Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمانی که فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۲۰ در ماه مارس به دلیل پاندمی کرونا تعلیق شد، لیورپولی‌ها با کسب نخستین جام قهرمانی خود در لیگ جزیره بعد از ۳۰ سال تنها ۲ پیروزی فاصله داشتند.

لیگ جزیره قرار است از ۱۷ ژوئن (۲۸خردادماه) از سر گرفته شود اما بازی‌ها تا اطلاع ثانوی پشت درهای بسته برگزار خواهد شد؛ موضوعی که در صورت قهرمانی لیورپول مانع از برگزاری جشن قهرمانی هواداران در داخل آنفیلد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این مقررات منع تجمعات انبوه در انگلیس بدان معنا است که رژه قهرمانی قرمزها به همراه جام  در بندر لیورپول احتمالا غیرممکن خواهد بود.

با این وجود، «یورگن کلوپ» معتقد است که هیچ دلیلی وجود ندارد که امکان برگزاری چنین جشنی در زمانی مناسب با شرایط امن وجود نداشته باشد.

وی در این خصوص گفت: اینکه نتوانید آنطور که در رویاهایتان تصور می‌کردید، جشن بگیرید، به هیچ وجه خوب نیست و کاملا این موضوع را درک می‌کنم. برای من هم ایده‌آل نیست که در ورزشگاه به تنهایی جشن بگیرم و سپس به خانه بروم.

کلوپ ادامه داد: این چیزی نیست که تصور می‌کردید اما در حال حاضر نمی‌توان شرایط را تغییر داد. چرا باید با موضوعی که نمی‌توانیم تغییر دهیم، خودمان را اذیت کنیم؟ روزی خواهد رسید که زندگی به روال عادی برمی‌گردد. وقتی که واکسن کرونا پیدا شد، وقتی کسی راه‌حلی برای این مشکل پیدا کرد، وقتی نرخ ابتلا به صفر و زیر صفر رسید، آن روز سرانجام می‌رسد و سپس ما در آن روز جشن دلخواه‌مان را برگزار خواهیم کرد.

وی افزود: اگر آن روز هفته دوازدهم یا سیزدهم فصل بعد باشد، چه کسی جلوی جشن ما را خواهد گرفت؟ آن روز همچنان جام را داریم و می‌توانیم در حالی‌که در اتوبوس ایستاده‌ایم، دور تا دور شهر بچرخیم و اگر مردم فکر کنند که ما عقلمان را کاملا از دست دادهایم، صادقانه هیچ اهمیتی نخواهم داد.

سرمربی آلمانی لیورپول گفت: آیا آن روز هم جشن ما خاص خواهد بود؟ سوال ندارد حتما همینطور است. متفاوت خواهد بود اما تفاوت هیچ مشکلی ندارد.

لیورپول در مسیر شکستن رکورد ۱۰۰ امتیازی منچسترسیتی، ۲۷ بازی از ۲۹ دیدار خود در لیگ جزیره را با پیروزی پشت سر گذاشته است و کلوپ از شاگردانش می خواهد تا این موضوع را هدف قرار دهند.

وی در این باره تاکید کرد: این فصل می‌تواند تاریخی شود و باید این موضوع را به وضوح بیان کنم. نه برای باشگاه بلکه از لحاظ کلی؛ این فرصت را داریم تا امتیازات‌مان را به عددی باورنکردنی برسانیم و بنابراین خودمان را آماده می‌کنیم و سپس به این نتیجه خواهیم رسید.

کلوپ در ادامه تصمیم بازیکنانش را برای زانو زدن نمادین به نشانه همبستگی با جنبش «زندگی سیاهپوستان ارزش دارد» تحسین کرد و گفت: برای مدت‌ها به آنها افتخار می‌کردم اما این یک لحظه فوق العاده متفاوت است. زمانی که آنها را دیدم و این عکس گرفته شد، به خودم افتخار کردم زیرا این یک پیام مهم بود و هیچ بحثی در آن وجود ندارد.

برچسب‌ها لیورپول ویروس کرونا یورگن کلوپ منچسترسیتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیورپول ویروس کرونا یورگن کلوپ منچسترسیتی لیورپول ویروس کرونا یورگن کلوپ منچسترسیتی آن روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح

به گزارش ورزش سه"، تساوی هفته قبل لیورپول و وستهم که با ‏نتیجه 2-2 به دست آمد تحت‌الشعاع یک اتفاق عجیب در اواخر ‏مسابقه قرار گرفت: درگیری لفظی بین محمد صلاح و یورگن کلوپ ‏کنار خط طولی زمین. ‏

از آن روز همه به دنبال این هستند که مشخص شود بین کلوپ و ‏صلاح چه کلماتی رد و بدل شده است. کلوپ سعی کرد تنش را ‏مدیریت کند و گفت در رختکن با بازیکنش صحبت کرده و مشکل حل ‏شده است. اما صلاح نظر دیگری داشت و گفت اگر صحبت کند آتش ‏به پا خواهد شد. ‏

در هر صورت کلوپ روز جمعه گفت هرگونه اختلاف با صلاح صحت ندارد و این دو همه چیز را فراموش کرده‌اند. مربی قرمزها تاکید کرد که تمرکز اصلی روی سه پیروزی در سه بازی باقی‌مانده است و اولی نیز همین امشب برابر تاتنهام خواهد بود.

طبق گزارش منابع نزدیک به لیورپول، امروز محمد صلاح از ابتدا در ترکیب لیورپول قرار خواهد گرفت و خبری از نیمکت‌نشینی او نیست. مربی آلمانی بار دیگر به ستاره مصری خود اعتماد خواهد کرد و بر خلاف بازی با وستهم به او در ترکیب ثابت میدان می‌دهد. بهترین فرصت برای درخشش صلاح در فصلی که برای لیورپول پایان خوبی نداشت و قهرمانی لیگ را از دست رفته می‌بیند.

دیگر خبرها

  • یادداشت: کلوپ لج نکرد، صلاح درخشید
  • رکورد جالب سرمربی لیورپول؛ هیچ‌کسی در لیگ برتر نتوانست یورگن کلوپ را دبل کند!
  • اسلوت: اگر با کلوپ تماس نگیرم، واقعا اقدام عجیبی خواهد بود
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • کاش در آخرین بازی‌ام باران بیاید تا اشک‌هایم را نبینند
  • کلوپ با برد مقابل تاتنهام به استقبال وداع از آنفیلد می‌رود
  • بازگشت توفنده فرعون: من همان مو صلاح هستم!‏
  • خیلی نگرانم فن دایک به رئال برود!
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح