Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حمید رضا موحدی زاده نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، گفت: ۴۰۰ طرح و پروژه با ۵۰۰ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در اطراف حرم رضوی بلاتکلیف مانده است.   او افزود: بیش از ۱۰۰ هزار میلیارد ریال حقوق مکتسبه در طرح نوسازی بافت پیرامونی حرم مطهر رضوی باید هر چه سریعتر تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: امروز در تهران جلسه شورای عالی معماری و شهرسازی با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار و رییس شورای اسلامی شهر مشهد برگزار می‌شود که امیدواریم طرح نوسازی بافت پیرامونی حرم در این نشست تعیین تکلیف و از بن بست خارج شود.
موحدی زاده بیان کرد: این طرح اگر امروز تعیین تکلیف نشود فرار سرمایه شکل می‌گیرد در حالی که مردم باید به ثبات قوانین ایمان و اعتماد داشته باشند.
او تصریح کرد: باید در طرح‌های جامع و تفصیلی به حقوق شهر پاسخ دهیم و هیچ قانونی نباید سرمایه گذاران را متوقف کند همچنین طرح راهبردی توس نیز که آبروی مشهد و کشور است باید هر چه سریعتر به سرانجام برسد.   دولت بدهی خود به شهرداری‌ها را پرداخت کند   نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به این که دولت باید بدهی خود به شهرداری‌ها را پرداخت کند، تاکید کرد: ما هم می‌توانستیم نرخ عوارض شهر را برای ۱۰ سال ثابت نگهداریم، اما این به نفع شهر نیست.
موحدی زاده اظهار کرد: هزینه اداره شهر امروز با دو سال قبل خیلی متفاوت شده است، همچنین هزینه‌های عمرانی چند برابر افزایش یافته‌است به عنوان نمونه ساخت یک کیلومتر مترو از دو هزار میلیارد ریال در دو سال قبل به ۶ هزار میلیارد ریال در حال حاضر رسیده است با این همه باز هم در افزایش نرخ بلیت مترو و اتوبوس افزایش کمی داشتیم و تنها یک سوم هزینه تمام شده حمل و نقل عمومی از شهروندان اخذ می‌شود.
او در خصوص اقدامات زیست محیطی مدیریت شهری در مشهد نیز افزود: سرانه فضای سبز برای هر شهروند در کشور‌های توسعه‌یافته ۲۵ متر مربع است که در کشور‌های در حال توسعه فاصله زیادی با این رقم وجود دارد، ولی کلانشهر مشهد نسبت به سایر کلانشهر‌ها در کشور از وضعیت بهتری برخوردار است و سرانه فضای سبز هر شهروند مشهد بیش از ۱۶ متر مربع است.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، ادامه داد: این موضوع نگران کننده است و حدود ۲۴۰ مورد آتش سوزی امسال تا کنون گزارش شده است.
موحدی زاده با اشاره به وقوع آتش سوزی‌هایی در کمربند سبز اطراف مشهد، بیان کرد: باید از شهر خود مراقبت کنیم و آمادگی داشته باشیم که این اتفاق تکرار نشود و در صورت اتفاق نیز به سرعت مهار شود.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر مشهد آتش سوزی حرم مطهر رضوی سرمایه گذاری نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد هزار میلیارد ریال موحدی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با هشت ماه بلاتکلیفی

جاده بجنورد به کلاته حاجی‌بیگلر بیش از هشت ماه است که به بهانه ترمیم مسدود است و مردم مجبورند از زمین‌های کشاورزی به منزل خود برسند و بارش باران این وضعیت را وخیم‌تر می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی،
جاده بجنورد به کلاته حاجی‌بیگلر بیش از هشت ماه به بهانه ترمیم و بالا بردن سطح جاده مسدود شده است.

طی این مدت اهالی مجبور به عبور از زمین‌های کشاورزی برای رفتن به خانه خود بوده‌اند و تاکنون با وجود وعده‌های مختلف این جاده به بازگشایی نرسیده است.

بارش باران و پنجشنبه‌های پرترافیک برای رفتن به پارک جاوید نیز بر زحمت و درد اهالی این محله در حاشیه شهر می‌افزاید.

کد خبر 750443

دیگر خبرها

  • بلاتکلیفی مسکن مهر ۲۸۵ واحدی گیان نهاوند
  • عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با ۸ ماه بلاتکلیفی در بجنورد+ فیلم
  • فیلم| عبور از زمین کشاورزی برای رسیدن به منزل/ جاده‌ای با هشت ماه بلاتکلیفی
  • عضو شورای شهر بجنورد ازبلاتکلیفی کارخانه کمپوست انتقاد کرد
  • حاجی‌بگلو: قانون شوراها باید اصلاح شود
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • تزریق فرهنگ استکباری برای جلوگیری از پیشرفت است
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • فرماندار: طرح تأمین پارکینگ اطراف حرم مطهر رضوی را تحویل دولت داده‌ایم