Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@08:10:23 GMT

مرگ کارگر معدن سیلیس در شازند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۰۶۷۳

فرمانده انتظامی شهرستان شازند از فوت یک کارگر و مجروح شدن یک کارگر دیگر بر اثر سقوط ناگهانی نوار نقاله دستگاه سنگ شکن در معدنی در شهرستان شازند خبر داد.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ "محمد عقیل سلگی"در بیان جزئیات این خبر گفت: در ساعت 11:57روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت سامانه 110 مبنی بر سقوط نوار نقاله دستگاه سنگ شکن در یک معدن استخراج مواد اولیه سیلیس در روستای دولت آباد شهرستان شازند، بلافاصله عوامل انتظامی و امدادی، در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی اظهار کرد: با بررسی به عمل آمده مشخص شد، مردی 32 ساله در هنگام کار در این معدن، بر اثر سقوط ناگهانی نوار نقاله دستگاه سنگ شکن در دم فوت کرده و مرد 40 ساله دیگری به شدت مجروح و از سوی نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده است.

وی خاطرنشان کرد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی جسد متوفی با تشکیل پرونده برای بررسی های لازم به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان به عموم کارگران توصیه کرد تا همواره نکات ایمنی را رعایت کرده و قبل از شروع کار با استفاده مناسب از وسایل ایمنی لازم، از وقوع هرگونه حوادث غیرمترقبه پیشگیری کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس اکبر طبری مرگ کارگر معدن سیلیس شازند مایکل وایت مجید طاهری مینیاپولیس اکبر طبری شهرستان شازند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند

سرهنگ علیرضا دلیری گفت: در پی اعلام چند مورد تیراندازی به سمت شهروندان ایرانشهری در محلات این شهرستان، بررسی موضوعات به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در صحنه و اقدامات اطلاعاتی به عمل آمده مشخص شد، سرنشینان ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و یک دستگاه خودرو پژو پارس با سلاح کلاش و کلت کمری به سمت یکی از شهروندان تیراندازی که موجب مجروحیت یک نفر شده و عاملان شرارت از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور دستگیری عاملان این جرم، با انجام کار دقیق پلیسی هشت نفر از متهمان شناسایی و طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات در خصوص کشف سلاح‌های به کار رفته در این تیراندازی‌ها همچنان در دستور کار پلیس است، افزود: متهمان به بزه انتسابی اعتراف کرده و انگیزه خود را اختلافات قبلی عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط از ارتفاعات شهرستان پلدشت
  • شعر «موسی عصمتی» در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • افتخار دستگاه آموزشی آران و بیدگل ۳۶ شهید معلم است
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • ۱۱ کشته و ۷۵ مجروح در سقوط باورنکردنی آسانسور
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • پژو سقوط کرد؛ سرگردانی ایران‌خودرو برای تولید محصول محبوب
  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار