Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی ظهر امروز احکام سرمربیگری تیم های ملی فرنگی جوانان و نوجوانان توسط حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون به روح اله میکائیلی و مسعود هاشم زاده اهدا شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، ظهر امروز و در مراسمی احکام سرمربیگری تیم‌های ملی کشتی فرنگی جوانان و نوجوانان توسط حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی به روح الله میکائیلی و مسعود هاشم زاده اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سوریان در این مراسم که با حضور رئیس فدارسیون کشتی و مسئولان هیأت کشتی استان قم برگزار شد، با اشاره به جایگاه ویژه مربیان سازنده گفت:

مربیان سازنده کشتی در استان‌های سراسر کشور بدانند که فدراسیون کشتی اهمیت ویژه‌ای به کار آن‌ها قائل است این مربیان با تلاش و حضور موفق در کشتی می‌توانند حتی مسئولیت هدایت تیم‌های ملی کشتی نیز برعهده بگیرند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: حمید سوریان فدراسیون کشتی حمید سوریان فدراسیون کشتی نایب رئیس فدراسیون محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان

ورزش زورخانه ای را می توان با نام های ورزش پهلوانی و یا ورزش باستانی نیز یاد کرد. این ورزش سه هزار ساله یکی از قدیمی ترین ورزش های اصل ایرانی است که در گود زورخانه و با آواز مرشد آغاز میشود. این ورزش اصیل ایرانی در زنجان با استقبال جوانان و نوجوانان رو به رو شده و زورخانه پهلوان حاج عباس حیدریان به عنوان یکی از قدیمی ترین زورخانه های شهر زنجان مرام و مرتبط پهلوانی را به جوانان و نوجوانان آموزش می دهد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3072781 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ورزش زورخانه ای و پهلوانی-زنجان
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • دلسوزی علیرضا دبیر برای فوتبالیست‌ها: طفلکی‌ها!
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • رسمی: حمید مطهری در تبریز معارفه شد!
  • حمید مطهری رسما در تبریز معارفه شد!
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد