Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@04:27:56 GMT

نیاز فوری به سه گروه خونی در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۲۶۰۹

نیاز فوری به سه گروه خونی در اصفهان

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان از کمبود سه گروه خونی در استان اصفهان خبر داد.

مجید زینلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه با توجه به فعالیت مجدد اتاق‌های عمل در استان اصفهان مصرف خون روز به روز رو به افزایش است، اظهار کرد: تا قبل از بازگشایی اتاق‌های عمل ذخیره خون استان اصفهان به هفت روز رسیده بود و در حال حاضر به سه روز کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خون و بافت خونی زنده است و به صورت مستمر نیاز به گروه‌های خونی وجود دارد، اضافه کرد: در حال حاضر در گروه‌های خونی O منفی و A و B مثبت نیاز فوری داریم.

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان با بیان اینکه همه مراکز خون فعال در استان اصفهان پذیرای مردم نوع دوست استان اصفهان است، ادامه داد: در ایام کرونا اهدای خون گروهی برای تأمین مایحتاج استان بسیار کمک کننده بود.

کد خبر 427586

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گروه خونی اهدای خون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواص رازیانه؛ گیاهی سرشار از خواص معجزه آسا (فیلم) فرمول خانگی برای درمان بی‌خوابی (فیلم) راهکارهای ساده برای افزایش احتمال باروری (فیلم)

دیگر خبرها

  • آموزش فر کردن مو با چنگال ؛ روشی فوری برای فر کردن موها | چگونه از موهای فر نگهداری کنیم؟
  • گفت‌وگو پیش‌نیاز و ابتدایی‌ترین ابزار تجارت است
  • کانون خانواده‌ با خودمحوری‌ها آسیب می‌بیند
  • داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم)
  • (تصاویر) جواد عزتی و شبنم قربانی در اکران مردمی تمساح خونی
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • هوای اصفهان و ۳ شهر مجاور ناسالم است