Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک فایل صوتی جنجال به پا کرد.

طرفداری- در بخش صبحانه ورزشی، نگاهی داریم به مهم‌ترین اخباری که در روز گذشته منتشر شد.

صبحانه ورزشی 99/3/18؛ مهم‌ترین اخبار روزهای گذشته

کانر مک گرگور از دنیای مبارزه خداحافظی کرد / رسمی

 

کانر مک گرگور، اسطوره ایرلندی دنیای هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) یک سال پس از بازگشت دوباره به میادین مبارزه، اعلام بازنشستگی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش یاهو اسپورت، کانر مک گرگور، مبارز 31 ساله ایرلندی که از بهترین های تاریخ دنیای MMA و UFC است، تصمیم به خداحافظی گرفت. مک گرگور در این خصوص نوشت:

سلام بچه ها، تصمیم گرفتم از دنیای مبارزه خداحافظی کنم. از همه شما بابت خاطرات خوبی که رقم زدید، ممنونم. عجب مسیر فوق العاده ای!

این نخستین باری نیست که مک گرگور اعلام بازنشستگی کرده است. در سال 2019 نیز مک گرگور مدتی پس از مبارزه جنجالی با حبیب نورماگومدوف تصمیم گرفت بازنشسته شود اما پس از مدتی دوباره به میادین مبارزه برگشت. این در حالی است که او در سال 2016 نیز در مقطعی خداحافظی کرده بود و به همین دلیل، این بار خداحافظی مک گرگور را چندان جدی نگرفته اند. دانا وایت، رییس UFC در خصوص بازنشستگی مک گرگور گفت:

اکنون پاندمی ویروس کرونا را تجربه می کنیم. جهان اکنون جایی دیوانه کننده است و همه مردم این را حس می کنند. فکر می کنم مردم طی سه ماهی که در قرنطینه بوده اند، عصبانی و گیج شده اند.

این صحبت وایت احتمالا به این معنی است که UFC بازنشستگی مک گرگور را نخواهد پذیرفت.  

 

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال اروپا؛ 7 ژوئن 2020

 

بارسلونا مذاکرات برای تمدید قرارداد مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی خود را از سر گرفته است. (موندو دپورتیوو)

منچسترسیتی وارد رقابت با چلسی برای جذب بن چیلول شد. اضافه شدن مشتریان به این معنی است که لسترسیتی برای فروش مدافع چپ جوان خود، مبلغ سنگین 85 میلیون پوند را طلب خواهد کرد. (تلگراف)

میرالم پیانیچ علاوه بر بارسلونا، از منچسترسیتی و پاری سن ژرمن هم پیشنهاد دریافت کرده اما او فقط برای پیوستن به بارسلونا حاضر است یوونتوس را ترک کند. (مارکا)

پس از منچسترسیتی و منچستریونایتد، رئال مادرید نیز در خصوص جذب اسماعیل بن ناصر از میلان اطلاعات خواسته است اما میلان میلی به فروش هافبک جوان الجزایری اش ندارد. ضمنا بند فسخ 50 میلیون یورویی بن ناصر از تابستان 2021 فعال خواهد شد. (آنتونیو ویتیلو از میلان نیوز)

کریستیانو جیونتولی، مدیر ورزشی ناپولی در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت در صورتی که آرکادیوش میلیک قراردادش را تمدید نکند، در تابستان به فروش خواهد رسید. سردار آزمون یکی از گزینه های جانشینی میلیک در ناپولی است.

منچستریونایتد و یوونتوس نسبت به جذب دونی فن ده بیک، هافبک 23 ساله آژاکس و تیم ملی هلند علاقه مند هستند. (مایک فروای از تلگراف هلند)

بارسلونا در اندیشه جذب رافائل گریرو، مدافع چپ پرتغالی دورتموند است. (آبولا)

اورتون در نظر دارد به زودی برای جذب آدریان رابیو، هافبک فرانسوی یوونتوس وارد عمل شود. (توتو اسپورت)

بالاتر از ساندرو تونالی، نیکولو زانیولو اولویت اول یوونتوس برای تقویت خط هافبک است. رم نسبت به فروش ستاره 20 ساله اش بی میل است اما با توجه به مشکلات مالی شدید، رم ممکن است به فروش زانیولو با مبلغ 70 میلیون یورو رضایت دهد. (فابریتزیو رومانو از اسکای ایتالیا)

با وجود علاقه میلان به تانگی کواسی، پاری سن ژرمن می خواهد قرارداد این مدافع 17 ساله خود را تمدید کند. (نیکولو اسکیرا از گاتزتا دلو اسپورت)

منچسترسیتی نیز برای جذب تیمو ورنر اقدام کرده بود اما این مهاجم لایپزیش تصمیم گرفته به چلسی بپیوندد. (کریستین فالک از بیلد)

چلسی قصد دارد ناتان آکه، مدافع هلندی بورنموث را خریداری کند. آکه پیش تر عضوی از چلسی بود. (گاردین)

خاویر پاستوره، هافبک آرژانتینی رم در تابستان از این تیم جدا خواهد شد. سیاتل ساندرز و لس آنجلس گلکسی آمریکا، مقاصد احتمالی پاستوره هستند. (اسکای ایتالیا)

 

تاخیر یک هفته ای در شروع مسابقات لیگ؛ دیدار استقلال-فولاد 4 تیر برگزار می شود

 

با اعلام سازمان لیگ، ادامه مسابقات لیگ برتر فوتبال برای آماده‌سازی بیشتر تیم‌ها و شرایط جسمانی بازیکنان، یک هفته به تاخیر افتاد. 

به نقل از سایت سازمان لیگ، حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال ایران در نامه‌ای به مدیران باشگاه‌ها و رؤسای هیئت‌های فوتبال لیگ برتری از افزایش زمان آماده‌سازی تیم‌ها برای از سرگیری رقابت‌های لیگ نوزدهم خبر داد.

در نامه بهاروند آمده است:

نظر به برگزاری جلسه ویدئو کنفرانس نمایندگان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با مسئولان مسابقات AFC و لیگ قهرمانان آسیا و با عنایت به موارد مطروحه در این جلسه، به اطلاع می‌رساند کنفدراسیون فوتبال آسیا در نظر دارد دیدارهای باقیمانده مرحله مقدماتی و یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان را با تأخیر نسبت به برنامه قبلی برگزار کند.

به این ترتیب با توجه به فرصت ایجاد شده و به منظور افزایش زمان آماده‌سازی باشگاه‌ها و همچنین بهبود شرایط جسمانی بازیکنان که سرمایه‌های اصلی باشگاه‌ها و فوتبال ملی هستند،  سازمان لیگ نیز دیدارهای باقیمانده لیگ نوزدهم را با یک هفته تأخیر نسبت به تاریخ قبلی پیش‌بینی شده، آغاز می‌کند. بنابراین دیدار معوقه فولاد خوزستان - استقلال چهارشنبه 4 تیر ماه برگزار می‌شود و سپس هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر از روز یکشنبه هشتم تیر ماه آغاز خواهد شد.

 

باشگاه استقلال با خرید امتیاز تیم ستارگان ورامین در لیگ برتر فوتسال شرکت می کند

 

در روزهای گذشته خبر تیم داری باشگاه استقلال در لیگ برتر فوتسال بازتاب زیادی در رسانه های مختلف داشته و اهالی فوتسال را به بازگشت هیجان بیشتر در لیگ برتر امیدوار کرده است.

به گزارش مهر، استقلال با مدیریت احمد سعادتمند برنامه ریزی خود را برای تیم داری در فوتسال ارائه داده و از فصل بعد قطعاً آبی پوشان به جمع دیگر تیم های لیگ اضافه می شوند.

این اتفاق با خرید امتیاز تیم فوتسال «ستارگان ورامین» که در تیم برتر لیگ حضور داشت رقم خورده و مدیران استقلال کار خود را در این ارتباط پیش برده اند.

آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال اعلام کرده در جلسه بعدی هیئت رئیسه امسال درباره ساز و کار حضور استقلال در لیگ تصمیم گیری می شود. در این میان حتی صحبت از افزایش تعداد تیم های لیگ به ۱۶ تیم هم به میان آمد اما به نظر می رسد این موضوع با خرید امتیاز ستارگان از سوی باشگاه استقلال منتفی است.

از سوی دیگر از وحید شمسایی به عنوان گزینه سرمربیگری استقلال در لیگ برتر فوتسال یاد می شد  اما مدیران باشگاه استقلال قصد ایجاد تغییر در کادر فنی تیم فوتسال خود را ندارند و به این ترتیب آبی های پایتخت فصل بعد هم با رضا داورزنی کارشان را در لیگ ادامه خواهند داد.

محل برگزاری مسابقات تیم فوتسال استقلال در یکی از سالن های استاندارد شهر  تهران خواهد بود و به این ترتیب از تیم ستارگان تنها بعضی از بازیکنان و اعضای کادر فنی باقی می مانند.

 

فایل صوتی جنجالی هیئت مدیره استقلال: وریا غفوری، اسوه تعصب شما 4 میلیارد می خواهد

 

جنجال های مدیریتی استقلال تمامی ندارد. بعد از افشای طرفداری در خصوص اختلافات مدیریتی وریا غفوری و اسماعیل خلیل زاده بر سر طلب 559 میلیون تومانی، حالا در جدیدترین خبر جنجالی، در فضای مجازی یک فایل صوتی از جلسه هیئت مدیره استقلال منتشر شده است. این مورد همزمان بود با انتقادات و گلایه هایی وریا غفوری از مدیران استقلال بابت مطالبات پرداخت نشده ای که دارد.

در این فایل صوتی که نقش اول آن کامران منزوی است، سخنان جنجالی مطرح شده است. کامران منزوی در این فایل صوتی صراحتاً هم به وریا غفوری و هم به آندره آ استراماچونی حمله می کند و با کنایه کاپیتان آبی پوشان را اسوه تعصب 4 میلیاردی می خواند. 

 

کامران منزوی در این فایل صوتی می گوید: 

این قدر که استراماچونی برای آمدنش سر و صدا کرده است که تراپاتونی نکرد! وقتی آقای فتح الله زاده می گوید که آقای فتحی بابت وریا دست به چک شو، شما باید این خطر را حس بکنید که وریا یک جوری دارد بالا می رود. آقای وریا غفوری، اسوه تعصب شما و کرد با غیرت می گوید من برای یک فصل 4 میلیارد می خواهم. 

انتشار این فایل صوتی واکنش های زیادی را به همراه داشته است. پیشکسوتان و اهالی باشگاه استقلال هر کدام نسبت به این اتفاق گلایه هایی را داشته اند.

نصر الله عبداللهی درباره انتشار این فایل صوتی گفت: 

کسانی به هیئت مدیره یا باشگاه آمدند که اصلا نباید در جلسه شرکت می‌کردند و اینها را راه می‌دادند. متأسفانه به این افراد اعتماد کردند. در گذشته، فایل‌های صوتی از بازیکن، مربی و پیشکسوت هم بیرون آمده بود که اصلا کار درستی نیست. اینها اشتباهی به باشگاه آمدند و یکسری شیطنت‌ها در آن مقطع انجام دادند.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: باشگاه استقلال فایل صوتی لیگ برتر هیئت مدیره سازمان لیگ وریا غفوری مک گرگور تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۱۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره

پیمانه اقتصادی تابناک هر روز بسته‌ای خبری از آخرین اخبار و تحولات مهم اقتصادی ایران و جهان ارائه می‌کند؛ پیمانه‌ای شامل تغییرات ۲۴ ساعت اخیر از بازار‌هایی همچون ارز، خودرو، طلا، انرژی و مسکن، که در کنار آن به واکنش‌ها و صحبت‌های اقتصادی مسئولان نیز پرداخته می‌شود.

انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو عباس علی آبادی وزیر صمت گفت: در تولید خودرو‌های کشنده و اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم بلکه در تولید این خودرو‌ها نیازمند زمان و نیازمند تامین هزینه‌ها هستیم. وزیر صمت افزود: متاسفانه گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود. وی در پاسخ به این سوال که چگونه می‌توان جلوی این بهانه را گرفت گفت: هر بار به دنبال یک بهانه می‌گردند برای آنکه راهی پیدا کنند تا به منفعت مورد نظر خود دست یابند. الان یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند. وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ما باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. /صداوسیما   وزیر اقتصاد: هر روز بخشنامه‌ی غافل‌گیرکننده برای صادرکننده و تولیدکننده نداریم خاندوزی گفت: در حوزه‌ی گمرکات کشور، اقدامات خوبی برای تسهیل تجارت انجام شد. در سال ۱۴۰۲، تعداد بخشنامه‌های حوزه‌ی تجاری و گمرکی کشور ۵۳ درصد کاهش یافت. پیش‌بینی‌پذیری خیلی خوبی فراهم شد، تا دیگر هر روز و هر ساعتی یک بخشنامه‌ی غافل‌گیرکننده برای صادرکننده و تولیدکننده رقم نخورد. کاهش شاخص کل بورس در اولین روز کاری هفته شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) با کاهش ۵ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۷۳۴ واحد ایستاد. معامله گران در بورس تهران بیش از ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۹۲ هزار معامله دادوستد کردند که ارزش آن به حدود ۴۱ هزار میلیارد ریال رسید. نمادهای وامید و سدشت بیشترین اثر مثبت و نمادهای فملی، فارس، شبندر، فولاد و کگل بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند.   رشد ۵ برابری معاملات بورس انرژی معاملات برق بورس انرژی در آغاز سومین هفته اردیبهشت ماه و پس از اجرای طرح اصلاح جریان نقدینگی صنعت برق رشد چشمگیر ۵ برابری را تجربه کرد.   نوسان دلار مرکز مبادله در کانال ۴۴ هزار تومان

هر اسکناس دلار امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با رشد ۱۲۳ تومانی نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت)، ۴۴ هزار و ۴۳۷ تومان دادوستد شد. قیمت حواله دلار آمریکا نیز با ۱۱۴ تومان افزایش نسبت به پنجشنبه، ۴۱ هزار و ۴۹۱ تومان معامله شد. قیمت هر اسکناس یورو نسبت به روز کاری گذشته با افزایش ۵۱۸ تومانی به ۴۷ هزار و ۸۴۴ تومان و حواله آن با افزایش ۴۸۳ تومانی، ۴۴ هزار و ۶۷۲ تومان قیمت خورد.

عقب گرد سکه در بازار تهران

قیمت هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات امروز (یکشنبه ۱۶ اردیبهشت) در بازار طلای تهران نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته (پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت)، ۹۵۰ هزار تومان کاهش داشت و به ۴۰ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی نسبت به قیمت پایانی روز کاری گذشته، ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. امروز نیم سکه با ۷۰۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و ربع سکه با کاهش ۶۰۰ هزار تومانی، ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال

گلدمن ساکس با توجه به ریسک‌های ژئوپلیتیکی، پتانسیل افزایش قیمت طلا را به بالای ۳۰۰۰ دلار می‌بیند. به گزارش ایسنا، سال ۲۰۲۴ شاهد افزایش قیمت طلا به سطوح بی‌سابقه بود، به طوری که فلز زرد در ماه گذشته به دلیل افزایش تقاضای جهانی در بحبوحه عدم قطعیت‌های اقتصادی و ژئوپلیتیکی از ۲۴۰۰ دلار در هر اونس فراتر رفت. نکته قابل توجه این است که راهبرد شناسان‌ گلدمن ساکس بر این باورند که فضای مثبت بیشتری برای فلز امن وجود دارد و می‌گویند تا پایان سال به طور بالقوه می‌تواند از ۳۰۰۰ دلار فراتر رود.

نرخ رشد نقدینگی در فروردین ماه چند درصد شد؟ رئیس کل بانک مرکزی گفت: بر اساس گزارش‌های تهیه شده نرخ رشد نقدینگی که تا پایان اسفند سال گذشته به ۲۴ درصد کاهش یافته بود، در فروردین به ۲۳ درصد رسیده است. همچنین بر اساس این گزارش نرخ رشد پول نیز که سال گذشته ۳۳ درصد بود، تا ۱۶ فروردین امسال به ۱۶ درصد کاهش یافته است. فرزین افزود: رشد پول معیار مهمی برای انتظارات تورمی است و کاهش نرخ رشد آن نشانگر کاهش انتظارات تورمی است. همچنین در فروردین امسال میزان دارایی‌های ارزی کشور حدود ۲۰۰ میلیون دلار افزایش یافته که به معنای تراز مثبت ۲۰۰ میلیون دلاری خرید دارایی‌ها ارزی نسبت به فروش آن است.   صف میلیونی برای دریافت وام اجاره

مدیرکل دفتر طرح‌های نهضت ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: تاکنون یک میلیون و ۶۵۴ هزار و ۳۶ نفر از متقاضیان در سامانه tem.mrud.ir ثبت‌نام کرد‌ه‌اند که از این تعداد یک میلیون و ۴۶۹ هزار و ۸۷۵ نفر حائز شرایط دریافت وام ودیعه مسکن شناخته شده‌اند. وی با یادآوری این‌که تاکنون یک میلیون و ۳۳ هزار و ۳۰۵ نفر برای دریافت تسهیلات ودیعه مسکن به بانک‌ها معرفی شده‌اند، افزود: بانک‌ها تاکنون با ۴۴۵ هزار و ۶۸ نفر (۳۰ درصد) قرارداد امضا کرده‌اند. وی تاکید کرد: با توجه به تکلیف قانونی، ضرورت دارد تا بانک‌ها پرداخت تسهیلات را به معرفی‌شدگان سرعت بدهند. /تسنیم

افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹ موسسه مطالعات اقتصادی بامداد با انتشار نموداری از درصد تغییرات قیمت لبنیات نوشت: براساس داده‌های مرکز آمار قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹ تاکنون ۵۹۳.۶۸ درصد رشد داشته است. جزئیات این تغییرات را در نمودار زیر می بینید: افزایش مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۳ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۰.۲۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۹ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۲ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است. حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۰۷ میلیارد دلار است که ۲۵.۴۶ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۴.۹۵ میلیارد دلار است که  ۸.۹۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۰۵ میلیارد دلار است که ۹۰.۸۹ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

آغاز فروش خودرو‌های برقی وارداتی

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو از آغاز نخستین طرح فروش خودرو‌های برقی و هیبریدی وارداتی از عصر یکشنبه ١۶ اردیبهشت ماه خبر داد. مهدی تقدسی با اعلام این خبر تاکید کرد که در این طرح چهار خودروی وارداتی شامل خودرو‌های برقی، هیبریدی و بنزینی، فقط برای ثبت‌نام کنندگان مرحله نخست خودرو‌های وارداتی که اسفند ١۴٠١ ثبت‌نام کرده بودند، خواهد بود و ثبت‌نام جدیدی صورت نمی‌گیرد. طبق اعلام مدیر سامانه یکپارچه خودروها، این مرحله از فروش خودرو‌های وارداتی که نخستین دور از فروش خودرو‌های برقی است، فقط برای متقاضیان مرحله نخست ثبت‌نام خودرو‌های وارداتی که اسفند ۱۴۰۱ با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، امکان ثبت درخواست یک خودرو از چهار خودروی عرضه شده وجود خواهد داشت.

 

     

دیگر خبرها

  • استقلال در 10 سال به اندازه 30 سال مدیرعامل عوض کرد
  • افزایش ۵۹۳ درصدی قیمت کره حیوانی از سال ۱۳۹۹/ پیش بینی قیمت طلا تا پایان سال/ انتقاد وزیر صمت از مافیای واردات خودرو/ صف میلیونی برای دریافت وام اجاره
  • هلدینگ خلیج فارس اسیر فضای مجازی نمی‌شود
  • مدیرعامل آینده باشگاه استقلال مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده استقلال مشخص شد
  • پاسخ به مهم‌ترین پرسش هواداران استقلال؛ مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل پرخرج اما قهرمان در راه استقلال؟ | چه کسی جایگزین خطیر می‌شود؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها کیست؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد؟
  • مدیرعامل آینده آبی‌ها مشخص شد