Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری از این که مسئولان بین فوتبال و دیگر رشته ها تمایز قائل می شوند، انتقاد کرد.

طرفداری- علیرضا احمدی در ارتباط با این که وزارت ورزش و جوانان پاسخ نامه فدراسیون دوچرخه سواری را در خصوص برگزاری لیگ داده اند، صحبت هایی را مطرح کرد.

احمدی در گفت‌وگو با میزان، اظهار داشت:

از زمانی که از وزارت ورزش درخواست برگزاری لیگ را داده ایم، هنوز هیچ جوابی به ما داده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تیم‌ های ملی دوچرخه‌ سواری افزود:

اگر بناست که تا زمانی که شرایط کشور بهبود نیابد هیچ مسابقه ای برگزار نشود پس چرا مسئولان می خواهند لیگ برتر فوتبال را راه اندازی کنند؟ چرا بین فوتبال و سایر رشته های ورزشی تبعیض قائل می شوند؟

علیرضا احمدی با انتقاد از نحوه رفتار دوگانه مسئولان در قبال این رشته عنوان کرد:

با وجود اینکه اکثر مسابقات و اردوهای ورزشی در ایران تعطیل شده، اما قرار شده از دو هفته آینده مسابقات لیگ برتر بدون حضور تماشاگران آغاز شود، اما اکنون این سوال به وجود می‌ آید هنگامی که ویروس کرونا تفکیکی بین افراد یا رشته‌های ورزشی قائل نیست، چرا باید فوتبال در ایران استثنا باشد؟ فکر می کنم در میان مسئولان فوتبال حرف اول را می زند و اولویت آن هاست.

وی اظهار داشت:

شکی نیست که در رشته‌ ای مانند فوتبال که بازیکنان فاصله کمی با یکدیگر دارند، احتمال آلوده شدن آنها به کرونا بیشتر است و چطور مسئولان توجهی به این موضوع ندارند، اما با این وجود اجازه برگزاری مسابقات به سایر رشته‌ ها مانند دوچرخه سواری را نمی‌دهند؟ اگر قرار است رقابتی انجام شود باید برای تمام رشته‌ ها احترام قائل شوند نه اینکه فوتبال تنها دغدغه مسئولان باشد و سایر رشته‌ ها بی اهمیت تلقی شوند.

احمدی یادآور شد:

پس از شیوع ویروس کرونا شرایط برای رکابزنان بسیار سخت و دشوار شده است و بسیاری از قهرمانان و دوچرخه‌سواران به دلیل نداشتن درآمد و تعطیلی باشگاه‌ها این رشته را کنار گذاشته‌اند. چرا در این دوران کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان توجهی به ورزشکاران نمی‌کنند! در طول این دوران کمیته ملی المپیک چه خدماتی را به فدراسیون‌های المپیکی ارائه داده است؟ ما در سال گذشته ۴۰ درصد بودجه فدراسیون را دریافت نکردیم و در سال ۹۹ مبلغ بسیار کمی برای فدراسیون واریز شده است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: وزارت ورزش سایر رشته رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم

حسین صمصامی، در برنامه‌ای تلویزیونی از ماجرای انتظاراتی که اقوام و فامیل بخاطر حضورش در وزارت اقتصاد از او داشتند روایت کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسین صمصامی، نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس، با حضور در برنامه بهارستان دوازدهم، تاکید کرد: در حال حاضر اقوام، از جمله باجناق بنده از من شاکی هستند و می‌گویند «زمانی که وزارت اقتصاد بودی یک وام برای ما جور نکردی.»

وی که در دولت محمود احمدی‌نژاد مدتی به عنوان سرپرست وزارت امور اقتصادی و دارایی مشغول به فعالیت بود، می‌گوید: برای خیلی‌ها که مستحق بودند دستور دادم که وام بدهند، ولی به ناحق برای کسی که کاری انجام نمی‌دهد و حق او نیست، هیچ وقت چنین کاری انجام ندادم.

دیگر خبرها

  • سرپرست وزارت اقتصاد در دولت احمدی‌نژاد: باجناقم از من شاکی است که چرا برای او وام جور نکردم
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • کلنگ زنی زمین فوتبال چمن مصنوعی روستای دیوا شهرستان بابل
  • تغییر نام باشگاه استقلال از مسیر قانونی ممکن است/ تجلیل از مدال‌آوران ایرانی با حضور رئیس جمهور
  • مربی تیم جوانان: فوتبال پایه برای نتیجه گرفتن نیست
  • هاشمی: حق پخش حق ورزش است، باید به ورزش داده شود/ هر باشگاهی برای تغییر نام باید مسیر قانونی را طی کند
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • آغاز عملیات حفر چاه عمیق زمین چمن فوتبال شهرستان پلدشت 
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!