Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛جلسه بررسی و ارزیابی خدمات دهی به بیماران در بیمارستان شهدای زاگرس و همکاری‌های آن با دانشگاه برگزار شد.

با حضور رییس دانشگاه، معاونین توسعه و درمان، رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه، مدیر روابط عمومی، مدیر امور بیماری‌ها و مراکز تشخیصی درمانی، بازرس ویژه دانشگاه و رییس بیمارستان شهدای زاگرس و مسئولان واحد‌های مربوطه؛ جلسه بررسی و ارزیابی خدمات دهی به بیماران در ایام شیوع بیماری کرونا و همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه و بیمارستان شهدای زاگرس برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این جلسه محمد کریمیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن تقدیر از خدمات و تلاش‌های شبانه روزی مجموعه مسئولان و کارکنان بیمارستان شهدای زاگرس؛ بیان اینکه این بیمارستان را از دانشگاه علوم پزشکی در راه خدمت به مردم جدا نمی‌دانیم، گفت: با توجه به محرومیت استان و عدم تامین پزشک مستقل مورد نیاز توسط سازمان تامین اجتماعی؛ رابطه بین دانشگاه و این سازمان در جهت خدمات دهی به مردم در استان در بالاترین سطح خود قرار دارد.

کریمیان افزود: از ابتدای تاسیس بیمارستان شهدای زاگرس؛ دانشگاه علوم پزشکی همواره در راه کمک و مساعدت به این بیمارستان برای خدمت هرچه بهتر به مردم گام برداشته و پیشقدم بوده است.

او اظهار کرد: رایزنی‌های ویژه و متعددی با وزارت بهداشت در جهت ارتقاء سطح همکاری‌های بین دانشگاه، بیمارستان و سازمان تامین اجتماعی استان انجام داده ایم که بخشی از دستاورد‌های این رایزنی‌ها ارتقاء سطح همکاری‌ها و اجازه فعالیت پزشکان در این بیمارستان بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام ادامه داد: البته در ازای این همکاری‌های صادقانه و مسئولانه دانشگاه؛ بیمارستان شهدای زاگرس در ایام اربعین حسینی و خدمات دهی به بیماران در کنار دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

او اعلام کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا به شایستگی به کمک دانشگاه آمد و بیمارانی که در بیمارستان شهید مصطفی خمینی به واسطه انتخاب آن به عنوان مرکز درمانی بیماران کرونایی قادر به دریافت خدمات نبودند، این بیمارستان مسئولیت سنگین خدمت رسانی به بیماران را تقبل نمود که از این مسئولیت پذیری و دلسوزی نهایت سپاسگزاری خود را اعلام می‌داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام عنوان کرد: در زمان شیوع بیماری کرونا به واسطه بروز مشکلات همواره به دنبال راه حل‌هایی بودیم که علاوه بر اینکه خدمات‌دهی به مردم و بیماران در بیمارستان‌ها دچار چالش نشود، بلکه بیماران مبتلا به کرونا نیز در یک مرکز درمانی تخصصی درمان شوند که خوشبختانه بیمارستان شهدای زاگرس به بیماران قلبی در مدت شیوع بیماری کرونا خدمات‌دهی مطلوبی داشت و با خیالی آسوده به خدمات‌دهی به بیماران مبتلا به کرونا پرداختیم.

کریمیان یادآورشد: در ایام شیوع بیماری کرونا عملاً بیمارستان‌ها به کمترین میزان فعالیت و خدمات‌دهی خود رسیدند و مردم نیز به جهت پیشگیری از ابتلا به این بیماری، میزان مراجعه به بیمارستان‌ها را به حداقل ممکن رسانده‌اند.

او همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه خوشبختانه بیمارستان شهدای زاگرس این ظرفیت را ایجاد کرد که به بیماران جامعه هدف بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام همچون گذشته خدمات رسانی مطلوبی انجام شود، عنوان کرد: این بیمارستان قطعاً هزینه‌هایی دارد و باید دیده شوند بنابراین باید شرایط را به‌گونه‌ای ایجاد می‌کردیم که هم دانشگاه و هم بیمارستان از این شرایط پیش آمده متضرر نگردند و خدمات دهی به مردم نیز تحت تاثیر این شرایط قرار نگیرد.

