Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-01@22:08:58 GMT

قدردانی مطهری از رییس قوه قضائیه

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۹۲۹۷

علی مطهری نماینده ادوار مجلس در خصوص اجرای قانون جرم سیاسی نوشت: «یک گام به جلو در مسیر رعایت حقوق شهروندی منتقدان و مخالفان نظام است». ناطقان: علی مطهری در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «‌اجرای قانون جرم سیاسی و تفکیک متهم یا مجرم سیاسی از امنیتی، یک گام به جلو در مسیر رعایت حقوق شهروندی منتقدان و مخالفان نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالها حقوق آنها تحت عنوان متهم یا مجرم امنیتی ضایع شده است. از آقای رئیسی بابت این اقدامشان باید تشکر کرد.» برچسب ها: علی مطهری ، رئیس قوه قضاییه ، قدردانی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: علی مطهری رئیس قوه قضاییه قدردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری

به گزارش خبرگزاری مهر، در بخش دوم جلسه شورای عالی قوه قضائیه، کاظم غریب‌آبادی دبیر ستاد حقوق بشر در حاشیه جلسه شورای عالی قوه قضائیه، با اشاره به آمار منتشر شده پیرامون دستگیری ۹۰۰ تن از دانشجویان و اساتید در آمریکا طی روزهای گذشته در جریان خیزش ضدصهیونیستی، اظهار کرد: در حالی که طی روزهای اخیر شاهد برپایی تجمعات گسترده ضدصهیونیستی در دانشگاه‌های آمریکا و بازداشت چندصد نفر از دانشجویان و اساتید آمریکایی در این رابطه هستیم، دفتر کمیساریای حقوق بشر طی همین مدت بدون کوچکترین توجه و اعتنایی به اتفاقات رخ‌داده در آمریکا، سه بیانیه حقوق بشری علیه ایران صادر کرده است که این موضوع مؤید تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری است.

کد خبر 6092237

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • واکنش‌ها به نجات بابک زنجانی از اعدام؛ درس بابک زنجانی به متهم فساد «چای دبش»
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین
  • مخالفان سوریه: موضع ترکیه در قبال ما ثابت است
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم بابک زنجانی چرا نقض شد؟
  • اولین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه/ حکم جدید بابک زنجانی چیست؟
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد
  • قدردانی از مربیان عقیدتی سیاسی
  • وجود تناقضات و استانداردهای دوگانه در سازوکارهای حقوق بشری
  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها