Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@17:03:50 GMT

ظاهر شدن رهبر شورشیان ونزوئلا در انظار عمومی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۹۵۵۳

ظاهر شدن رهبر شورشیان ونزوئلا در انظار عمومی

به گزارش افکارنیوز،

«خوان گوایدو» رهبر شورشیان ونزوئلا برای اولین بار پس از انتشار خبر پناهنده شدن او در سفارت فرانسه در کاراکاس، حال با انتشار ویدئویی در انظار عمومی ظاهر شد.

اخبار بین الملل- گوایدو در این فیلم گفت: کسانی مخفی می‌شوند که ۱۵ میلیون دلار جایزه برای آنها درنظر گرفته شده است. من چهره‌ام را نشان می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال در این ویدئوی کوتاه اشاره‌ای به زمان و مکان ضبط فیلم نشده است.

پیشتر « نیکلاس مادورو »، رئیس جمهور ونزوئلا با صراحت اعلام کرده بود که گوایدو در یکی از سفارتخانه‌های پایتخت مخفی شده است.

وزیرخارجه ونزوئلا نیز هفته گذشته اعلام کرد که گوایدو در سفارت فرانسه پناهنده شده، اما فرانسه این خبر را تکذیب کرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ونزوئلا نیکلاس مادورو فرانسه نیکلاس مادورو ونزوئلا خوان گوایدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد

معاون امور کاربران و تنظیم گری ساترا از ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در پلتفرم های شبکه خانگی داخلی خبرداد.   به گزارش برنا محمدصادق افراسیابی معاون امور کاربران و تنظیم گری ساترا ضمن تائید خبر ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در سکو‌های شبکه خانگی، اظهارداشت: پخش سریال های خارجی در پلتفرهای داخلی پس از انتشار مورد بررسی قرار می‌گیرند و اصطلاحا سریالهای خارجی مشمول ممیزی پسینی هستند، به همین دلیل انتشار سریال مصری «حشاشین» از امروز توسط معاونت پایش و نظارت ساترا بر اساس رای و نظر شورای صدور مجوز ساترا ممنوع اعلام شد.   وی در خصوص دلایل ممنوعیت پخش سریال «حشاشین» در شبکه های خانگی داخلی، گفت: پخش این سریال به دلیل تحریف وقایع تاریخی و نشان دادن چهره‌ای نادرست از ایرانی ها از سوی ساترا ممنوع اعلام شد.   گفتنی است کانال اطلاع رسانی ساترا در پیام رسان داخلی به نقل از مهدی سیفی مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا نوشت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است. بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» (The Assassins)، در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نیست. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • پخش سریال حشاشین در ایران ممنوع شد
  • گزارش جالب دویچه‌وله؛ روش های دور زدن تحریم ها ازسوی ایران و روسیه | چین در ظاهر هیچ نفتی از ایران وارد نمی‌کند؛ در عوض...
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • انجام آزمایش تب مالت دامها نیازمند همکاری مردم در روستاها است
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • بورل: نشانه‌های یک جنگ جهانی دوباره ظاهر شده است
  • کاربران دیوار چطور به حفظ زمین کمک کردند؟
  • فیلم/ انتظار رهبر چین برای استقبال از بلینکن
  • انتشار تصاویر حمله پهپادی به میدان گازی در سلیمانیه عراق