Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی گفت: انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی، دیگر متولی برگزاری اجراهای سالن‌های نمایشی نیست.

آرش خیرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به این که سالن‌های هنری از ابتدای تیرماه بازگشایی می‌شوند؛ هنوز هیچ تئاتری به ما اعلام آمادگی نکرده است و اگر سالن‌های هنری اول تیرماه بازگشایی شوند، ما هنوز هیچ اثری را در نوبت نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: منتها اگر اثری هم در نوبت داشته باشیم، دیگر انجمن متولی برگزاری اجراهای سالن‌های نمایشی نیست. وزارتخانه تقریبا بیش از یک ماه است که انجمن‌ها را از مدیریت و برنامه‌ریزی اجراهای سالن‌های نمایشی کنار گذاشته و مشخص نیست مدیریت با چه نهادی است.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی تصریح کرد: سالن‌های هنری را از انجمن‌های هنرهای نمایشی گرفتند و سالن‌ها دیگر حق عقد قرارداد با کارگردان‌ها ندارند و اعلام کردند با توجه به طرح «واگذاری و خصوصی‌سازی سالن‌ها»، تا زمانی که تکلیف طرح واگذاری مشخص نشود، انجمن‌ها دیگر حق عقد قرارداد با گروه‌های اجرایی ندارند و نمی‌توانند هیچ پولی هم از آن‌ها بگیرند و طبیعتا انجمن در این زمینه هیچ فعالیتی نمی‌تواند بکند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری انجمن هنرهای نمایشی تئاتر انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن روز ملی روانشناس و مشاوره، اولین نکوداشت روز روانشناس با حضور روانشناسان رضوی، خانواده شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم توسط کانون مشاوره و مددکاری رضوی امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.

برنامه مذکور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۶ در در سالن همایش یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه واقع در پاسداران، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا، جنب بوستان پایداری برگزار می‌شود.

کد خبر 6093822 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • برگزاری همایش کنشگران مقابله با سقط عمد جنین در مشهد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • فراخوان حمایت از فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای منتشر شد
  • اولین نکوداشت روانشناسان رضوی برگزار می شود
  • راهیابی فیلم کوتاه مدرسه آنالوگ به جشنواره بین‌المللی رشد
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان