Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم علیرضا معلم مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در پی تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف رانندگی ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه شماره ۹ را به محل حادثه در بزرگراه شهید کلانتری مشهد اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  او افزود: با حضور نجاتگران و آتش نشانان در محل مشخص شد، برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو سنگین شامل خودرو مینی باس، تریلی کفی و یک دستگاه کامیونت ایسوزو منجر به محبوس شدن و مجروح شدن راننده یکی از این خودرو‌ها شده بود که امدادگران آتش نشانی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی ضمن برش بدنه خودرو فرد محبوس شده را از درون خودرو "کامیونت ایسوز" رها سازی و برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.   مدیر منطقه سوم عملیات آتش نشانی مشهد ادمه داد: آتش نشانان و نجاتگران پس از ایمن‌سازی کامل محل و رفع نشت سوخت این خودرو‌ها ضمن ایمن سازی کامل محل حادثه به ماموریت خود پایان داده و ایستگاه خویش مراجعه کردند.   علت دقیق این سانحه رانندگی توسط عوامل راه پلیس راهور در دست بررسی است.       درحال تکمیل....

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حادثه تصادف آتش نشانان تصادف زنجیره ای مجروحان حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران

به گزارش صدای ایران از ایرنا،سید جلال ملکی روز شنبه گفت: ساعت ۰۱:۳۰ بامداد حادثه گرفتار شدن چندین دستگاه خودرو در داخل گل و لای ناشی از ورود حجم زیادی از آب در انتهای بزرگراه خرازی، ابتدای خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که صورت گرفته بود، به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران ۲ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی نورافشان به محل حادثه اعزام شدند.



وی با بیان اینکه عوامل شهرداری منطقه نیز با یک دستگاه لودر در محل حادثه حضور داشتند، افزود: در محل حادثه مشاهده شده بر ورودی خیابان اردستانی به دلیل بارش‌های زیادی که اتفاق افتاده بود باعث ریزش گل و لای و سنگ از کوه‌ها و تپه‌های اطراف به معبر شده و سه دستگاه خودرو شامل یک دستگاه وانت مزدا، یک دستگاه ام وی ام و یک دستگاه سمند در این محدوده گرفتار شده بودند.


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: قبل از اینکه اتفاق ناگواری بیافتد سرنشینان خودرو‌ها از خودرو پیاده شده بودند، اما حجم زیاد آب باعث شده بود خودرو‌ها به حالت نیمه واژگون درآیند.

وی تاکید کرد: با کمک لودر شهرداری خودرو‌ها به حالت اولیه برگشتند و از محیط خارج شدند و خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشده بود.

به گفته وی، با حضور عوامل شهرداری و آتش نشانان معبر بازگشایی شد و سنگ‌ها از خیابان جابجا شد.

دیگر خبرها

  • رهاسازی چند خودروی گرفتار در گل و لای بزرگراه شهید خرازی تهران
  • آغاز ایمن سازی بزرگراه شهید خرازی حد فاصل بلوار اردستانی و پژوهش
  • تصادف در جاده رشت - انزلی ۱ کشته و ۳ مصدوم برجای گذاشت
  • گرفتار شدن خودرو‌ها در گل و لای در بزرگراه خرازی
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در آزاد راه شیراز _ اصفهان
  • تصادف زنجیره‌ای و حریق ۳ خودرو ۲ کشته بر جای گذاشت
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید