Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@03:04:17 GMT

ذوب آهن پیروزی دربی دوستانه اصفهان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۹۸۲۷

ذوب آهن پیروزی دربی دوستانه اصفهان شد

ایسنا/اصفهان تیم فوتبال ذوب آهن در دیداری دوستانه همشهری خود فولادمبارکه سپاهان را با تک گل مارکوویچ شکست داد.

دو تیم همشهری ذوب آهن و فولادمبارکه سپاهان امروز (یکشنبه ۱۸ خردادماه) در دیداری دوستانه و پس از شروع مجدد لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان  و در پشت درب های بسته و بدون تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان با نتیجه یک بر صفر و با تک گل دقیقه ۸۸ ایوان مارکوویچ مهاجم صربستانی ذوب آهن به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی جذاب و دیدنی هر دو تیم فرصت های زیادی را از دست دادند که در این میان سهم ذوبی ها بیشتر از سپاهان بود، علی قربانی، شهباززاده و سروش رفیعی از سپاهان بازیکنانی بودند که فرصت گلزنی برای تیم خود را داشتند، ضمن اینکه مهدی خلیل دروازه بان ذوب آهن در نیمه دوم شوت محکم سعید آقایی را به زیبایی مهار کرد.   

به گزارش ایسنا، این دیدار با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و حضور دو افسر سلامت هیئت پزشکی ورزشی استان اصفهان برگزار شد، نحوه گرم کردن، وضعیت رختکن دو تیم و نیمکت ها و همچنین استفاده از بطری های آب معدنی کنار زمین و سایر موارد ذکر شده در پروتکل مسابقات از جمله مواردی بود که افسران سلامت بر انجام آن نظارت داشتند.

دیدار برگشت دو تیم هفته آینده در فولادشهر برگزار می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال ذوب آهن تيم فوتبال سپاهان ذوب آهن دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس

رسانه‌های چینی با انتشار عکسی مراسم خداحافظی سرد از وزیر خارجه آمریکا را به نمایش گذاشتند.

به گزارش مشرق، با مشاهده تصاویر ثبت شده در رسانه‌های چینی مشخص می‌شود، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا حین ورود به چین نه تنها با استقبال سردی روبرو شد، بلکه خداحافظی سردی نیز داشت و تنها سفیر آمریکا در چین او را بدرقه کرد.

بر اساس گزارش رسانه ها، هیچ یک از مقامات چینی به بدرقه وزیر امور خارجه آمریکا را در فرودگاه پکن نرفتند و فقط نیکلاس برنز سفیر آمریکا در چین رئیسش را بدرقه کرد.

آنتونی بلینکن اخیراً به چین سفر کرد ولی از همان دقایق اولیه حضور او در چین باعث سردرگمی کارشناسان شد. به ویژه، گارلند نیکسون، کارشناس علوم سیاسی، در مصاحبه با ایزوستیای روسیه اشاره کرد که بسیار می‌گوید که وزیر امور خارجه به شانگهای وارد شد، نه به پکن.

این موضوع به دلیل عدم اهمیت سفر بلینکن برای رسانه‌های چینی بود که پوشش چندانی به عمل نیاوردند.

نیکسون خاطرنشان می‌کند که یک پروتکل دیپلماتیک می‌تواند نشان دهنده عدم احترام مناسب به هیئت آمریکایی باشد. این کارشناس تاکید می‌کند که پروتکل دیپلماتیک برای چین بسیار مهم است و این کشور از آن برای بیان اظهارات سیاسی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، در فیلم ملاقات بلینکن پس از ورود به چین، بینندگان متوجه شدند که مراسم به اصلاح استقبال از او بدون پروتکل‌های دیپلماتیک یعنی بدون فرش قرمز و یک هیئت بزرگ استقبال کننده چینی برگزار شد.

به نظر می‌رسد مقامات چینی می‌دانستند بلینکن با چه هدفی به این کشور سفر کرده است. چرا که او در دیدار با همتای چینی خود طبق معمول زبان تهدید و امر و نهی علیه پکن را اتخاذ کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

دیگر خبرها

  • آرتتا و موفقیتی که ونگر حسرتش را داشت!‏
  • کری‌خوانی خاص ستاره آرسنال برای اسپرز! (عکس)‏
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • وضعیت مصدومان سپاهان قبل از دیدار با پرسپولیس
  • خداحافظی سرد با بلینکن در چین+ عکس
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین