Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر جهش تولید، حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ها از اهم امور است که این رویکرد در استان البرز به جد وجود دارد.

عزیزاله شهبازی روز یکشنبه ۱۸ خرداد در حاشیه بازدید از شرکت تولید موتور سیکلت‌های برقی  افزود: جای خرسندی دارد که امروز شاهد تولید یک محصول جدید در حوزه حمل و نقل کشور با مشارکت سازمان اوقاف و امور خیریه در البرز هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: این شرکت با ارزآوری، اشتغالزایی و بهره برداری از دانش بومی بر مبنای تحقق اقتصاد مقاومتی می تواند ابزار بسیار مهمی برای توسعه وسایل حمل و نقل عمومی باشد.

شهبازی گفت: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال مبنی بر جهش تولید، حمایت از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها از اهم امور است که این رویکرد در استان البرز به جد وجود دارد.

وی افزود: با افزایش تولید این موتورسیکلت ها، مصرف سوخت های فسیلی با آلایندگی های بالا و خروج ارز به شدت کاهش می یابد.

استاندار البرز اضافه کرد: در این مجموعه جوانان نخبه و متعهد ایرانی، برای تولید موتورسیکلت های برقی اقدام کرده‌اند و اکنون مصمم به تولید ۵۰۰۰ دستگاه از این موتورسیکلت‌ها هستند.

وی گفت: سعی دارم در استان البرز بستر لازم را فراهم کنیم که این استان الگوی کشور در استفاده از موتور سیکلت های برقی باشد.

شهبازی با قدردانی از نگاه مثبت و همراهی رییس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و حضور معاون وزیر نیرو در امور توزیع برق، افزود: خرسندیم که تمامی مسئولان در رده های مختلف پای کار آمده اند تا به تبعیت از فرمان مقام معظم رهبری برای جهش تولید اقدام کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استانداری البرز البرز اقتصاد مقاومتی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۸۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، فرمانده انتظامی شهرستان بافق بیان داشت: با اعلام سه مورد سرقت منزل و همچنین سرقت یک دستگاه موتورسیکلت درسطح شهر، مأموران کلانتری ۱۱ شهدا و پلیس آگاهی شهرستان بافق طی عملیات‌های جداگانه موفق شدند سه سارق را شناسایی و دستگیر کنند.


 سرهنگ طولابی نژاد افزود: ازسارقان اموالی از قبیل کولز گازی، ظروف مسی، دستگاه جوش، کابل و آهن آلات، ورق شیروانی و تعداد دیگری وسایل منزل و همچنین یک دستگاه موتورسیکلت کشف و طی مراحل قانونی تحویل مالباختگان شد.


 فرمانده انتظامی بافق تصریح کرد: سارقان به یگان انتظامی انتقال و پس از تشکیل پرونده، هر سه سارق جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • راهنمای راه اندازی خط تولید
  • شرکت ملاردشیر، به عنوان تولید کننده برتر استان البرز برگزیده شد
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند