Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار از آغاز پرداخت وام مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت: بازپرداخت این تسهیلات از مهر ماه با سه ماه تنفس آغاز میشود. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ اقتصادی کار آفرینی و اشتغال نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت کار با حضور در نشست خبری تشریح تسهیلات کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از آغاز پرداخت وام مشاغل آسیب دیده از کرونا خبر داد و گفت:آن دسته از بنگاه هایی که پیامک از سوی وزارت کار دریافت کرده و در سامانه کارا ثبت کرده اند و مشمول دریافت تسهیلات شده اند و پرونده های آن ها به بانک های عامل ارسال شده می توانند به بانک هایی که در سامانه معرفی کرده مراجعه کنند و روند دریافت تسهیلات خود را تکمیل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:بازپرداخت این تسهیلات از مهر ماه با سه ماه تنفس آغاز میشود.

منصوری بیان کرد:2میلیون و دویست هزار بنگاه بطور جدی از کرونا آسیب دیده اند که در بردارنده 6 میلیون اشتغال است. یک میلیون و دویست هزار از این بنگاهها دارای کد بیمه ای هستند که شناسایی و نیروی کار آنها احصا می شود.بنگاههایی که دارای کد بیمه نیستند نیز در دست بررسی و اقدام است.

وی افزود: رسته ها و زیر رسته ها با تبادل نظر با اتاق بازرگانی، اصناف و اتاق تعاون مشخص شده اند. برخی زیر رسته ها  معرفی شده بودند اما مشمول قانون نبودند بنابراین  با هماهنگی اتاق اصناف حذف شدند.

منصور گفت: کارفرمایانی که پیامک دریافت کردند، می توانند در سامانه کارا ثبت کنند. 3 نوع تسهیلات (6 میلیونی، 12 میلیونی و 16 میلیونی)  فراهم شده است.

ادامه دارد...

R1012122/P/S7,82/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسیب دیده از کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره کار و رفاه اجتماعی سمیرم در جلسه کارگروه اشتعال شهرستان گفت: این تسهیلات براساس طرح‌های اشتغال پایدار به منتقاضیان داده می‌شود.
غلامحسین صابری، میزان اعتبار تسهیلات اشتغال ۱۴۰۲ را دویست و دو میلیارد تومان دانست و افزود: سال گذشته تعدادی از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات نشدند که بانک‌ها امسال موظف به ارائه خدمات به آنها هستند.
شهرستان سمیرم در ۱۶۰ کیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.

دیگر خبرها

  • چرا عمده مردم از دریافت وام بانکی محروم اند؟/سو استفاده بانک ها
  • آغاز مجدد ثبت نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی در خوزستان
  • جریمه دیرکرد بابت وام مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • جریمه دیرکرد وام از مددجویان کمیته امداد دریافت نمی شود
  • آغاز مجدد ثبت‌نام دریافت تسهیلات بازسازی ناوگان اتوبوسی
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • تعهد اشتغال برای هزار و ۵۵۸ نفر در سمیرم
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب