Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از اینکه «مصطفی تاج زاده» از جمله محکومان امنیتی فتنه های 88 با فشار افکارعمومی درباره حوادث داخلی آمریکا توئیتی را منتشر کرد و به جای انتقاد به مقامات کاخ سفید مواضع فتنه گرانه خود را تکرار کرد، افکارعمومی شیوع تبعیض، بی عدالتی و فساد را جزو کارنامه عملی و رفتاری افرادی چون وی عنوان کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ برخی از گروه ها و اشخاص سیاسی که سابقه اقدامات ضدامنیت ملی دارند، این روزها در مواجهه با اعتراضات و حوادث داخلی آمریکا به موضوع نژادپرستی موضع جالب توجهی اتخاذ کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افراد که همنوا با دشمنان انقلاب در زمان ایجاد آشوب های خیابانی که خودشان هم نقش جدی در آن داشتند حرکت می کردند حالا در موضعی قابل تامل و جالب سعی در توجیه بی عدالتی و نژادپرستی در آمریکا دارند.

جالب است که این افراد با تندروی و رادیکالیسم که از آنها دیده شد در برابر موضوعاتی امنیتی در کشورمان علیه ملت ایران موضع گیری می کردند اما همین عوامل و عناصر در زمانی که در کشور آمریکا مردم واقعی به خیابان ها ریخته و از استبداد و بی عدالتی در این کشور انتقاد و اعتراض می کنند، آنها را نادیده می گیرند.   این موضوع به واقع ماهیت واقعی افرادی که مدعی حمایت از مردم و ازادی را دارند، به وضوح آشکار کرد. جالب است که استاندارد دوگانه ای در رفتار این عناصر موجود است که از چشم تیز بین افکارعمومی خصوصا در شبکه های اجتماعی پنهان نمانده است. این تناقض ها مورد انتقاد شدید مردم در شبکه های اجتماعی قرار گرفته است.     در این راستا، «مصطفی تاج زاده» از محکومان امنیتی سالهای 88 و 78 در برابر فشار افکارعمومی که از وی می خواستند در مورد اعتراضات مردم آمریکا نظر خود را بدهد در توئیتی جالب توجه سعی کرده است، موضع گیری انجام دهد که انتقادی به مقامات آمریکایی نباشد و به گونه ای با فرار به جلو از زیر پاسخگویی در خصوصا وقایع آمریکا شانه خالی کند.     در همین رابطه، وی در توئیتی درباره حوادث و اعتراضات مردم آمریکا به نژادپرستی و بی عدالتی در این کشور نوشت: «کشتن و عذرخواهی نکردن، طلبکاربودن و زبان‌درازی کردن، ویژگی مشترک #مستبدان و خودکامگان است. مسلمان و سکولار، سنتی و مدرن، شرقی و غربی هم ندارد. فریاد خفه‌شده همه‌ی ملت‌های گرفتار در چنگ حاکمانی با خصوصیت‌های فوق، این است: #نمی‌توانم_نفس_بکشم»     افکارعمومی هم در نظرات مختلف به واکنش جدی در این خصوص پرداختند و تناقض های گفتاری و رفتاری مدعیان آزادی و اصلاحات را به آنها نشان داده اند.     جالب است که اصلاح طلبان تندور در این خصوص بازهم تیغ تیز حملات خود را به سمت کشورمان گرفته اند و با سکوت در برابر حوادث آمریکا بازهم مواضع واهی خود را علیه کشورمان تکرار کرده اند.     در این باب یکی از کاربران شبکه اجتماعی توئیتر نسبت به موضع گیری تاج زاده بیان کرده است: «نمیتوانم_نفس_بکشم زیرا تاجزاده و امثال تاجزاده با تفکر غربی بر سر کار و صندلی ها تکیه زدند نمیتوانم_نفس_بکشم زیرا عامل اغتشاش ها و ناآرامی های گذشته هم فکران و هم بازی های تاجزاده بودند نمیتوانم_نفس_بکشم چون عذر خواهی هایی که مردم طلب دارند از طرف رفقای شماست نه کلیت نظام.»     کاربر دیگری نوشته است: «واقعا میترا استادبه دست شما اصلاح طلبان کشته شد و نتوانست نفس بکشد،خدا مرگتان بدهدکه قتل میکنید، خیانت به مملکت میکنید، اقتصادراگروگان میگیرید تا مردم نتوانندنفس بکشند.»     تاج زاده در حالی از پاسخگویی و حمایت از مردم آمریکا در مقابل کاخ سفید طفره رفته است که بسیاری از فشارهای اقتصادی از جمله تحریم های که علیه کشورمان از سوی آمریکایی ها به امید براندازی کشورمان صورت گرفته  با توجه به حوادث و اغتشاشاتی است که تاج زاده و همراهان سیاسی وی بوجود آوردند.       درواقع پس از این حوادث بود که دشمن امیدوار به براندازی شد و فشار و تحریم های خود را علیه کشورمان بیشتر کرد. جالب است که برخی ازفتنه گران که متواری شدند و امروز جیره خور کاخ سفید هستند اشکارا با نوشتن نامه های متعدد به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا خواستار تحریم ها و فشار بیشتر اقتصادی به مردم ایران شده اند تا خیانت خود را به وضوح نشان دهند.    انتهای پیام/      

