Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@11:05:13 GMT

وجود۱۹ طرح مدرسه سازی فعال در بروجرد

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۲۱۳

وجود۱۹ طرح مدرسه سازی فعال در بروجرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،امیر غفوری نژاد مدیر کل نوسازی مدارس لرستان اظهارداشت اعتبار در نظر گرفته برای بازسازی ۱۹ مدرسه در شهرستان بروجرد ۳۳ میلیارد تومان می‌باشد.

او گفت: از این اعتبارات بیش از ۱۲ درصد را خیرین مدرسه ساز تقبل کردند.

مدیر کل نوسازی مدارس لرستان گفت: نوسازی مدارس لرستان امسال و پارسال در استاندارد سازی گرمایشی، ۷۴ آموزشگاه را در قالب ۶۱۲ کلاس را استاندارد کرده است که در سال ۹۸ تعداد ۵۰ درصد این مدارس با اعتبارات ۵۰ میلیارد ریال انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفوری نژاد افزود: در بحث بازسازی مدارس سیل زده ۶۲ فضای آموزشی را از اعتبارات خیرین بازسازی کردیم که بیش از ۵۰ درصد اعتبارات را خیرین تقبل کردند و در مهر ۹۹ افتتاح می‌شوند.

اواظهار داشت: از محل اعتبارات دولتی ۳۷ طرح تعریف شده که با اعتبار ۸۴ میلیارد تومان که با پیشرفت متوسط ۳۵ درصد در بهمن ۹۹ افتتاح می‌شوند.

طی آیینی و با حضور مدیرعامل خیرین مدرسه ساز کشور و برخی از مسئولان کشور و استانی و شهرستانی به پاس زحمات مرحوم محمد رضا حافظی خیابانی در شهرک اندیشه بروجرد به نام وی نامگذاری شد.

مرحوم محمد رضا حافظی حدود ۲۲ سال رییس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور بود که در این مدت با کمک خیرین ۲۵ هزار مدرسه در کشور احداث شد.

در این مراسم از تابلوی یادبود خیابان مرحوم حافظی پرده برداری شد.
انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مدرسه سازی آموزش و پرورش خیرین مدرسه ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر آموزش و پرورش شهرستان بردسکن در آیین گرامیداشت روز معلم در دبیرستان شهید مطهری بردسکن به افتخارات این مجموعه اشاره کرد وگفت :در حوزه اقامه نماز مدارس شهرستان بردسکن در سطح استان به عنوان شهرستان برتر شناخته شد و هرچند تنها در ۶۰ فضای آموزشی نمازخانه شهرستان احداث شده است ولی در اکثر مدارس شهرستان بردسکن حتی با جمعیت پایین دانش‌آموزی نماز به جماعت اقامه می‌شود.

وی به کسب رتبه نخست دانش آموزان پایه دوازدهم در آزمون پایش استان و رتبه نخست لیگ پایا در کشور اشاره و اضافه کرد : در عملکرد و ارزیابی که اداره کل آموزش و پرورش استان انجام داد، آموزش پرورش بردسکن در بین ۴۷ ناحیه آموزش و پرورش استان رتبه دهم را از آن خود کرد.

مدیر آموزش و پرورش بردسکن کمبود اعتبارات را یکی از علل اصلی اجرا نشدن برخی از طرح‌های آموزش و پرورش در این شهرستان دانست و اظهار داشت: ایجاد یک مرکز خدمات رفاهی برای فرهنگیان یکی از ضروریات برای جامعه فرهنگیان بردسکن است که متاسفانه جای آن در شهرستان خالی است.

چراغیان به طرح استخر شنای دانش‌آموزی این شهرستان اشاره کرد و افزود: متاسفانه این طرح بیش از ۱۰ سال است که به خاطر کمبود اعتبارات در حد پی سازی (فونداسیون) باقی مانده است که حداقل برای ساخت این طرح ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شهرستان بردسکن با ۸۵ هزار نفر جمعیت و ۱۷ هزار دانش آموز و سه شهر "بردسکن، شهرآباد و انابد" و ۷۳ روستای دارای بیش از ۲۰ خانوار در فاصله ۲۸۰ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ۷۰ مدرسه هشترود نیازمند نوسازی هستند
  • نیاز ۷۰ مدرسه شهرستان هشترود به نوسازی
  • ۴۰ درصد فضاهای آموزشی بَردَسکَن خراسان رضوی در طرح نوسازی قرار گرفته‌ است
  • استفاده از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور برای تجهیز و نوسازی مدارس
  • ۳۰۰ مدرسه در یزد فرسوده هستند
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • پیش دبستانی و دبستان خیرساز در بخش رضویه مشهد افتتاح شد
  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر