Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:07:26 GMT

کرونا و لغو مهم‌ترین رویداد هنری بهار ۲۰۲۰

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۴۴۱۳

کرونا و لغو مهم‌ترین رویداد هنری بهار ۲۰۲۰

به گزارش روزنامه هنر، مسئولان برگزاری نمایشگاه آرت بازل سوئیس پس از هفته‌ها بررسی و ارزیابی، سرانجام خبر لغو پنجاهمین دوره این رویداد را به دلیل نگرانی‌ها از شیوع و گسترش ویروس کرونا، اعلام کردند؛ قرار بود بیش از ۲۵۰ غرفه‌دار بین‌المللی در این مهم‌ترین رویداد هنری در فصل بهار شرکت کنند.

دوره بعدی این رویداد از ۱۷ تا ۲۰ ژوئن سال ۲۰۲۱ (۳۰-۲۷ خرداد ۱۴۰۰) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برگزارکنندگان آرت بازل سوئیس با انتشار بیانیه‌ای در این باره اعلام کردند: خطرات متوجه سلامت و امنیت جانی حاضرین، ریسک مالی برای غرفه داران و شرکا، موانع موجود در مسیر انجام سفرهای بین‌المللی و این حقیقت که مقررات مربوط به رویدادهای بزرگ مقیاس هنوز از جانب شورای فدرال سوئیس نهایی نشده است، از ملاحظات اولیه دخیل در این تصمیم‌ بودند.

مقامات کشور سوئیس تصمیم‌گیری درباره محدودیت‌ها در برگزاری رویدادهای بزرگ مقیاس را به اواخر ماه جاری میلادی موکول کرده‌اند.

مارک اسپیگلر (Marc Spiegler) مدیر بخش جهانی آرت بازل در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: اگرچه این سازمان امید داشت با برگزاری موفقیت‌آمیز نمایشگاه آرت بازل در ماه سپتامبر از احیای بازار حمایت کند اما میزان بی‌ثباتی و شبهاتی که با آن روبه‌رو هستیم همچنان بالاست. بهترین گزینه پیش رو برای نمایشگاه بازل تمرکز بر برگزاری رویداد ژوئن ۲۰۲۱ با کیفیت استثنایی در سطح بین‌الملل است درست همانطور که جهان هنر از ما انتظار دارد. ما همزمان با توسعه پلتفرم‌های دیجیتال و ارائه نمایشگاه‌های آتی در ساحل میامی و هنگ کنگ از گالری‌های هنری خود حمایت می‌کنیم.

اتاق بازدیدهای آنلاین آرت بازل، یا نسخه دیجیتال این نمایشگاه، از ۱۹ تا ۲۶ ژوئن (۳۰ خرداد تا ۶ تیر ۱۳۹۹) آغاز به کار خواهد کرد.  

امسال برای آرت بازل و شرکت مادر آن، یعنی گروه MCH، سال سختی بود. آرت بازل هنگ کنگ که قرار بود در ماه مارس برگزار شود، به دلیل شیوع کرونا لغو شد. نمایشگاه بازل ورلد از بزرگترین نمایشگاه‌های ساعت و جواهرآلات در جهان نیز به همین دلیل در سال ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ برگزار نخواهد شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا سوئیس حوزه هنری پروندهٔ خبری خسارت اقتصادی کرونا به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سوئیس حوزه هنری ویروس کرونا سوئیس حوزه هنری آرت بازل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری شاهرود، مصطفی واحدی ضمن بیان اینکه کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد، ابراز داشت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها ارتقا هنر و رشد استعدادها بین علاقه مندان است.

وی ضمن بیان اینکه حوزه هنری از هنرمندان شاهرود حمایت می‌کند، افزود: این اقدام در واقع به نوعی ترغیب دوستداران هنر به سمت خلق آثار بهتر است.

مدیر حوزه هنری انقلاب شاهرود بابیان اینکه اولین نشست کارگاه در میان سرای حوزه هنری برگزار شد، ابراز داشت: این کارگاه از سه شنبه هر هفته میزبان علاقه مندان حوزه عکاسی خواهد بود.

واحدی ضمن بیان اینکه منصوره قلیچی عکاس خبرگزاری مهر استان سمنان مدیر برگزاری این کارگاه‌ها است، تصریح کرد: دغدغه‌های حوزه هنری نیز توسعه هنر متعهد است.

وی افزود: امیدواریم کارآموزان این کارگاه بتوانند در برنامه‌ها و رویدادهای پیش رو با حوزه هنری همکاری کنند.

کد خبر 6096135

دیگر خبرها

  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • از افتتاح هفته گرافیک و بینال ونیز تا روز ملی خلیج فارس پای آزادی
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • بهار کتاب ایران/از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه
  • بازدید عمومی مردم، مدیران و کارشناسان همراه با خانواده از رویداد حمل‌ونقل دانش‌بنیان
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • «مهر» در «فرانچایز ایران»
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • بهار کتاب ایران؛از افزایش اجاره غرفه‌ها تاابهامات حضور مهمان ویژه