Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم مبارک قدم روز یکشنبه در نشست ستاد اقدام ملی مسکن در استان قزوین افزود: در این طرح برای ساخت ۹ هزار و ۴۸۱ واحد مسکونی در استان قزوین برنامه‌ریزی شده که از این تعداد در مرحله اول برای یک هزار و ۹۴۵ نفر اراضی لازم جانمایی شده است.

وی اضافه کرد: ۶ هزار و ۸۹۷ نفر در مرحله دوم این طرح ثبت نام کرده و در مرحله تشکیل پرونده قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبارک قدم تشریح کرد: از میان اراضی جانمایی شده در مرحله اول، ۴۳۰ واحد در قالب نیروهای مسلح و سپاه، ۵۹۲ واحد در قالب بنیاد مسکن، ۱۹۲ واحد در شهرستان بویین زهرا، ۲۵۴ واحد برای اقشار ویژه در شهرک مهرگان و ۵۰۸ واحد در قالب نوسازی به بانک معرفی شده است.

این مسؤول با بیان اینکه برای ساخت این واحدها ۲۲ هکتار اراضی آماده سازی شده و با پیمانکار قرارداد نیز منعقد شده است، گفت: از این میان یک هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای تعاونی مسکن در شهرک مهرگان برنامه‌ریزی شده است.

 مدیرکل راه و شهرسازی قزوین گفت: طرح‌های ۶۷۲ واحدی کاریز خاور و ۱۹۲ واحدی عمران ۱۳۰ کارگری نیز از حالت بلاتکلیفی خارج شده و در ذیل اقدام مسکن ملی پیگیری می‌شوند.

۴۰۰ هزار واحد مسکونی طرح ملی اقدام مسکن در کشور ساخته می‌شود که از این میان سهم استان قزوین ۱۰ هزار واحد مسکونی تعیین شده است.

برچسب‌ها طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی استان قزوین مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی استان قزوین مسکن طرح ملی اقدام مسکن وزارت راه و شهرسازی استان قزوین مسکن استان قزوین واحد مسکونی اقدام مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۷۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر