Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@19:02:18 GMT

کشف 76 دستگاه خودروی احتکار شده در تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۸۲۷۰

کشف 76 دستگاه خودروی احتکار شده در تهران

به گزارش افکارنیوز،

سردار علی ذوالقدر رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از کشف 76 دستگاه انواع خودروهای داخلی و خارجی احتکار شده از 3 پارکینگ در حوالی بزرگراه «شهید سلیمانی» و «فلکه اول تهرانپارس» به ارزش 200 میلیارد ریال خبر داد. 

اخبار اجتماعی- وی در تشریح جزئیات این خبر،گفت: مأموران پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی با اقدامات فنی و تخصصی از اخباری مبنی بر نگهداری و احتکار خودرو در سه پارکینگ در حوالی بزرگراه «شهید سلیمانی» و «فلکه اول تهرانپارس» مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار ذوالقدر افزود: با اخذ دستور قضایی، مأموران در قالب سه اکیپ از پارکینگ‌های مذکور بازدید کردند که در نتیجه آن، 76 دستگاه خودرو شامل 20 دستگاه پراید، 17 دستگاه تیبا، 6 دستگاه هایما، 13 دستگاه سواری پژو پارس، 12 دستگاه سمند و 8 دستگاه پژو405 کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی خودروهای کشف شده 200 میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص 2 متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: احتکار مراجع قضایی خودرو تهران احتکار مراجع قضایی احتکار خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۸۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • ماجرای قمه‌کشی در ارومیه
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان
  • هشدار رادان به روسای پلیس: در توقیف خودروی بی‌حجاب‌ها زدوبندی برای یدک‌کشی و پارکینگ ایجاد نشود