Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک منبع آگاه گفت: مردم دزفول به تغییر کاربری باغات و زمین‌های کشاورزی به منظور ساخت ویلا‌های لوکس با هدف اجاره به افراد خوش‌گذران و بی اخلاق اعتراض دارند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در خصوص ویلاسازی‌های لوکس در شهرستان دزفول و تغییر کاربری باغات میوه و اراضی کشاورزی برای ساخت این ویلا‌ها گفت: روزگاری نه چندان دور، محصولات کشاورزی شهرستان دزفول از مرکبات گرفته تا زراعت و صیفی جات شهرتی جهانی داشتند و هنوز پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی آثار شرکت‌ها و سرمایه گذار‌های معتبر خارجی در کشاورزی این سرزمین به چشم می‌خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهالی این شهر به وقت نبرد و دفاع، درختان و بته‌ها را حتی با خون خود آبیاری می‌کردند و آنقدر به استقامت ایستادند تا دار المؤمنین دزفول را به پایتخت مقاومت ایران تبدیل کردند. حال درست است که از چنین آب و خاکی با برکت و شهری مملو از پاکی و رشادت که آوازه علماء و فضلایش جهان اسلام و شیعه را پر کرده، خبر قتل بشنویم؟ آن هم قتل در اوج مستی و ولنگاری؟


این منبع آگاه ابراز کرد: چندی است بعضی از باغداران حاشیه شهر دزفول به تأسی و پیروی از تعدادی باغدار فرنگی، به بهانه درآمدزایی مبادرت به اجاره دادن باغ خود به مسافران و برخی خوش گذران کرده اند. کسانیکه با عدم رعایت موازین اخلاقی هم تیشه بر ریشه اخلاق و عزت و ایمان دزفول و دزفولی بزنند و هم به ریشه نداشته خود! وگرنه شهری با گرمایی طاقت فرسا که گاه گرمایش به ۶۰ تا ۷۰ درجه می‌رسد مسافر و گردشگرش کجا بود که باغدار، باغ پربرکتش را به بهایی و دورهمی اجاره دهد.

 

بیشتر بخوانید:

مسئولان شهرستان دزفول به مسئله تغییر کاربری غیرقانونی باغهای میوه و زمینهای کشاورزی ورود کنند

وی بیان کرد: متأسفانه سال هاست شاهد اخباری از این دست از خوش گذرانی‌ها هستیم که حاصل و ارمغانی جز بدنامی و غارت سرمایه‌های معنوی نداشته اند. اما چند شب گذشته با صورت گرفتن دو فقره قتل در حال مستی در یکی از این باغ ها، این جنایت هم بر آن ارمغان افزوده شد!


این منبع آگاه اظهار کرد: مردم دزفول از چنین رفتار‌ها و همچنین این باغداران سودجو که تمامی حریم و داشته‌های مادی و معنوی باغداری خود و پدرانشان را به قاتلان از خدا بی خبر و مست اجاره می‌دهند، ناراحت و معترض هستند.


وی اذعان کرد: مسئولان دزفول باید با تمام قدرت به این قضیه ورود کرده و با شدت هرچه تمام‌تر با این افراد برخورد جدی و قاطعانه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ویلای لوکس ساخت ویلای لوکس قتل اجاره ویلا اجاره ویلا در دزفول تغییر کاربری اراضی کشاورزی تغییر کاربری منبع آگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۶۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت چغندر قند در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول  گفت: در سال زراعی جاری ۵ هزار و ۱۸۵ هکتار از مزارع این شهرستان به کشت چغندرقند اختصاص یافت. 

بهروز قمر زاده افزود:  ۲۹ دستگاه ماشین ‏آلات برداشت چغندرقند در شهرستان دزفول فعال است و پیش بینی می‌شود حدود  ۳۵۰ هزار تن محصول چغندرقند از مزارع این شهرستان برداشت شود. 

وی ادامه داد: محصول چغندر شهرستان دزفول پس از برداشت به ۱۲ کارخانه قند از جمله کارخانه قند بنیاد اصفهان، نقش جهان اصفهان، همدان، قزوین، مرودشت، چهارمحال، اهواز، شوش، اسلام آباد، کوار، فسا و اقلید منتقل ‏می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دزفول اظهار کرد: کشت چغندرقند در شهرستان دزفول همه ساله بصورت پائیزه کشت می‏شود.

 

 

دیگر خبرها

  • عملیات بهسازی و نوسازی باغات استان بوشهر اجرا می‌شود
  • برخورد با متخلفین تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی در مهریز
  • شناسایی سه هزار مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در آذربایجان‌غربی
  • 39 تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • ۳۹ تغییر کاربری غیر مجاز در ساری قلع و قمع شد
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • سه هزار مورد تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی در آذربایجان‌غربی شناسایی شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید
  • روستا‌ها باید روستا بمانند و همچنان محلی باشد برای تولید