Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمارستان امام حسن(ع) برای خدمات رسانی تخصصی و فوق تخصصی به بیماران، آماده و عملیات کامل گندزدایی آن انجام شده است.

دکتر سیداحمد هاشمی افزود: در یک هفته گذشته، شمار مبتلایان به کرونا که نیاز به بستری دارند در استان، بویژه در بجنورد کاهش داشته و از این رو، مبتلایان به کووید ۱۹ در این بیمارستان، در بخش قلب، که مجزا از بیمارستان است، پذیرش و درمان می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در ماه های اخیر، خدمات رسانی به خیلی از بیماران که نیاز به اقدامات تشخیصی و درمانی داشته اند، در بیمارستان امام حسن(ع) معلق شده بود اما اکنون خدمات رسانی به حالت پیش از کرونا بازگشته است.

دکتر هاشمی اظهار داشت: شمار مبتلایان به کرونا که در بیمارستان امام حسن(ع) بستری هستند، کمتر از ۲۵ نفر  است که این افراد به بخش قلب منتقل شده اند و بیمارستان، گندزدایی و ضدعفونی شده است.

وی افزود: بیمارستان امام حسن(ع) در بجنورد، بیمارستان اصلی برای پذیرش مبتلایان به کرونا و نیز بیمارستان ارجاعی مبتلایان به کووید ۱۹ بود که افراد بدحال و نیازمند به بستری را پذیرش می کرد.

وی گفت: البته بیمارستان هاشمی رفسنجانی در شیروان و بخشی از بیمارستان جوادالائمه(ع) در شهر جاجرم نسبت به پذیرش مبتلایان به کرونا اقدام می کنند، سایر بیمارستان ها هم که نتیجه نمونه گیری و آزمایش برخی بیماران آنان مثبت بود، درگیر کرونا بودند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی گفت: برای عادی شدن خدمات رسانی در بیمارستان هاشمی رفسنجانی در شیروان، با توجه به شرایط، تصمیم گیری می شود.

هاشمی اظهار داشت: در اوج شیوع کرونا، تنها ۲۵ تا ۳۰ درصد از تخت های اختصاص یافته به کرونا، در استان پر شده بود.

وی گفت: عادی شدن خدمات رسانی به بیماران در بیمارستان امام حسن(ع) در بجنورد، به معنای عادی شدن شرایط استان نیست و در صورت رعایت نشدن فاصله اجتماعی و الزامات بهداشتی، ممکن است شمار مبتلایان به کرونا و افراد نیازمند به بستری در بیمارستان افزایش یابند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی خراسان شمالی افزود: در سطح کشور هم برخی از بیمارستان ها، به تدریج به وضعیت عادی برگشته اند.

بر اساس این گزارش، با شیوع کرونا، بخش تخصصی و فوق تخصصی داخلی بیمارستان امام حسن(ع) در شهر بجنورد، به بیمارستان امام علی(ع) منتقل شد که از امروز، خدمات در بیمارستان ها به روال عادی بازگشته و خدمات جراحی و تروما هم در بیمارستان امام علی(ع) همانند گذشته قابل انجام است.

برچسب‌ها بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت بجنورد ویروس کرونا خراسان شمالی بهداشت و سلامت بیمارستان امام حسن ع بیمارستان امام مبتلایان به کرونا بیمارستان ها خراسان شمالی خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۱۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد خانچی عصر امروز جمعه ضمن حضور در اتاق پایداری وضعیت و کنترل توزیع برق اهواز در جریان آخرین وضعیت برق در مناطق مختلف اهواز قرار گرفت.

وی به سرعت رفع قطعی برق در اهواز اشاره کرد و افزود: تقریباً ۳۰ نقطه از شهرستان اهواز دچار برق رفتگی و اختلال در برق رسانی شده که این امر موجب بالا رفتن زمان ماند آب در این مناطق شده که در کمتر از ۲ ساعت به حالت عادی بازگشته است و دفع آب سطحی در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: سقوط ترانس، شکستگی پایه‌ها و همچنین واژگونی درختان به دلیل سرعت و شدت بالای باد از عوامل قطعی برق بوده که با همت و تلاش کارکنان عملیات توزیع برق در کمترین زمان ممکن اشکالات برطرف و برق مناطق وصل شد.

کد خبر 6096006

دیگر خبرها

  • خدمات رسانی جمعیت هلال‌احمر به حادثه دیدگان شهرک امام زاده ابراهیم
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • وضعیت برق مناطق اهواز به حالت عادی در آمده است
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • اجرای بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی آغاز شد
  • آغاز بزرگ‌ترین پروژه درمانی خراسان شمالی/ کلنگی که در نهایت بر زمین خورد
  • وضعیت بلاتکلیف بیمارستان مهرگان مشهد
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی