Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در بوشهر گفت:جهش افزایش بیماران کرونایی در بوشهر نشان از کم شدن مسئولیت شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، ابوذر دهدار صبح امروز در نشست شورای شهر بوشهر با قدردانی از تلاش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمانی و بهداشتی در مقابله با کرونا اظهار داشت: کادر درمانی و پرستاری در رسیدگی به بیماران کرونایی نقش مهم و ارزنده‌ای ایجاد کردند که خدمات آنان در خور تحسین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از  نیروی انتظامی، هلال احمر، سپاه، ارتش و خانه مشارکت‌های مردمی در ایام ایجاد محدودیت‌ها در راستای مقابله با کرونا افزود: مدیریت شهری بوشهر، همزمان با شیوع این ویروس اقدامات خود را آغاز کرد که ضد عفونی سطح شهر ،اماکن عمومی، تجاری، اداره‌ها، ناوگان حمل و نقل عمومی شهر از آن جمله است.

رئیس شورای شهر بوشهر، تمدید جایزه خوش حسابی و بخشودگی 2 ماه اجاره اماکن تجاری تفریحی که مالکیت آن بر عهده شهرداری است را از دیگر برنامه‌های اجرا شده در راستای مقابله با کرونا دانست و بیان کرد: موافقت با  عقب افتادن پرداخت سررسید اقساط وام‌‌های بانکی و اختصاص فضاهای تبلیغاتی شهر برای ارائه پیام‌های آموزشی مبارزه با ویروس کرونا و تعطیلی ناوگان اتوبوسرانی در همین راستا  از مهمترین اقدامات شورا و شهرداری بود.

دهدار  با بیان اینکه شاهد جهش بیماران کرونایی در بوشهر هستیم افزود:جهش افزایش بیماران کرونایی در بوشهر نشان از کم شدن مسئولیت شهروندان در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی است.

وی با تاکید بر توجه به رعایت فاصله گذاری اجتماعی در پروازهای بوشهر به تهران  به امتحانات حضوری دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم پرداخت و تصریح کرد:در راستای مقابله با کرونا  چه الزامی دارد امتحانات دانش آموزان حضور فیزیکی داشته باشند یا در حالی که ادارات با توجه به شرایط موجود ظرفیت دورکاری داشتند چرا دور کاری کارکنان برداشته شد.

رئیس شورای شهر بوشهر با تاکید بر حمایت از کادر درمانی در راستای مقابله با کرونا تاکید کرد: برای حمایت از کادر درمانی آمادگی داریم از ظرفیت‌های قانونی که اجازه می‌دهددر عرصه خدمات شهری و عوارض‌ها معافیت‌های برای کادر درمانی اعمال کنیم.

 برگزاری حضوری  امتحانات دانش آموزان مشکل‌ساز است

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بوشهر با قدردانی از کادر درمانی استان گفت: در حالی که وضعیت ما در بوشهر در مرحله هشدار است دلیل برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان و دانشگاهها به صورت حضوری چه می‌باشد.

طاهره شمشیری،کنترل مبادی ورودی شهر بوشهر در مقابله با کرونا را یک راهکار موثر دانست و بیان کرد:کنترل ویژه 2 شهر صنعتی کنگان و عسلویه با توجه به تراکم جمعیتی از شهرهای مختلف کشور در دستور کار قرار گیرد.

وی با تاکید بر بررسی داروهای بیماران کرونایی استان تصریح کرد: آیا کیت‌های تست‌های کرونا به اندازه کافی در استان وجود دارد و  آیا داروهای کووید 19 که در بوشهر تجویز می‌شود همانند کل کشور است.

وی خواستار ارائه آمار تفکیکی  بیماران کرونایی شهرستان بوشهر مثل سایر شهرستانهای استان شد.

 هزینه تست کرونا کارکنان باید بر عهده اداره‌ها باشد

  عضو شورای شهر بوشهر با قدردانی از زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت خاطرنشان کرد:از ابتدای شیوع این ویروس کادر درمانی استان شبانه روزی در حال خدمات رسانی هستند که خدمات آنان جای قدردانی دارد.

عبدالخالق برزگرزاده با تاکید بر ادامه تست‌های تشخیص کرونا تصریح کرد: از رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر درخواست می‌شودهزینه تست کرونا کارکنان بر عهده اداره‌ها قرار بگیرد.

وی با توجه با افزایش مراکز نمونه گیری تاکید کرد: در راستای تجمع کمتر شهروندان و کاهش زمان تست‌گیری،  لازم است مراکز نمونه گیری کرونا در استان بوشهر افزایش یابد.

کادر درمان استان بوشهر از پرداخت عوارض ساختمانی سال 99 معروف شوند

عضو شورا شهر بوشهر با قدردانی از کادر درمانی استان گفت: خدمات کادر درمانی و پرستاری و آگاه سازی جامعه از خطرات کرونا قابل تحسین است.

مهرزاد آسایش با بیان اینکه  شهرداری باید فعالیتهای خود در مبارزه با کرونا متوقف نکنند تاکید کرد: همکاری مدیریت شهری و دانشگاه علوم‌پزشکی در این زمینه باید افزایش یابد.

وی با بیان اینکه  محیط پیرامونی درمانگاه نبی اکرم(ص) بوشهربا حضور شهرداری رفع آلودگی شد تصریح کرد: در مورد امتحانات دانشگاه‌ها، دانشجویان و اساتید دچار سردرگمی شده‌اند که باید یک تصمیم قاطع در این زمینه  گرفته شود.

طغیان ‌بیماران کرونایی در استان بوشهر/ چرا ویروس به یک باره اوج گرفت؟ + فیلم شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر / روند ابتلا ‌صعودی شد ‌گزارش| کدام گروه در برابر کرونا آسیب‌پذیرتر است؟

آسایش با اشاره به ارائه امتیازی به کادر درمانی مقابله با کرونا گفت: طی نامه‌ای به رئیس شورای شهر بوشهر پیشنهاد شد در راستای حمایت از کادر درمانی استان بوشهر عوارض نوسازی ساختمان سال 99 این قشر زحمتکش معاف شود.

انتهای پیام/190/ ع

R41363/P/S6,53/CT7 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا راستای مقابله با کرونا بیماران کرونایی در بوشهر شورای شهر بوشهر کادر درمانی استان کادر درمانی استان بوشهر دانش آموزان رئیس شورای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود

شهردار قم گفت: شهرداری یک نهاد درآمد هزینه‌ای است و کسب درآمد برای ما اهمیت دارد، اما حقوق شهروندان نباید در جریان کسب درآمد شهرداری پایمال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به اهمیت حراست از حقوق شهروندان در مجموعه شهرداری قم اظهار کرد: به هیچ دلیلی نباید حقی از شهروندان در مجموعه شهرداری قم پایمال شود.

وی افزود: شهرداری نهادی درآمد هزینه‌ای است و برای ما بسیار مهم است که به درآمدهای پیش بینی شده برسیم اما این مسئله به هیچ عنوان نباید به قیمت از دست رفتن حقوق شهروندان باشد.

شهردار قم با اشاره به بودجه پیش بینی شده برای سال ۱۴۰۳ خاطرنشان کرد: هر زمانی صحبت از درآمد می‌شود، تاکید کرده‌ایم که منظور ما درآمد مشروع است و به دنبال چیزی فراتر از حق شهر نیستیم.

سقائیان‌نژاد با اشاره به اینکه مسئولیت تمام مدیران در مجموعه شهرداری قم بسیار سنگین و با اهمیت است، تاکید کرد: هر تغییری در زندگی شهروندان با تصمیمات ما رخ می‌دهد، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند و در قبال آن باید در دو دنیا پاسخگو باشیم.

وی با تاکید بر لزوم قانون‌گرایی در تعامل با شهروندان، اضافه کرد: هر جا قانون شفاف است باید با دقت و کاملاً طبق قانون عمل شود و در جایی که قانون ابهام دارد یا شفاف نیست باید آن را به نفع شهروندان تفسیر کنیم.

شهردار قم گفت: شهرداری‌ها یک ستون بسیار محکم برای نظام اسلامی در مسیر ارتقای سرمایه‌های اجتماعی هستند و از هر حرکتی که موجب پایمال شدن این سرمایه‌ها می‌شود، باید دوری کرد.

سقائیان‌نژاد افزود: در امور مرتبط با نظافت شهری و خدمات مسئله نظارت بسیار مهم است و مدیران منطقه باید تمام مسائل محدوده مسئولیت خود را زیر نظر داشته و به طور مرتب بازدید میدانی داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری قم مجوز ایجاد دو منطقه شهری دیگر را دارد، گفت: بعضی مناطق شهری ما رشد جمعیت بسیار زیادی دارد و باید مطالعاتی صورت گیرد، در صورت لزوم دو منطقه دیگر به شهر قم اضافه شود تا کیفیت خدمات ارتقا پیدا کند.

کد خبر 747429

دیگر خبرها

  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • حضور ۱۶ هزار بوشهری در کنکور/ ۶۳ درصد شرکت‌کنندگان خانم هستند
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • بازنگری تعهدات وزارت نفت نسبت به طرح‌های درمانی بوشهر
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • راکتورهای هسته‌ای بوشهر با پیوست تولید آب احداث شود
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره