Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان که به همراه مدیر آموزش و پرورش با حضور در حوزه امتحانات نهایی پایه دوازدهم، از نزدیک در جریان فرآیند برگزاری آزمون‌ها در شرایط کرونا قرار گرفتند.

خزائی پور در این بازدید با تشکر از مدیریت آموزش و پرورش، از رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین چینش صحیح صندلی‌ها با رعایت فاصله اجتماعی و نیز از از نظم و آرامش حوزه‌های امتحان نهایی ابراز رضایت کامل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خزائی پور فرماندار شهرستان فراهان در جریان این بازدید ** گفت: خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده از سوی مدیریت آموزش و پرورش و تمهید مقدمات برگزاری امتحانات و از سویی دیگر رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، امیدواریم دانش آموزان عزیز در کمال آرامش و به دور از هر گونه استرس و نگرانی در حوزه‌های امتحانی حضور داشته باشند.

ارتگلی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فراهان هم ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته جهت برگزاری مطلوب امتحانات با اشاره به شرایط خاص جامعه در مقابله با ویروس کرونا، مهمترین مسئله در برگزاری امتحانات نهایی به صورت حضوری را سلامت دانش آموزان عنوان کرد.

ارتگلی افزود: هزارو ۸۶۴ دانش آموز فراهانی از ۱۷ خرداد با رعایت ضوابط بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در آزمون نهایی پایه دوازدهم شرکت می‌کنند.

او تصریح کرد: امتحانات پایه‌های دوازدهم در رشته‌های تجربی، انسانی، پیش دانشگاهی (تجربی و انسانی)، سوم متوسطه قدیم (تجربی و انسانی) تا ۱۷ تیر ادامه خواهد داشت.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فراهان تاکید کرد: خانواده‌ها بابت سلامتی فرزندان خود نگران نباشند و کادر برگزاری امتحانات نیز موظف به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و دستکش هستند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امتحانات دانش آموزان مدارس فراهان شهرستان فراهان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت

ایسنا/بوشهر  مدیر کل آموزش و پرورش بوشهر گفت: همه مدارس استان تا ۱۹ اردیبهشت به آموزش ادامه می‌دهند و از مدیران مدارس خواسته شده تا آموزش‌ها تا تاریخ مذکور ادامه داشته باشد.

علی موحدی افزود: دانش‌آموزان پایه‌های اول تا پنجم ابتدایی تا نوزدهم اردیبهشت و دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی که دو امتحان هماهنگ کشوری دارند تا هشتم خرداد در مدارس حضور خواهند داشت.

 وی با بیان این‌که امتحانات پایه متوسطه اول از نوزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود، اضافه کرد: به مدیران مدارس متوسطه اول اعلام شده دو روز قبل‌از شروع امتحانات یعنی از هفدهم اردیبهشت کلاس‌های درس تعطیل تا دانش‌آموزان برای شرکت در امتحانات آماده شوند.

 مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: امتحانات دانش‌آموزان پایه متوسطه اول تا ۱۳ خرداد ادامه دارد.

 وی گفت: کلاس‌های درس دانش‌آموزان متوسطه دوم (پایه‌های ۱۰، ۱۱ و ۱۲) هم تا نوزدهم اردیبهشت دایر است و بعد از آن باید برای شرکت در امتحانات نهایی که به صورت هماهنگ کشوری است، آماده شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت ادامه خواهد داشت
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد
  • فعالیت مدارس استان بوشهر تا ۱۹ اردیبهشت
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران