Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرآنلاین از خوزستان : سید کریم حسینی اظهار کرد: در کشور گره‌هایی داریم ولی این گره‌ها در خوزستان بسیار محکم‌تر، باز نشدنی‌تر و فراوان‌تر هستند.

وی با طرح این پرسش که آیا واقعاً عزمی برای حل مشکلات استان وجود دارد؟ بیان کرد: برخی مشکلاتی را که مشاهده می‌کنیم به گونه‌ای است که واقعاً انسان به وجود و حجم آنها شک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واقعاً چرا در خوزستان به چنین جایگاهی رسیدیم؟ چه افراد و چه افکاری باعث شده است که خوزستان به این نقطه برسد که از هر گوشه و کنار آن مشکلی و بحرانی به صدا می‌رسد؟

حسینی با اشاره به اینکه باید از نظر رسانه در هر شرایطی استقبال کرد و هر نقدی را دشمنی به حساب نیاورد، بیان کرد: برخی موارد یک نقد یا تلنگر رسانه، بسیار تأثیرگذار خواهد بود؛ همان‌گونه که حتی ممکن است یک نطق یک نماینده در برخی موارد می‌تواند راهگشا باشد ولی در کل باید تعلقات را کنار گذاشت و به فکر درد مردم استان بود.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در خوزستان کمتر یاد گرفته‌ایم که تیمی کار کنیم وی اگر نمایندگان استان و رسانه‌ها در کنار هم و برای حل معضلات استان قرار بگیرند بی‌شک می‌توانند بسیار قوی‌تر کار کنند و مشکلات استان را به خوبی حل کنند.

حسینی تاکید کرد: باید مشکلات و معضلات استان، موضوع بندی شود و برای حل هر کدام چاره‌اندیشی مناسبی داشته باشیم. اگر هم کاری انجام می‌شود نباید منت آن را سر مردم بگذاریم بلکه اینها دستاوردهای نظام است.

وی تصریح کرد: معضل اول استان خوزستان، سو مدیریت است. سو مدیریت، فساد و تا حدودی تبانی را به راحتی می‌توان در مدیریت استان مشاهده کرد و متأسفانه این شرایط با هم تطابق یافته‌اند. اگر بخواهیم استان به جایگاه مناسبی دست پیدا کند باید این شرایط را تغییر داد.

حسینی با اشاره به اینکه خوزستان برای رسیدن به جایگاه مناسب نیاز به ایجاد یک جنبش دارد، کرد: مردم، نمایندگان و رسانه‌ها باید چنین جنبشی برای رسیدن به جایگاه مناسب ایجاد کنند.

48

کد خبر 1396795

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۸۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان

ایسنا/خوزستان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان در اهواز برگزار می‌شود.

مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان خوزستان روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور هشت گروه نمایشی شرکت کننده در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری کانون شماره یک اهواز به اجرا درمی‌آید.

به گزارش ایسنا، مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در حالی به میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک اهواز روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد که در آن پنج گروه نمایشی کانونی و سه گروه نمایشی آزاد با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

این نمایش‌های شرکت کننده در ۲ بخش عروسکی، صحنه‌ای و زنده عروسکی در نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان در استان خوزستان با شعار «این صحنه خانه‌ ماست» به رقابت می‌پردازند.

محورهای موضوعی این جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و موضوعات آزاد هستند.

این جشنواره روز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۹ صبح کار خود را در سالن نمایش مرکز شماره یک کانون پرورش فکری اهواز به نشانی امانیه، پیچ استادیوم، پارک حجاب آغاز می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • رشد ۳۱ درصدی صادرات در خوزستان
  • ثبت ۷۲ میلیمتر بارندگی در «حسینیه» اندیمشک
  • شهر حسینیه اندیمشک پربارش ترین نقطه خوزستان
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • تخصیص واحدهای نهضت ملی مسکن فرهنگ‌شهر اهواز به متقاضیان
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • خوزستان میزبان ‌جشنواره‌ هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند