Web Analytics Made Easy - Statcounter

انجمن فدراسیون‌های بین المللی ورزش‌های تابستانی، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دو سوم فدراسیون‌های بین المللی مستقر در سوئیس از وام دولتی بهره مند شده‌اند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، انجمن فدراسیون‌های بین المللی ورزش‌های تابستانی، آسویف، طی بیانیه‌ای اعلام کرد که دو سوم فدراسیون‌های بین المللی مستقر در سوئیس از وام دولتی بهره مند شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، اکثر فدراسیون‌های بین المللی مستقر در سوئیس توانسته‌اند از بسته حمایتی ۱۵۰میلیون دلاری IOC و وام دولتی کشور سوئیس به منظور پرکردن خلاهای مالی خود بدلیل تعویق بازی‌های انتخابی و المپیک توکیو ۲۰۲۰ استفاده نمایند.

هرچند فدراسیون‌های بین المللی تیراندازی، وزنه‌برداری و هندبال پیش از این از دریافت کمک مالی IOC ابراز بی نیازی کرده بودند.

در طرح مشترک وام دولتی سوئیس، دولت این کشور در همکاری با IOC، پنجاه درصد وام را برای فدراسیون‌های بین المللی متقاضی فراهم می‌کند که بصورت وام آزاد و طرح دائمی و موقت حمایت از بیکاری ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک وام دولتی فدراسیون های بین المللی وام دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد

بررسی عملکرد بودجه شرکتهای دولتی نشان میدهد برق حرارتی در یک سال حدود ۲۲ همت ضرر و زیان داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش عملکرد بودجه شرکتهای دولتی‌، در سال 1401 سازمان بیمه سلامت، برق منطقهای مازندران، برق منطقه تهران، پشتیبانی امور دام، راه اهن و توانیر 6 شرکتی هستند که کمتر از 5 هزار میلیارد تومان زیان کرده ند.

صدا و سیما در سال مذکور بیش از 5 همت زیان داشته و بانک سپه نزدیک به 8 همت زیان داشته است.

پالایش نفت ابادان نیز نزدیک به 10 همت زیان داشته است.

بررسی عملکرد بودجه شرکتهای دولتی نشان میدهد برق حرارتی در یک سال حدود 22 همت زیان کرده و زیان ده ترین شرکت دولتی در بازه بررسی عمکلرد شرکتهای دولتی در سال 1401 بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت سر سکه دولتی چه می‌گویند؟
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • آغاز پانزدهمین همایش بین المللی ارتقای کیفیت خدمات آزمایشگاهی
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • سودآوری ۴۸ هزار میلیاردی ایمیدرو در یک سال
  • جزئیات حضور دو هیات دولتی ایران در عربستان
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)