Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی علیخانی روز دوشنبه در نشست ستاد سرمایه گذاری قزوین با اعلام این موضوع گفت: بهتر است دستگاه های اجرایی در راستای سهولت در جذب سرمایه گذاری در مورد قوانین و بخشنامه های مرتبط با یک موضوع به اجماع نظر و هماهنگی لازم برسند.

وی ادامه داد: اگر هماهنگی لازم بین دستگاه ها در خصوص بخشنامه ها و قوانین وجود نداشته باشد ممکن است در استعلام های اولیه به یک سرمایه گذار مجوز داده شود اما در ادامه کار، موانع قانونی اجازه فعالیت به وی ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسوول با بیان اینکه باید شرایط را برای حضور و فعالیت سرمایه گذاران تسهیل کرده و در این راستا قوانین را به سود سرمایه گذار تفسیر کنیم،افزود: گاهی اوقات با سخت گیری های بی مورد و بخشی نگری و کاغذ بازی های اداری و طولانی کردن فرایند استعلام ها، در حوزه سرمایه گذاری تحریم داخلی اعمال می کنیم که باید این رویه تغییر پیدا کند.

علیخانی اظهار داشت: باید همه دستگاه های ذیربط استعلام های مربوط به درخواست سرمایه گذاران در پنجره واحد سرمایه گذاری را در فرصت تعیین شده اعلام کنند در غیر این صورت تخلف کرده و با آنها برخورد می شود.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین در ادامه با اشاره به طرح درخواست یک سرمایه گذار برای ایجاد گلخانه در باغستان سنتی قزوین،اظهار داشت: باغستان سنتی ثبت ملی شده است و در هیچ شرایطی برای ساخت و ساز در این مجموعه مجوزی صادر نمی شود.

وی اظهار داشت: مجوزی از سوی سازمان نظام مهندسی ساختمان به یک سرمایه گذار برای احداث گلخانه در باغستان سنتی قزوین ارایه شده که تخلف بوده و سرمایه گذار می تواند نسبت به این موضوع و اتلاف وقت یا سرمایه به مراجع قضائی شکایت کند اما مجوزی برای هیچ فعالیت تولیدی در باغستان سنتی صادر نمی شود.

علیخانی افزود: مدیران دستگاه ها در خصوص سرمایه گذاری طرح های آوج که جزو شهرستان های کم برخوردار به شمار می رود باید نگاه ویژه و حمایتی خاصی داشته باشند.

در این نشست درخواست ها و مسایل و مشکلات چهار سرمایه گذار در حوزه گلخانه ها، دامپروری و نیروگاه برق مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب‌ها استان قزوین سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین سرمایه گذاری استان قزوین سرمایه گذاری باغستان سنتی سرمایه گذاری سرمایه گذار دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، بهروزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین افزود: تا فردا گذر امواج حاصل از سامانه بارشی را در سطحخ منطقه داریم که موجب بارش بران، گاهی رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای در برخی ساعات می‌شود.

وی اضافه کرد: بارش‌ها در ساعات بعد از ظهر و شب شدت بیشتری دارد.

کارشناس هواشناسی گفت: پدیده غالب برای فردا وزش باد‌های نسبتا شدید غربی است و از بعد از شهر یکشنبه تا اواسط هفته گذر امواج تراز میانی جو موجب افزایش ابر خواهد شد.

به گفته بهروزی، در بعد از ظهر روز یکشنبه و در روز دوشنبه رگبار، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تحول از مجلس سنتی به نوین از مجلس یازدهم تا دوازدهم
  • همسایگی و قرابت فرهنگی عامل تقویت ارتباطات تجاری کیش و ترکیه
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • فرآیند تخلیه و بارگیری بنادر هرمزگان با الگوگیری از بندرشانگهای چین اصلاح خواهد شد
  • چرا ترک‌ها علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در کیش شدند؟
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • بارش‌های بهاری میهمان استان قزوین 
  • فراهم شدن شرایط جدید برای فروش برج‌های دو قلو شهرکرد