Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@02:54:09 GMT

اعتراف متهمان به 30 فقره سرقت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۶۹۳۱

اعتراف متهمان به 30 فقره سرقت

رئیس کلانتری 150 تهرانسر از دستگیری 2سارق لوازم خودرو در حال سرقتی از خودرویی خبر داد و گفت: متهمان به 30 فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "محمود مالمیر" در تشریح این خبر گفت: روز گذشته ساعت 5 صبح ماموران گشت کلانتری 150 تهرانسر در بلوار یاس در حال گشت زنی بودند که دو سارق لوازم خودرو را در حین سرقت مشاهده و برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که سارقان بلافاصله پس از مشاهده ماموران سوار بر موتور سیکلت تیزرو به صورت یکطرفه از محل  فرار کردند، افزود: در ادامه ماموران به تعقیب متهمان پرداختند که در نهایت با هوشیاری و سرعت عمل ماموران پس از حدود 10 کیلومتر تعقیب و گریز در نهایت در اتوبان آزادگان هنگامی که سارقان سپر های فلزی برای پنچر کردن خودرو به سمت ماموران پرتاب می کردند که ماموران چند تیر هوائی شلیک و در نهایت سارقان در میدان فتح دستگیر و به کلانتری انتقال یافتند.

سرهنگ "محمود مالمیر" اظهار داشت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد متهم با شناسایی خودروهای فاقد لوازم بازدارنده در ساعات پایانی شب اقدام به سرقت ضبط و باند آن ها کرده و لوازم سرقتی را به فردی که دارای فروشگاه لوازم لوکس خودرو بوده می فروخت.

رئیس کلانتری 150 تهرانسر بیان کرد: تلاش برای دستگیری مالخر ادامه دارد و در بازجویی به عمل آمده از سارقان دستگیر شده، متهمان به جرم خود مبنی بر 30 فقره سرقت لوازم خودرو اعتراف که در این رابطه پرونده تشکیل و به مقام قضائی معرفی شدند .

وی در پایان به شهروندان توصیه کرد: از لوازم بازدارنده از قبیل دزدگیر و  قفل فرمان و یا قفل پدال استفاده کنند که سارقین به راحتی نتوانند به کار خود ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرقت سارق اعتراف متهمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۶۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز

سرهنگ حسین زلقی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهر اهواز، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران انتظامی کلانتری ۳۳ این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی و گشت زنی نامحسوس ۷ سارق حرفه‌ای را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی ۲ عملیات غافلگیرانه آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در شهر اهواز، بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیس و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

سرهنگ زلقی در خاتمه گفت: متهمان پس تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • غافلگیری سارقان کلینیک ترک اعتیاد
  • سارقان ۴۰ فقره سرقت خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای طیور در دامغان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد