Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن سیدی، مربی سابق پرسپولیس تهران که در زمان کالدرون در جمع سرخ‌ها بود، با آمدن یحیی گل محمدی جای خود را به داود فنایی داد و از جمع پرسپولیسی‌ها جدا شد.

او که دیروز (یکشنبه) در باشگاه پرسپولیس حاضر شد تا وضعیت مطالبات خود را پیگیری کند، در مصاحبه با خبرنگاران حرف‌های جنجالی زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدی در خصوص جدایی از پرسپولیس بیان کرد: رفاقت‌ها وجود دارد، اما اگر برای دروازه‌بان رقیب بتراشی، او ناراحت می‌شود. در تیم نفت بیرانوند رقیب سوشا بود، فلاح زاده رقیب بیرانوند. این رقابت ها است که دروازه‌بان را می‌سازد. علی من را آنفالو کرد و با من در تماس نیست، اما این برای من ناراحت کننده نیست. امیدوارم ماحصل کار ۱۰-۱۲ ساله در نفت تهران را فارغ از لیگ بلژیک در لیگ انگلیس یا اسپانیا ببینیم. این کدورت‌ها در فوتبال پیش می‌آید. فردا یک روز جدید است.

بیشتر بخوانید: بیرانوند: چهارشنبه به بلژیک می‌روم/ علت ناراحتی من را رسول پناه می‌داند

او گفت: من در روزنامه خواندم که باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته با سیدی قطع همکاری کند و وقتی این موضوع را پیگیری کردم، گفتند شاید دروازه بان‌ها از من ناراضی بودند و آن را به باشگاه منتقل کردند.   البته پس از آن کالدرون با انصاری فرد صحبت و از من حمایت کرد.

مربی سابق پرسپولیس  در پایان گفت: در همان زمان هم شیطنت‌هایی انجام شد. بیرانوند انتظار داشت در زمان کالدرون و من مانند ۳ سال گذشته بی رقیب باشد. واقعیت این است که بدن زمانی افت می‌کند و این موضوع طبیعی است، اما علیرضا از من گله‌مند بود و من را در اینستاگرام آنفالو کرد. من با بیرانوند صحبت می‌کردم که برخی از کار‌ها را انجام ندهد، اما فردا به باشگاه می‌آمد و صحبت‌هایی می‌کرد که زحمات ما به هدر می‌رفت. دلیل ناراحتی من قبل از بازی با صنعت نفت آبادان این بود که بیرانوند در تمرینات ما را همراهی نکرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۴۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس

به گزارش همشهری آنلاین حواشی رخ داده برای هواداران زن پرسپولیس در بازی با سپاهان واکنش‌های زیادی را در پی داشت و سرخپوشان از هواداران خود حمایت کردند.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان پرسپولیس هم با انتشار یک استوری و یک شعر از هواداران زن پرسپولیس حمایت کرد. او در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«سنگ بی‌قیمت اگر کاسه زرین بشکست

قیمت سنگ نیفزاید و زر کم نشود.»

کد خبر 849087 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • احترام نظامی بیرانوند به هواداران پرسپولیس / فیلم
  • سرنوشت قهرمانی به هیچ عنوان دست استقلال نیست | پرسپولیس با استرس رقیب جام را می گیرد
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • اطلاعیه مهم برج میلاد در مورد یک ادعای جنجالی
  • ادعای جنجالی آلونسو درباره داوری فرمول یک
  • حمایت علیرضا بیرانوند از هواداران زن پرسپولیس
  • شعر خاص بیرانوند برای هواداران زن پرسپولیس + عکس
  • تصویری جنجالی از مجری زن سابق صداوسیما در BBC + عکس
  • شعر کنایه آمیز علیرضا بیرانوند برای هوادارن زن پرسپولیس + عکس
  • (عکس) شعر معنادار علیرضا بیرانوند برای زنان