Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:11:44 GMT

فرازی از وصیت‌نامه شهید سید «حشمت الله موسوی»

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۳۲۴۲

فرازی از وصیت‌نامه شهید سید «حشمت الله موسوی»

به گزارش خبرگزاری مهر، شهید سید «حشمت الله موسوی» در تاریخ ۱۳۴۲ به دنیا آمد، ایشان در تاریخ ۱۳۶۴.۴.۳۰ در منطقه «دربندیخان» به شهادت رسید.

در بخشی از وصیت نامه این شهید بزرگوار آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا و الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا (سوره احزاب آیه ۲۲)»

برخی از آن مؤمنان بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملاٌ وفا کردند پس برخی بر آن عهد ایستادگی کردند (تا به راه خدا شهید شدند) و برخی به انتظار فیض شهادت مقاومت کردند هیچ عهد خود را تغییر ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را بر این نعمتش شکر و سپاس می گویم که با این بنده معصیت کار خود به فضل و رحمت برخورد کرد چون فضل و رحمت شایسته توست که به این بنده توفیق اینکه با یاران امام زمان (عج) باشم و به خاطر اسلام در کنار آنان قرار گیرم.

ما هرچقدر فداکار و جانثار باشیم نمی‌توانیم دین خود را به اسلام ادا کنیم و از حضرت بقیه الله الاعظم (عج) معذرت می‌خواهم که نتوانستم پاسداری باشم که شما می‌خواهید.

ما هرچه داریم از وجود مقدس حضرت امام زمان (عج) و نایب او حضرت امام خمینی است.

ملت عزیز اسلام قدر خودتان و عظمت این انقلاب اسلامی را بدانید و از انقلاب اسلامی با تمام وجود دفاع کرده چه از مال و جان نثار کردند برای این انقلاب

ملت حزب الله با بسیج باشید تا پیروزی بزرگ نصیب شما شود و هیچ وقت از خط ولایت فقیه و فرمان او سرپیچی نکرده و تمام وجودتان را در اختیارش قرار دهید

برادران عزیز پاسدار قدر و منزلت خودتان را بدانید و شکرگذار این نعمت پاسداری از حریم اسلام باشید که هرکسی لیاقت و توفیق این کار را ندارد و ای عزیزان امام خودتان را از روحانیت و مردم جدا نسازید که پشتوانه سپاه اینها هستند و جدا شدن از هر کدام ضربه بر سپاه و انقلاب وارد می‌کند و تواضع را در بین خودتان و مردم زیاد کرده تا عزت و بزرگواری خودتان حفظ شود و ای یاران امام مراسم دعا و قرآن را در سپاه بیشتر کنید تا نورانیت سپاه بیشتر شود و از کسب علم و تقوا هیچ وقت خستگی به خود راه ندهید، و از پدر و مادرم و اعضای خانواده ام طلب عفو و مغفرت دارم و امیدوارم که مرا حلال کنند و حلالیت برای من بطلبند.

و اما اگر فرزندی خداوند منان مصلحت دید و عنایت فرمود در امر تربیت درست و اخلاق کامل اسلامی فرزندم مواظبت نموده از پروردگار توفیق اطاعت و کسب علم و تقوا برای همگی شما را دارم و از خداوند بزرگ می‌خواهم شهادت در راهش را نصیب این بنده ذلیل و ناتوان عنایت فرماید.

طلب عفو و مغفرت دارم. پروردگارا اسلام و مسلمین را پیروز بفرما. خداوندا کربلا و قدس عزیز را به دست رزمندگان اسلام پیروز بفرما، خدایا فرج مولا و آقای ما امام زمان (عج) نزدیک بفرما.

کد خبر 4944083

منبع: مهر

کلیدواژه: شهدا خرم آباد بسیج رسانه ویروس کرونا شیراز بوشهر شهرکرد شیوع کرونا قزوین گرگان آتش سوزی ایلام سالروز ارتحال امام خمینی امام خمینی ره بیرجند آتش سوزی جنگل ها سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۳۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین ، محمود نژاد گفت: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

او با اشاره به بهره‌برداری و رونمایی برخی از از پروژه‌ها در ایام دهه کرامت گفت: مقرنس کاری در بالای سر رواق قرار دارد که توسط هنرمندان قمی مرمت، تذهیب و نقاشی شده که فاز اول آن در دهه کرامت رونمایی می‌شود.

اولین عکس از درب طلای حرم امام رضا (ع) منتشر شد

معاون آستان حضرت معصومه (س) افزود: درب مزین به قلم‌کاری، طلاکاری، گره چوب، میناکاری و خطاطی با همکاری هنرمندان قم و اصفهان و نظارت مهندسان آستان قدس رضوی در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها برای تقدیم به حرم امام رضا علیه السلام ساخته شده است.

محمودنژاد با بیان اینکه دو تن از خیرین و خادمان حرم حضرت معصومه سلام الله علیها هزینه‌های این کار را به عهده داشتند، گفت: این درب در دهه کرامت رونمایی و برای نصب به حرم حضرت رضا علیه السلام ارسال می‌شود.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) با اشاره به رونمایی پروژه کاشی کاری صحن جوادالائمه علیه السلام، بیان کرد: ضریحی برای محلی به عنوان رأس الحسین در کشور سوریه ساخته شده است که در این ایام رونمایی و ارسال می‌شود. هزینه‌های آن را یکی از خیرین و خادمین حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به عهده داشته است.

معاون اجرایی آستان حضرت معصومه (س) تصریح کرد: در ایام دهه کرامت از ساختمان چند منظوره موکب آستان حضرت معصومه سلام الله علیها رونمایی می‌شود. در این ساختمان امکانات مورد نیاز زائران اربعین مانند وضوخانه، دفاتر خدماتی، محل مراسمات و... در نظر گرفته شده است.

کد خبر 849497 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان برچسب‌ها خبر مهم حضرت معصومه (س) امام رضا

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • نهضت علمی امروز میراث پرافتخار مکتب امام صادق(ع) است
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری+عکس
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • درب طلای حرم امام رضا (ع) آماده شد + جزئیات
  • قدیمی ترین متن مبارزاتی امام خمینی و انتشار دست‌نوشته‌ رهبری در دفتر کتابخانه وزیری برای نخستین بار + عکس
  • سیره و روش امام صادق(ع) تعامل با اهل سنت بود
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)