Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@08:26:36 GMT

زخمی شدن 25 نیروی امنیتی لبنان در تظاهرات این کشور

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۷۲۰۶

زخمی شدن 25 نیروی امنیتی لبنان در تظاهرات این کشور

ارتش لبنان امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، در اعتراضات اخیر این کشور 25 نیروی ارتش زخمی شده‌اند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش لبنان امروز (یکشنبه) با صدور بیانیه‌ای از زخمی شدن تعدادی از نیروهایش در تظاهرات دیروز خبر داد.

بر اساس گزارش شبکه «المنار»، در این بیانیه آمده است، یگان‌های ارتش دیروز زمانی که مشغول مأموریت خود برای حفظ امنیت و باز کردن مسیرهای بسته شده بودند، با پرتاب سنگ و ترقه‌های بزرگ روبرو شدند که منجر به زخمی شدن ۲۵ نفر از آنها شد و جراحات یک نظامی که از ناحیه چشم زخمی شده، شدید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه آمده است: یگان‌های ارتش چهار نفر (سوری، فلسطینی و سودانی) را به دلیل آشوب و شکستن (وسایل عمومی) بازداشت کردند.

ارتش لبنان در ادامه پیرامون اتفاقات خطرناک دیروز و فتنه‌انگیزی هشدار داد و بر حفظ وحدت و آرامش داخلی تأکید کرد.

در پایان این بیانیه از شهروندان خواسته شده با توجه به خطرناک بودن مرحله فعلی، بیدار باشند و تدابیر امنیتی را رعایت کنند.

لبنان دیروز شاهد تظاهرات عده‌ای برای لغو سلاح جنبش حزب‌الله بود و این تظاهرات به درگیری نیز منجر شد.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار مردم جنوب سیستان وبلوچستان بوده است و سیل زدگان این منطقه خدمت رسانی می کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی‌ هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان، گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران برابر اوامر فرماندهی کل ارتش، از همان روزهای اول سیل، اقدام به جمع آوری کمک‌های امدادی و ارسال آنها به مناطق سیل زده کرد.

امیر واحدی افزود: در زمان سیل، نیروی هوایی ارتش، در کنار وزارت کشور و ستاد مدیریت بحران کشور بود تا هر چه زودتر کمک‌ها را از نقاط مختلف کشور جمع آوری و با استفاده از بالگردهای ارتش به منطقه سیل زده ارسال کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی هوایی در پاسداری از حریم هوایی کشور، تأکید کرد: سربازان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در تمام بحران‌ها در کنار مردم خواهند بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمله موشکی حزب الله لبنان به میرون
  • بیانیه حزب الله لبنان درباره حمله موشکی به میرون
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • آمادگی مردم یمن برای جنگ مستقیم با ارتش رژیم صهیونیستی
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • رادان: موضوع حجاب اصلا موضوع امنیتی نیست
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر