Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: تاکنون ۴ هزار کیلومتر فیبرنوری در روستا‌های استان اجرا شده است و هم‌اکنون ۵۷۹ نقطه روستایی استان با کابلکشی فیبرنوری به این بستر مجهز شده‌اند.

او با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون با فراهم ساختن زیرساخت‌های لازم، ١١٦ کیلومتر فیبرنوری در روستا‌های استان کابلکشی شده است، گفت: این مهم کسب رتبه اول را برای منطقه به دنبال داشته است

حکمت با بیان اینکه این عملیات بر روی سایت‌های همراه و مراکز روستایی صورت گرفته است، خاطر نشان کرد: این اقدام موجب ارتقا و بهبود کیفیت خدمات مخابراتی قابل ارائه در روستا‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: بر اساس اعلام نتایج شاخص‌های عملکردی از سوی شرکت مخابرات ایران، این منطقه در حوزه کابلکشی فیبرنوری به روستا‌ها رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

حکمت اعلام کرد: توسعه و افزایش بستر فیبرنوری موجب ارتقا امنیت ارتباطات مخابراتی و بهره‌مندی مشتریان از جدیدترین تکنولوژی‌های مخابراتی خواهد شد.

او تصریح کرد: توسعه و گسترش این بستر در روستا‌ها موجب برقراری عدالت اجتماعی درارائه خدمات به جامعه است؛ بطوریکه مشتریان در دورترین روستا‌های استان می‌توانند از همان خدماتی که شهروندان مرکز استان استفاده می‌کنند بهره‌مند شوند که این مهم گامی در تحقق عدالت اجتماعی محسوب می‌شود.

حکمت بیان کرد: توسعه زیرساخت‌ها و ارتقا کیفیت محصولات مخابراتی در روستا‌ها از جمله اهداف و استراتژی‌های این منطقه است که برای اجرای دقیق آن برنامه‌ریزی‌های کارشناسی شده تدوین شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در پایان ضمن تشکر از حمایت‌ها و نگاه ویژه مسوولان ارشد شرکت مخابرات ایران و مسوولان استانی نسبت به مخابرات و همچنین همراهی‌های لازم از سوی همکاران منطقه با در نظر گرفتن حس تعلق سازمانی ابراز داشت: مطمئنا در راستای رسیده به اهداف و برنامه‌های مخابراتی در سطح استان هیچ تلاشی را دریغ نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مخابرات کردستان اخبار اقتصادی روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • کشف ۸ فقره سرقت در دیر/ سارق دستگیر شد
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد