Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: چرا آقایان جواب نمی دهند که چه افرادی باعث نابودی تیم‌های تهرانی شدند.

اکبر تقوی در گفت وگو  با خبرنگار ورزشی فارس در مورد حضور احتمالی دو تیم  پرسپولیس و استقلال در رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت:  قدم دو باشگاه پایتخت به روی چشم‌های ما؛ شخصا خوشحال می‌‌‌‌شوم این دو برند فوق العاده به لیگ برتر فوتسال بیایید، انتظار خانواده فوتسال این است که حضور دو باشگاه با برنامه و درخور شان و با تمام قوا باشد و خدای ناکرده براساس تصمیم شخصی و مقاصد سیاسی نباشد زیرا در گذشته دو تیم پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر فوتسال حضور داشته‌اند و با حضور آن‌ها اتفاق خاصی برای لیگ برتر رقم نخورده حتی یکی از این دو تیم مشکلات و معضلاتی را ایجاد کرد که فوتسالی‌‌ها به خوبی می‌دانند منظور بنده چیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نکته بعدی ۱۶ تیمی شدن لیگ برتر است، صحبت از حذف پلی‌آف است تا از حجم مسابقات کم شود ؟ امیدوارم  دو تیم سرخابی با خرید دو امتیاز از باشگاه‌های لیگ برتر ضمن بالا بردن کیفیت فنی در راه رسیدن لیگ برتر پویا و مبتنی بر سرمایه‌‌گذاری مطلوب کمک شایانی کنند ضمنا قرار نیست به خاطر حضور این دو باشگاه به جایگاه دیگر تیم‌ها آسیب برسد زیرا باشگاه‌ها هستند که در طول سالیان گذشته لیگ، منشا خدمات گسترده به فوتسال کشور بوده‌اند در حال حاضر  تیم‌های لیگ یکی سرمایه‌گذاری خوبی برای حضور در لیگ برتر داشته‌اند که قابل تمجید است. البته از قدیم گفته‌اند هر چیزی که بدون تلاش و سختی بدست آید، آینده درخشانی نخواهد داشت  تمام تیم‌های حاضر در لیگ برتر داری شخصیت بالا و تماشاگران متعصب هستند و باید به تمامی آن‌ها احترام گذاشت، باید در خصوص ۱۶ تیمی شدن  منطقی و با رعایت اصول حرفه‌ای صحبت کرد.

 سرپرست ستارگان ورامین گفت: همه می‌گویند تهران در لیگ برتر تیم ندارد، باید بگویم استان تهران، ستارگان ورامین را دارد، زمانی که تیم‌‌های تهرانی را بعضی از آقایان همیشه مدعی نابود کردند هیچکس اعتراض نکرد! تاسیسات تیمی با شخصیت و قهرمان بود که با تصمیمات مدیران حذف شد. آخرین بازمانده تیم تهران تیم دانشگاه آزاد بود که با کج سلیقگی و لجبازی با آن همه سرمایه و امکانات استثنایی و بازیکنان با کیفیت و برزیلی و منابع مالی خوب و مدیریت قوی که راس آن دادکان و پهلوان حضور داشتند از لیگ برتر سقوط کرد چه بر سر این باشگاه بزرگ آوردید که کلا از تیمداری در فوتسال کنارگیری کرد واقعا چرا؟

 وی در ادامه گفت: من توقع دارم رسانه‌هایی که فوتسال را پوشش می‌دهند بدرستی دلایل نبود تیم‌های تهرانی را بررسی کنند و نگاه جانبدار نداشته باشند چه افرادی باعث نابودی تیم‌های تهرانی شدند. اگر اکبر تقوی مسبب این اتفاق بود همین آقایان مدعی که معلوم الحال هستند تا حالا بنده را دادگاهی کرده بودند اما چون آقایان بودند کسی سوال هم نکرد آقایان که خودشان را خان‌زاده فوتسال می‌دانند بیایند و از افتخارات باشگاهی خودشان دفاع کنند. چرا تیم میثاق تهران که با دلسوزی و تعصب به فوتسال تهران خدمت کرد وقتی مشکلات امانش را برید آقایان از تیم تهرانی حمایت نکردند چون میثاق پول و سفره رنگارنگ نداشت حتی برای نابودی این تیم نیز تلاش کردند.

سرپرست ستارگان ورامین در خصوص تاریخ شروع لیگ برتر بیان داشت : سال ۹۹ شرایط ویژه‌ای دارد و نمی توانیم طبق برنامه فصل گذشته وارد لیگ شویم، ابتدا باید فینال برگزار شود و پس از آن باتوجه به شرایط کرونا و طبق دستورالعمل نهادهای مربوطه در آن مقطع تصمیم گیری شود، به اعتقاد بنده سازمان لیگ پس از پایان فینال با حضور تمامی باشگاه‌ها جلسه‌ای برگزار کند و موضوعات را بررسی و تصمیم گیری شود، چون باشگاه ها باید در مسابقات حاضر شوند و برای حضور در لیگ هزینه کنند، قطعا خروجی این جلسه بهتر از تصمیمات دیگر خواهد بود.

تقوی در پاسخ به این سوال که درخصوص افزایش ورودی مسابقات چه نظری دارید، بیان داشت : در ورودی لیگ برتر ۵۰ درصد افزایش مشاهده می‌شود که برای ما عجیب است، باید دید مبنای چنین افزایشی چه چیزی بوده است، این افزایش به برخی از باشگاه‌ها فشار زیادی وارد می‌کند انتظار داشتم مسئولین سازمان لیگ کمی فنی‌تر تصمیم می‌گرفتند و در این شرایط اقتصادی به فکر باشگاه‌ها بودند.

 انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خبر گزاری فارس ستارگان ورامین تیم های تهرانی لیگ برتر باشگاه ها تیم ها دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد

رقبای تیم ملی فوتسال کشورمان در جام جهانی ۲۰۲۴ اوایل خرداد مشخص خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم قرعه‌کشی مسابقات جام جهانی فوتسال 2024 ازبکستان روز یکشنبه 26 مِی (6 خردادماه) در شهر سمرقند برگزار خواهد شد.

شمس: حضور در «سید یک» جام جهانی به فوتسال ایران عظمت می‌دهد

این رقابت‌ها با حضور 24 تیم در شش گروه چهار تیمی در شهرهای تاشکند، اندیجان و بخارا از 14 سپتامبر تا 6 اکتبر (24 شهریور تا 15 مهرماه) برگزار می‌شود.

سیدبندی جام جهانی فوتسال 2024 به شرح زیر است:

سید یک: ازبکستان، برزیل، اسپانیا، آرژانتین، پرتغال و ایران

سید 2: قزاقستان، پاراگوئه، اوکراین، مراکش، تایلند و پاناما

سید 3: کاستاریکا، گواتمالا، ونزوئلا، نیوزیلند، کوبا و لیبی

سید 4: افغانستان، آنگولا، کرواسی، فرانسه، هلند و تاجیکستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تیم نوظهور فوتسال ایران به لیگ برتر رسید
  • تیم فوتسال زیر ۲۱ سال ناشنوایان عراق در شاهرود اردو زد
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • زمان قرعه‌کشی جام جهانی فوتسال مشخص شد
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • حضور استاندار ایلام در منزل شهید تازه‌تفحص‌شده دوران دفاع مقدس
  • پالایش نفت اصفهان به لیگ برتر فوتسال صعود کرد