منبع: دانا

کلیدواژه: بی عدالتی نفس بکشم تاج زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، بیانیه‌ای در حمایت از اعتراضات بین المللی دانشجویی علیه جنایات صهیونیست‌ها صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

با ادامه‌ی نسل‌کشی، کشتار و جنگ در غزه، دانشگاه‌های سراسر جهان بویژه ایالات متحده آمریکا شاهد بزرگ‌ترین موج تجمعات اعتراضی به نشانه‌ی همبستگی با مردم فلسطین و خواهان قطع مراودات علمی با نهادها و شرکت‌های وابسته به آن و توقف ارسال تسلیحات کشتار جمعی به سازه‌ی فاشیستی هستند.

امروز در مهد به اصطلاح «آزادی بیان» و «آزادی آکادمیک» (آزادی موسسات دانشگاهی، پژوهشی و اعضای جامعه علمی، استادان، پژوهشگران و دانشجویان)، در حمایت از درنده خوترین نیروی تاریخ بشر یعنی دولت فاشیست و آپارتاید رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار که خود را متصدی بلامنازع فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی می‌داند در کسری از ثانیه ارزش‌های جهانشمول آزادی را تحقیر و روی راستینِ خود را نشان داده و در یک اقدام بی‌سابقه با اشغال و لگدمال کردن حریم مستقل دانشگاه آن را تبدیل به پادگان کرده و با گسیلِ پلیس ضد شورش، گارد ملی ارتش آمریکا، استقرار نیروهای امنیتی و تک‌تیرانداز، نصب دوربین‌های امنیتی نسبت به محاصره دانشگاه و دستگیری، بازداشت و ضرب و شتم صدها استاد و دانشجو اقدام و با پرونده‌سازی، مقدمات تعلیق و اخراج آنها را در راستای سرکوب و خفه کردن صدای حامیان فلسطین و معترضین به ماشین نسل‌کشی فراهم کرده است و سازمان بدنام موساد با استفاده از تکنولوژی شناسایی صورت، دانشجویان را تهدید به از دست دادن موقعیت‌های شغلی و استخدامی می‌کند.

امروز در دوره پسافروپاشی و افول هژمونی نظام سلطه، که تحولات جهانی با سرعت سرسام‌آور حول مساله فلسطین و غزه قهرمان به پیش می‌رود و خیزش نوین ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های جهان به راه افتاده و نیروهای ساحت میدانی جبهه خود را مشخص و حول این مساله دست به صف‌آرایی زده‌اند دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند و با نمایندگی مطالبات مردمی نگذارند نیروهای منحط، اوباش و شیفتگان دموکراسی صوری و گزینشی آمریکایی بر حوزه عمومی مسلط گردند.

کد خبر 6089667 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • دموکراسی علیه آزادی
  • باقری: عملیات وعده صادق انگیزه دانشجویان آمریکا علیه صهیونیست‌ها را افزایش داد
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • تجمعات دانشگاه‌های آمریکا لرزه بر دستگاه‌های حامی صهیونیستی انداخت
  • نسل زد آمریکا علیه پدران اوانجلیست
  • حمایت شورای هماهنگی تبلیغات از اعتراضات دانشجویی علیه اسراییل
  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش وزارت خارجه به اعتراضات دانشگاهی در آمریکا