Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@22:54:18 GMT

نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۵۴۳۵

نگاهداری مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شد

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی «بابک نگاهداری» را به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

در بخشی از حکم رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به نگاهداری آمده است:

«نظر به تعهد دینی و انقلابی، تخصص و تجارب ارزنده در حوزه‌های سیاستگذاری، جنابعالی را بعنوان «مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی» منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه این حکم انتصاب، ایجاد انسجام و هماهنگی‌های مدیریتی حوزه‌های درون سازمانی مجلس و تقویت ارتباطات برون سازمانی با سایر قوا، دستگاه‌ها و نهاد‌های ذی ربط و همچنین ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه حضور موثر رئیس قوه مقننه در شورا‌های عالی و مجامع ذی ربط، تقویت و نهادینه سازی ارتباطات مردمی رئیس مجلس و برنامه ریزی فعالیت‌های وی از اهم انتظارات از مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس عنوان شده است.
دکتر قالیباف در پایان این حکمو، توفیق روزافزون دکتر بابک نگاهداری را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند منان مسئلت کرده است.

دکتر بابک نگاهداری، دانشیار و مدیر گروه بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه علامه طباطبایی، برگزیدۀ نخستین المپیاد شیمی سراسری و دارای دکترای تخصصی بیوتکنولوژی پزشکی و دکترای حرفه‌ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

وی تاکنون مسئولیت‌های اجرایی مهمی هم در حوزۀ راهبری فرهنگی و علمی کشور، چون دبیری نقشۀ جامع علمی کشور، معاونت ارتباطات شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت نظارت و راهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عهده داشته است. نگاهداری علاوه بر مدیرکلی حوزۀ ریاست دبیرخانۀ شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیری کمیتۀ تایید صلاحیت روسای دانشگاه‌های کشور، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در دورۀ ریاست دکتر تهرانچی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، عضویت در کمیسیون‌های «نظارت» و «چشم‌انداز و امور نخبگان» دبیرخانۀ مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران را نیز در کارنامه دارد.

دکتر بابک نگاهداری دارای بیش از ۷۰ مقالۀ علمی-پژوهشی در ژورنال‌های معتبر بین المللی و مولف کتاب‌هایی، چون «برنامه‌ریزی راهبردی فرهنگی»، «مولفه‌های فرهنگی پیشرفت»، «توسعه در نگاه اندیشمندان مسلمان، آمایش آموزش عالی در کشور» و نویسندۀ چندین کتاب تخصصی در حوزۀ بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی است.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده مجلس مجلس یازدهم قالیباف رئیس مجلس مجلس شورای اسلامی حوزه ریاست مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۵۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در  پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. 

متن پیام رئیس مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم‌ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید. 
این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران‌اسلامی، با قاطعیت به‌دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه‌ قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.
اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادرفنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می کنم.

محمدباقر قالیباف
رییس‌مجلس‌شورای‌اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاهها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • سردار کوثری: کار آمریکا به جایی رسیده که دانشجو سرکوب می‌کند
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • نمره صفر رئیس شورای شهر به سازمان فرهنگی شهرداری قزوین
  • اخبار سیاسی ۸ اردیبهشت؛ رقابت‌ها برای ریاست مجلس/تحلیل‌ها از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران