Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:11:31 GMT

آببندان در بابل جان چهار جوان را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۰۹۹۱۱

آببندان در بابل جان چهار جوان را گرفت

این چهار جوان همگی مرد و اهل روستای اطاقسرا و سرنشین قایق بودند که در آببندان روستای دونه سر از توابع بخش گتاب بابل در حال تفریح بودند که براثر سقوط قایق غرق شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بابل به خبرنگار ایرنا گفت : در پی تماس تلفنی با سامانه ۱۲۵ ستاد فرماندهی عملیات سازمان مبنی بر غرق شدن چهار نفر در آببندان روستا دونه سر، بلافاصله اکیپ عملیاتی ۱۰۳ و تیم غواصی سازمان جهت بررسی موضوع سریع به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید مازیار حسنی افزود : در این حادثه که به دلیل وارونه شدن یک فروند قایق پدالی به وقوع پیوست چهار نفر از سرنشینان این قایق که همگی جوان و اهل روستا اطاقسرا بودند به داخل آب سقوط کردند .

وی با بیان اینکه هر چهار سرنشین این قایق پدالی به علت عدم آشنایی به فنون شنا در داخل آب غرق شده و جان باختند ، اظهار داشت : در حال حاضر با تلاش نفسگیر غواصان سازمان ، اجساد هر چهار غریق این آببندان کشف و از آب خارج شده است.

حسنی بیان  کرد : با افزایش سفرهای تابستانی به ویژه به استان‌ها و شهرهای ساحلی و نیز حضور بیشتر در استخرها و رودخانه ها، باید با رعایت کامل اصول و قواعد شنا انجام شده و  در صورت تمایل به شنا کردن، باید در محدوده های مجاز ایمن سازی شده در دریا و در حضور نجات غریق، انجام شود.

ود افزود : همچنین در هنگام  استفاده از قایق های تفریحی باید از جلیقه نجات و سایر تجهیزات به راستای حفظ ایمنی افراد توصیه می شود.

آببندان روستای دونه سر یکی از آببندان های بکر و زیبا و در پنج کیلومتری جنوب بابل و در جاده شهید صالحی واقع است.

برچسب‌ها مرگ ناگهانی بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرگ ناگهانی بابل مرگ ناگهانی بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۰۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی در ۴ استان کشور درپی وقوع سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش ایسنا، بابک محمودی با اشاره به هشدار چند روز پیش سازمان هواشناسی مبنی بر وقوع بارش‌های شدید در اکثر استان‌های کشور گفت: به دنبال این هشدار سازمان امداد و نجات امدادگران خود را به حالت آماده باش درآورد که این آماده‌باش همچنان و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه از صبح امروز در هفت استان بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان، همدان، خوزستان و اصفهان شاهد بارش شدید باران و آبگرفتگی بودیم، گفت: از میان این هفت استان تاکنون در مناطقی از چهار استان عملیات امدادی انجام شد که همچنان ادامه دارد.

 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ادامه داد: بر این اساس در استان خوزستان با آبگرفتگی در مناطقی از شهرستان‌های دزفول، لالی و آغاجاری مواجه هستیم و امدادرسانی در این مناطق توسط تیم‌های امدادی در حال انجام است. در استان بوشهر نیز آبگرفتگی در مناطقی از شهرستان‌های دیلم، کنگان، گناوه، جم و دشتی گزارش شده که امدادرسانی در دیلم و گناوه که شدت حادثه بیشتر بوده، در حال انجام است.

محمودی افزود: همچنین در استان‌های اصفهان و فارس نیز امدادرسانی در شاهین شهر، سپیدان، فسا و بختگان ادامه دارد. گزارش نهایی از اقدامات انجام شده اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به وضعیت بارش‌ها در کشور از شهروندان و مسافران خواست که از تردد و توقف در مسیرها و جاده‌ها و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با سامانه ۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال‌احمر تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • بیش از چهار هزار پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • چهار هزار و ۷۰۰ پروژه تحقیقاتی در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی انجام شد
  • آغاز سیل و آب‌گرفتگی در چهار استان کشـور
  • وقوع سیل و آبگرفتگی در چهار استان کشور
  • مهار آتش در آپارتمان چهار طبقه در زاهدان
  • تأمین آب 7500 هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • تأمین آب ۷۵۰۰ هکتار شالیزار محمودآباد از آببندان
  • باران سیل‌آسا و طوفان در ۲۴ استان | سیل و صاعقه در کمین مردم این مناطق | خطر غرق شدن شناگران و قایق‌ها در سواحل ۲ استان
  • آهنگ روز معلم + دانلود سرود گروه نجم الثاقب و متن معلم خوب من
  • ببینید | وقتی ایران کشتی و بالگرد آمریکایی‌ها را زد؛ جنگ شهید نادر مهدی با قایق با ناوهای آمریکایی!