‌هایی که نشریه آمریکایی «نیویورک تایمز» منتشر کرده، بیش از ۴۷ هزار مورد ابتلا و ۴۸۵ مورد مرگ در میان زندانیان و کارکنان زندان‌ها در زندان‌های فدرال، ایالتی و محلی در سراسر آمریکا گزارش شده است.  
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا حوادث بین الملل کرونا در جهان کرونا مبتلا شدند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد

استان تهران با اختلاف بسیار از اصفهان، کردستان و خراسان‌رضوی بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد را به خود اختصاص داده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عباس کشانی؛ مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان تهران اظهار کرد: زندان‌های سطح پایتخت با میزبانی از 1794 زندانی بدهکار مالی و محکوم به پرداخت دیات حوادث کارگاهی و سوانح رانندگی در صدر فهرست عددی زندانیان جرایم غیرعمد قرار دارد.

وی با بیان این که 119 نفر از این محبوسان را بانوان شامل می‌شوند، افزود: طبق فرآیند رسیدگی به پرونده مددجویان تحت پوشش ستاد دیه و بنا به ملاحظات مندرج در اساسنامه و شیوه‌نامه اجرایی از جمعیت تقریبا یک‌هزار و هشتصد نفره زندانیان جرایم غیرعمد استان تهران در شرایط فعلی تنها 319 نفر مشمول شرایط کمک و مستحق دریافت حمایت‌های حقوقی و مردمی در راستای آزادی قرار دارند و الباقی یا بابت سوء سابقه یا تعدد جرایم عمد و غیرعمد در فهرست مددجویان واجد شرایط قرار نگرفته‌اند.

دانش‌آموزان مدرسه‌ای در تهران بدهی 3 زندانی را پرداخت کردند

کشانی با اشاره به این که بنا به موقعیت جغرافیایی و جمعیت بالا زمینه بروز جرایم و ورود ناخواسته افراد به داخل بندها در شهرستان‌های استان تهران بالاست، گفت: هر چند سال گذشته و در قالب برپایی جشن‌های گلریزان فیزیکی و مجازی و بدنبال راه‌اندازی پویش‌های انساندوستانه تعداد 660 نفر از زندانیان بدهکار غیربزهکار با کمک‌های نیکوکاران استان تهران و در قالب تلاش مددکاران ستاد مردمی دیه استان با رقم بدهی بالغ بر یک هزار و 171 میلیارد تومان از بند آزاد و به آغوش پرمهر جامعه بازگشتند اما بنا به ارقام سنگین بدهی و شرایط بعضا نامساعد معیشتی برای برخی از طبقات اجتماعی همچنان جمعیت زندانیان غیرعمد در این استان بالا بوده و برای استخلاص این زندانیان اغلب عائله‌مند و سرپرست خانه مساعدت هرچه بیشتر شخصیت‌های حقیقی و حقوقی را می‌طلبد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • این شهر بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • بیشترین زندانی غیرعمد در تهران
  • تهران بیش‌ترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی جرایم غیرعمد را دارد
  • تهران بیشترین زندانی غیرعمد را دارد
  • عفو بیش از ۱۴۵۰۰۰ زندانی در سال گذشته
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت