Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: در ادیبهشت سال 99 تعداد 498 مورد حادثه رخ داده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت و گو با خبرنگار برنا با اشاره به آمار حوادث اردیبهشت ماه سال 99 گفت: در ادیبهشت سال 98 تعداد  456مورد حادثه رخ داده اما در اردیبشهت امسال این عدد به  498 مورد رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین 314  مورد حریق و آتش‌سوزی در اردیبهشت سال جاری رخ داده است.

وی ادامه داد: در اریبهشت سال جاری 37 مورد حریق منزل مسکونی رخ داده که نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته 12 درصد افزایش و 24 مورد حریق درخت و فضای سبز رخ داده که 26 درصد افزایش داشته است.

کاوه آهنگران افزود: در اردیبهشت سال جاری 400 مورد نجات انسانی صورت گرفته که 170 نفر خانم و 230 نفر آقا بوده‌اند. 11 درصد این حوادث مربوط به آتش سوزی و 89 درصد مربوط به دیگر حوادث بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه تعداد تصادفات نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته 34 درصد کاهش داشته است، تصریح کرد: در اردیبهشت ماه سال جاری 48 مورد حریق خودرو اتفاق افتاده که با افزایش 33درصدی روبه رو بوده‌ایم.

کاوه آهنگران ادامه داد: با نجات 104 مورد حیوان وحشی، نجات حیوانات 79 درصد افزایش داشته است. در این میان مارگیری 26 درصد افزایش داشته و در اردیبهشت ماه سال 99 تقریبا 49 مورد مارگیری از منازل داشته‌ایم.

وی گفت: با 73 مورد مبحوسی در اماکن عمومی و خصوصی، این آمار 38 درصد افزایش داشته، همچنین 51 مورد مبحوسی در آسانسور نسبت وضعیت مشابه سال گذشته23 درصد کاهش داشته است.  حوادث مربوط به ساختمان از جمله سقوط و تخریب، با 54 مورد نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته،  افزایش 23 درصدی داشته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان، با بیان اینکه بیشترین حوادث کوه مربوط به کوه صفه است، ادامه داد: حوادث از 4 مورد سال گذشته به 8 مورد رسیده که با افزایش 100درصدی همراه بوده است.

کاوه آهنگران ادامه داد: دو هزار و 123 مورد تماس با 125 داشته‌ایم که 814 مورد منجر به اعزام شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان اصفهان تصادفات جاده ای حریق سازمان آتش نشاني و خدمات ايمني شهرداري اصفهان شهرداری اصفهان مارگیری نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته درصد افزایش داشته اردیبهشت ماه سال کاوه آهنگران مورد حریق سال جاری رخ داده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۷۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود

محمد فرامرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به شعارهای جدید وزیر علوم مبنی بر اشتغال‌پذیری است، اظهار کرد: در حال حاضر دانشگاه‌ها نمی‌توانند رشته‌ای را راه اندازی کنند مگر اینکه پیوست اشتغال پذیری داشته باشند.

وی ادامه داد: به عبارتی هیچ رشته‌ای بدون تضمین شغلی نباید دایر شود و دانشگاه‌ها موظف هستند ک پیوست اشتغالپذیری دریافت کنند و دانشگاه اصفهان هم این موضوع را پیگیری می‌کند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه اصفهان خاطر نشان کرد: در حوزه پژوهش و فناوری به تازگی وزارت علوم بسته مهارت‌آموزی و اشتغال را به دانشگاه‌ها معرفی کرده است که شامل ۱۵ واحد درسی، کاربینی، کارآموزی، کارورزی، مهارت‌های نرم شغلی و کارآفرینی که دانشگاه موظف هستند در برنامه درسی با هدف بالا بردن مهارت‌ها قرار دهد.

وی افزود: در آذرماه سال گذشته در استان اصفهان کارگروهی به نام «پیاده سازی آمایش و طرح تحول آموزش عالی» شکل گرفت که متشکل از روؤسای دانشگاه‌ها بود و در دور اول راه‌اندازی سامانه‌ای رشته‌های تحصیلی، رشته‌هایی که سه سال پذیرش آنها کمتر از ۶۰ درصد ظرفیت اعلام شده در تحصیلات تکمیلی داشته باشند و رشته‌های کارشناسی که کمتر از ۴۰ درصد پذیرش داشته باشند توسط وزارتخانه تغییر پذیرش دادند.

فرامرزی با بیان اینکه در استان اصفهان نزدیک ۲۸ درصد رشته‌های کارشناسی ارشد موجودیت دارند، گفت: حدود ۲۷ رشته در سال ۱۴۰۳ حذف شده است. در دکتری ۱۰ درصد رشته ها تحقق پذیرش خوردند و ۲۸ درصد رشته در کارشناسی ارشد و ۳۰۰ کد رشته در کارشناسی دانشجو ندارد و استقبالی از سمت جامعه نمی‌شود و این توقف پذیرش یا کاهش ظرفیت از همه گروه‌ها بوده و گروه علوم انسانی بیشتر است.

کد خبر 6093318

دیگر خبرها

  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • حذف ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری
  • ۸۴ درصد حوادث‌برق خراسان رضوی معلول شتابزدگی است
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • آتش‌سوزی یک باب مغازه در تالش
  • ۲۷ رشته در دانشگاه اصفهان در سال جاری حذف می‌شود
  • پرداخت ۵.۶ همت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری در سال جاری
  • آخرین وضعیت بارش‌ها تا اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور + آمار استان‌ها کم‌ بارش و پر بارش
  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد