Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین صمصامی شامگاه روز  یکشنبه در دیدار با استاندار اصفهان در استانداری افزود: در زمان حاضر پنج میلیون و ۲۰۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد هستند که از این تعداد ۲.۵ میلیون خانوار زیر پوشش این نهاد هستند.

وی تصریح کرد: هدف کمیته امداد توانمند سازی است که این موضوع ابلاغیه رهبری بوده و در راس آن مسائل فرهنگی و مباحث معیشتی و اشتغال مدنظر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره)، سال گذشته چهار هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان از سیستم بانکی کشور به عنوان وام اشتغال پرداخت شده است.

وی  اضافه کرد: کمیته امداد جهت رسیدگی به محرومان نه تنها افراد زیر پوشش این کمیته تاسیس شده است.

وی اظهار کرد: تعاملات کمیته امداد با استانداری‌ها سازنده است که امیدواریم این تعاملات افزایش یابد تا مشکلات محرومان مورد رسیدگی بیشتر قرار بگیرد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: برای شناسایی هرچه بیشتر محرومان نیازمند اقدام جهادی هستیم تا در راستای اشتغال آن‌ها تدابیر لازم مدنظر قرار گرفته و امرار معاش آنان فراهم شود.

استاندار اصفهان در این دیدار اظهارداشت: استان اصفهان به ظاهر جز استان‌های برخوردار محسوب می‌شود اما اینگونه نبوده و باید کمیته امداد در راستای کمک به محرومان این استان اقدامات لازم را انجام دهد.

قائم مقام کمیته امداد کشور در سفر یک روزه خود به اصفهان از مناطق محروم اصفهان از جمله منطقه حصه بازدید کرد.

یکی از اهداف اصلی کمیته امداد، ایجاد اشتغال و خودکفایی خانوارهای زیر پوشش است و توانمندسازی مددجویان استقلال مالی آنها از اهداف مهم این نهاد محسوب می‌شود.

کمیته امداد استان اصفهان ۱۰۷ هزار و ۹۴۰ خانوار با جمعیت بیش از ۲۰۴ هزار نفر را زیر پوشش دارد که از این آمار ۵۷ درصد سرپرست زن و ۴۳ درصد سرپرست مرد هستند.

برچسب‌ها کمیته امداد امام خمینی (ره) اصفهان محرومیت استانداری اصفهان  عباس رضایی 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی ره اصفهان محرومیت استانداری اصفهان عباس رضایی کمیته امداد امام خمینی ره اصفهان محرومیت استانداری اصفهان عباس رضایی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی گفت: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مهرافروز در نشست هم‌اندیشی با فرماندار شهرستان ارومیه اظهار کرد: در حوزه کمیته امداد امام خمینی (ره) بیشتر به دنبال ایجاد بستر و فضاهایی هستیم تا موانع و مشکلات پیش‌رو را با همکاری و تعامل با سایر دستگاه‌ها حل کنیم.

️وی در ادامه تهدیدها را زمینه‌سازی برای پویایی برشمرد و افزود: هر تهدیدی را می‌توان به فرصت تبدیل کرد و از آن بهره برد، اگر تهدیدی نباشد تحرکی هم نخواهد بود و فضایی ایجاد نخواهد شد که برای آن تصمیم‌گیری، بازخوانی و بازیابی شود.

️مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اقداماتی را که موفق بوده است، ادامه می‌دهیم و در خصوص مابقی اقدامات نیز تجدیدنظر می‌شود، گفت: برجسته‌ترین خدمت، اشتغال‌زایی و توانمندسازی اقتصادی است.

مهرافروز ادامه داد: اساسنامه کمیته امداد امام خمینی (ره) و شعار اصلی آن ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده‌ها است تا دغدغه‌هایشان حل شود که در حوزه اشتغال این امر به وقوع پیوسته است.

️وی تصریح کرد: بیش از ۴۰ درصد ایجاد اشتغال در کشور را کمیته امداد ایجاد می‌کند و سال گذشته در استان در حوزه اشتغال ۱۲ هزار و ۴۸۱ نفر نفر موفق به اخذ وام و تسهیلات اشتغال شده‌اند.

مدیرکل امداد امام خمینی (ره) آذربایجان‌غربی ارائه مشاوره به خانواده‌ها، اجرای برنامه‌های فرهنگی و برپایی اردوهای زیارتی و تفریحی و حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان را از دیگر خدمات این نهاد عنوان کرد.

کد خبر 748572

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۶۰درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • توانمندسازی مددجویان راهبرد اصلی کمیته امداد است