در ادامه این جلسه نیز جمشیدبیگی رئیس بیمارستان شهدای زاگرس ایلام ضمن خیرمقدم به کریمیان و همراهان او و تشکر از رییس دانشگاه در رابطه با خدمات دهی شایسته مسئولان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی در ایام شیوع بیماری کرونا در استان گفت: مسئولان و کارکنان دانشگاه در صف مقدم مقابله با بیماری کرونا با ایثار و ازخودگذشتگی برای سلامت مردم و جامعه از جان و دل مایه گذاشتند که موجب افتخار همه ما هستند.

او ضمن تقدیر از همدلی و همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه علوم پزشکی و بیمارستان شهدای زاگرس بیان کرد که بیمارستان شهدای زاگرس، یک بیمارستان درآمد هزینه‌ای است که با تعرفه دولتی کار می‌کند، اما از سوی سازمان تامین اجتماعی هیچ مبلغی به این بیمارستان اختصاص نمی‌یابد بنابراین ما هزینه‌ها و درآمد را باید برای بقای بیمارستان در نظر داشته باشیم.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اخبار سلامت اخبار پزشکی نظام سلامت ایام شیوع بیماری کرونا بیمارستان شهدای زاگرس خدمات دهی به بیماران دانشگاه علوم پزشکی بین دانشگاه همکاری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: دولت در حوزه بهداشت و درمان برای استان گلستان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه توموتراپی برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از ۲۰ سال کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سعید گل‌فیروزی در دیدار با منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت با اشاره به اقدامات و دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان اظهارداشت: خدمات دولت سیزدهم در حوزه بهداشت و درمان با اولویت نگاه به حوزه بهداشت و پیشگیری در سطح یک درمانی استان، بی‌نظیر است.

وی اظهار کرد: ساخت 25 خانه بهداشت، پایگاه اورژانس و پایگاه جامع سلامت شهری و روستایی، بخشی از خدمات دولت سیزدهم در گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گلستان گفت: ایجاد نخستین مرکز جراحی قلب و نیز نخستین مرکز نازایی سطح 2 در گرگان و گنبدکاووس و نیز نصب و راه‌اندازی سه دستگاه آم.ار.آی (MRI) دولتی در گرگان، علی‌آباد کتول و گنبدکاووس بخش دیگری از اقدامات انجام شده در گلستان حوزه بهداشت و درمان است.

گل‌فیروزی خاطرنشان کرد: تکمیل نخستین مرکز نازایی سطح سه در بیمارستان شهید صیاد شیرازی گرگان با 100 میلیارد ریال اعتبار نیز از خدمات ارزشمند دولت در حوزه بهداشت و درمان گلستان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: دولت سیزدهم نیز در حوزه بهداشت و درمان برای این استان اقدام به ایجاد و راه‌اندازی دستگاه «توموتراپی» برای درمان بیماران سرطانی و راه‌اندازی دستگاه اسکن هسته‌ای پس از 20 سال در بیمارستان پنج‌ آذر گرگان کرد.

آیت الله سید محسن طاهری نماینده منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری نیز در این جلسه گفت: حوزه سلامت در اولویت استان است و در دولت سیزدهم اقدامات خوبی نیز در این حوزه اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام محسن طاهری در این دیدار به موضوعات توزیع عادلانه خدمات سلامت در سراسر استان، ریشه‌یابی و علت یابی شیوه برخی از بیماری‌ها در استان، فرهنگ‌سازی و نمادینه کردن اخلاق پزشکی در جامعه و نیز بر ارزش گذاری مبانی اعتقادی و تقویت عفاف و حجاب تاکید کرد.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • ارائه بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی
  • بیش از ۲۳ هزار خدمت روانپزشکی در غرب خراسان رضوی ارائه شد
  • حمله قلبی به دو هوادار تراکتور به خاطر استرس شدید
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • اضافه شدن چهارمین دستگاه دیالیز، به تجهیزات بیمارستان دارالشفاءمیرجاوه
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • وزارت علوم برنامه های مطلوبی برای ماندن نخبگان در کشور تدوین کرده است
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • تکذیب فروش اسناد حاوی اطلاعات بیماران به عنوان کاغذ باطله