Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@13:36:46 GMT

لو رفتن اطلاعات، قیمت و طراحی شیائومی Redmi 9

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۳۱۹۱

لو رفتن اطلاعات، قیمت و طراحی شیائومی Redmi 9

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی جدید شیائومی، Redmi 9 قرار است ۲۵ ژوئن معرفی شود، اما یک سایت فروش آنلاین در فیلیپین با زودتر باز کردن صفحه این گوشی، مشخصات، طراحی و جزئیات آن را فاش کرد.

بیشتر بخوانید:

تاریخ عرضه Mi Band 5 مشخص شد

مشخصات فهرست شده در این سایت فیلیپینی همان مشخصاتی را نشان می‌دهد که پیش از این شایعه شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا میان‌رده بعدی این شرکت بزرگ چینی قرار است با تراشه پردازنده Helio G80 به عنوان مغز خود و دو تنوع حافظه معرفی شود. این گوشی قرار است یک مدل با حافظه رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی و مدلی دیگر با حافظه رم ۴ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی داشته باشد. در کنار این حافظه‌ها، یک بریدگی مخصوص کارت حافظه microSD هم در نظر گرفته شده تا افرادی که می‌خواهند، حافظه دستگاه خود را گسترش دهند.

شیائومی Redmi 9 دارای یک پنل نمایشگر ۶.۵۳ اینچی با رزولوشن +FHD است که بالای این نمایشگر یک ناچ قطره‌ای شکل برای دوربین ۸ مگاپیکسلی سلفی آن وجود دارد. پشت این گوشی هوشمند دارای بافت ویژه و ترکیبی از پنل پشتی دو گوشی Redmi K30 و Redmi Note 8 Pro است. این پنل محل قرارگیری دوربین چهارگانه دستگاه است که سنسور‌های آن ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۸ مگاپیکسلی التراواید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی عمق هستند.

   

این گوشی هوشمند با سه رنگ عرضه خواهد شد و یک باطری با ظرفیت ۵۰۲۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت که با شارژر ۱۸ واتی به وسیله یک کابل USB-C شارژ خواهد شد. این گوشی دارای یک حسگر اثر انگشت در پنل پشتی خود، یک حسگر تشخیص چهره، پشتیبانی از دو سیمکارت و جک ۳.۵ میلیمتری صدا است.

نسخه ۳۲ گیگابایتی Redmi 9 در سایت فیلیپینی فروش آنلاین ۱۴۰ دلار قیمت گذاشته شده است و نسخه ۶۴ گیگابایتی آن ۱۵۰ دلار خواهد بود. در حال حاضر نسخه ۳۲ گیگابایتی این گوشی در سایت‌های خرده فروشی برای پیش‌فروش گذاشته شده است. البته، این مسئله افشا شدن اطلاعات Redmi 9 عجیب به نظر می‌رسد چرا که شعبه فیلیپین شیائومی هیچ اطلاعات رسمی درباره آن را تأیید نکرده است. با این وجود، دیده شدن این گوشی در این سایت فروش آنلاین نوید این را می‌دهد که شیائومی به زودی این گوشی را معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشی جدید شیائومی اطلاعات شیائومی Redmi 9 محصولات شیائومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403

به گزارش صدای ایران،گلکسی A۵۵ تقریبا از یک ماه قبل در بازار حضور دارد و فعلا با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسد.

گلکسی A۳۵ که همزمان با A۵۵ روانه بازار شد، در دسته گوشی‌های ۱۶ میلیونی قرار می‌گیرد و A۰۵s که جزو میان‌رده‌های اقتصادی سامسونگ است، کمتر از پنج میلیون فروخته می‌شود.

پوکو X۶ پرو که جزو گوشی‌های نسبتا جدید شیائومی به‌حساب می‌آید، کمی بیش از ۱۷ میلیون قیمت دارد و رقیب گردن‌کلفتی برای میان‌رده‌های سامسونگ تلقی می‌شود.

ارزان‌ترین گوشی هوشمند شیائومی ردمی A۲ پلاس است و آنطرف می‌توانیم از آیفون ۱۳ پرو مکس به‌عنوان یکی از گرانقیمت‌ترین گوشی‌های فعلی اسم ببریم.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

گلکسی A۱۵ نسخه ۱۲۸+۴

شش میلیون تومان

گلکسی A۰۵s نسخه ۶۴+۴

چهار میلیون و ۸۵۰ هزار تومان

گلکسی A۵۴ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان

گلکسی A۵۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گلکسی A۳۴ نسخه ۱۲۸+۸،

۱۱ میلیون تومان

گلکسی A۳۵ نسخه ۲۵۶+۸،

۱۶ میلیون تومان

گلکسی S۲۴ اولترا نسخه یک ترابایت

۹۵ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳، ۴G نسخه ۲۵۶+۸،

۹ میلیون تومان

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس نسخه ۵۱۲+۱۶،

۲۳ میلیون تومان

ردمی A۲ پلاس نسخه ۶۴+۳ گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی A۳ نسخه نسخه ۱۲۸+۴

پنج میلیون و ۴۰۰ هزار تومان

ردمی ۱۳C نسخه ۲۵۶+۸

شش میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

پوکو X۶ پرو نسخه نسخه ۵۱۲+۱۲،

۱۷ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ نسخه ۱۲۸ گیگ پارت‌نامبر CH

۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

آیفون ۱۳ پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

۱۳۵ میلیون تومان

دیگر خبرها

  • عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت ۱۴۰۳
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • رونمایی از ارزان‌ترین گوشی تاشو دنیا با دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی
  • قیمت گوشی امروز 10 اردیبهشت 1403
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi