Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظهر امروز با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و استاندار بوشهر دستگاه پیشرفته ام آر آی بیمارستان قلب بوشهر راه اندازی شد.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیین راه اندازی دستگاه پیشرفته ام آر آی بیمارستان قلب بوشهر ظهر امروز (یکشنبه 18 خرداد) به صورت ویدئو کنفرانسی در ساختمان استاندار ی بوشهر با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و به دستور استاندار انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

«عبدالکریم گراوند» نیز در این آیین با اشاره به اینکه این دستگاه از نوع پیشرفته و با تمام امکانات محصول شرکت جنرال الکتریک است که برای خرید و تعمیرات نصب آن حدود ۱۰ میلیارد تومان هزینه شده‌است افزود: برای خرید و نصب این دستگاه علاوه بر تسهیلات بانک صادرات، مدیر شرکت فروشنده دستگاه نیز حدود ۲۰۰ هزار یورو تخفیف اختصاص داد.

 

استاندار بوشهر به مزایای راه اندازی دستگاه پیشرفته ام آر آی در بیمارستان قلب بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: با راه‌اندازی این دستگاه علاوه بر ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی بویژه ام آر آی از اعزام بیماران به سایر نقاط کشور جلوگیری خواهد شد.

 

وی به ضرورت تقویت زیرساخت‌های درمانی استان بوشهر اشاره کرد و افزود: با تقویت زیرساخت‌های درمانی بخش زیادی از نیازهای تشخیصی درمانی در این استان برطرف خواهد شد.

 

گراوند از بانک صادرات و فرد خیری که برای خرید و نصب دستگاه پیشرفته ام آرآی نهایت همکاری داشتند قدردانی کرد و ادامه داد: یکی از اتفاقات خوب در بخش درمان استان، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است که طرح‌های خوبی هم در دست اجرا است.

 

استاندار بوشهر نیز در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات کادر درمان استان بوشهر برای مقابله با بیماری کرونا اظهار داشت: وزارت بهداشت در این آزمون جهانی موفقیت نظام درمانی کشور را به رخ کشید.

 

«سعید کشمیری» نیز در این آیین به برخی از قابلیت‌های این دستگاه اشاره کرد و اظهار داشت: دستگاه پیشرفته ام آر آی که فعالیت آن امروز در بیمارستان قلب بوشهر آغاز شد قابلیت‌های فراوانی برای تصویربرداری از مغز، شکم، عروق مغز، ستون فقرات، ران، گردن، کمر، پشت، شکم، آرنج، مچ پا، ساعد، شانه و غیره به صورت دو بعدی و سه بعدی دارد و از اعزام بیماران به خارج استان جلوگیری می‌کند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به فعالیت سه دستگاه ام آر آی در کنگان، بیمارستان سلمان فارسی و برازجان اشاره کرد و یادآور شد: قرارداد خرید یک دستگاه جدید هم برای نصب در بیمارستان شهدای خلیج فارس بسته شده و انتظار داریم تا هفته دولت نصب شود.

 

وی با بیان اینکه با اقدام‌های صورت گرفته در بخش‌های مختلف درمانی تلاش کردیم عدالت در دسترسی مردم به سلامت را در استان بوشهر افزایش دهیم تصریح کرد: تلاش می‌شود با تجهیز  بیمارستان ۱۰۰ تخت خوابی شهدای هسته‌ای که استاندار حمایت‌های بی دریغی برای تکمیل آن از دانشگاه علوم پزشکی داشته است، بیمارستانی مجهز برای مبارزه با کرونا آماده کنیم.

 

پایان پیام/647

منبع: شبستان

کلیدواژه: دستگاه ام آر آی بهداشت و درمان استان بوشهر خبرگزاری شبستان دستگاه پیشرفته ام آر آی بیمارستان قلب بوشهر دانشگاه علوم پزشکی راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد

 فرامرز دهمرده  اظهار کرد: این دستگاه از نوع ATF و کاملا ایرانی است که توانایی پاسخگویی کامل به بیماران دیالیزی شهرستان را داراست و بیماران دیگر نیازی به مراجعه به سایر شهرستان‌ها ندارند.

وی ادامه داد: با توجه به رشد بیماران دیالیزی مبتلا به فشار خون بالا و دیابت که منجر به نارسایی سیستم کلیوی می‌شود لازم است تا افراد نسبت درمان به موقع اقدام و با تغییر در سبک زندگی به ایجاد جامعه سالم کوشا باشند.

رئیس بیمارستان دارالشفاء میرجاوه با اشاره به فعال بودن چهار دستگاه دیالیز در این بیمارستان تصریح کرد: دسترسی افراد دیالیزی به خدمات بهینه و منجر به بهبود کیفیت زندگی بیماران شده است.

به گفته وی ؛ در حال حاضر ۱۶ بیمار دیالیزی در میرجاوه حضور دارند که سال گذشته ۲۵۰۰ جلسه دیالیز ویژه این افراد انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته دربیمارستان‌های کرمانشاه واسلام آباد غرب
  • راه اندازی ۲ دستگاه تصویربرداری پیشرفته در بیمارستان‌های امام رضا (ع)
  • چهارمین دستگاه دیالیز در بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه راه‌اندازی شد
  • راه‌اندازی یک دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • دستگاه ام.آر.آی نسل جدید در مجتمع درمانی امام رضا (ع) کرمانشاه
  • بخش MRI بیمارستان شهدای یافت آباد افتتاح شد
  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • مشکلات مردم شهرستان عسلویه بررسی و پیگری شد
  • تجهیز بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی