Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران  بانوی رکابزن،‌ ونوس نوری (زرین خاک) که عضو هیات دوچرخه سواری تهران بود، صبح روز چهارشنبه ۱۴ خردادماه بر اثر تصادف با خودرویی که پس از حادثه متواری شد جان خود را از دست داد.
تقاطع بزرگراه شیخ فضل الله و حکیم یک خودرو از پشت با او که در حال تردد با دوچرخه بوده برخورد می‌کند و متاسفانه این حادثه منجر به جانباختن این بانوی رکابزن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی این رکابزن که در لحظه فوت وی بالای سرش حضور داشته توضیحاتی را در مورد علت فوت و حواشی که بعدا پیش آمد ارائه کرده و طی آن گفته است که «ابتدا آمبولانس موتوری آمد که نتوانست کاری انجام بدهد و سپس ۴۰ دقیقه طول کشید تا ماشین آمبولانس بیاید»
دکتر پیمان صابریان -رئیس مرکز اورژانس تهران- در گفت و گو با ایسنا ضمن اظهار تاسف از جانباختن این بانوی دوچرخه سوار گفت: موتورلانس اوژانس تقریبا ۸ دقیقه پس از اولین تماس به محل وقوع حادثه رسیده و زمان رسیدن آمبولانس هم حدود ۱۱ دقیقه از زمان دریافت اولین تماس بوده است.
وی ادامه داد: این درحالی بود که این بانو پس از رسیدن نیروهای امدادی اورژانس به محل حادثه علائم حیاتی نداشت و حین انتقال وی به بیمارستان عملیات احیای قلبی و ریوی برای وی انجام و به بیمارستان حضرت رسول منتقل شد .
صابریان با بیان اینکه ضمن رد ادعای مربی این دوچرخه‌سوار، گفت: ما هم از جانباختن این بانوی ورزشکار بسیار متاسف شدیم و امیدواریم که دیگر شاهد وقوع این دسته از حوادث تلخ نباشیم، اما درباره این موضوع که گفته می‌شود آمبولانس 40 دقیقه پس از وقوع حادثه به محل رسیده است باید گفت که تمام مکالمات با اورژانس ضبط می‌شود و مسیر حرکت آمبولانس‌ها و زمان رسیدن آن‌ها مشخص است و ثبت شده است.
رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: بر اساس شرایطی که از بیمار اعلام می‌شود گاهی فقط موتورلانس و گاهی هم آمبولانس و هم موتورلانس اعزام می‌شود. در این مورد نیز با توجه به شرایط حاد بیمار هم موتورلانس و هم آمبولانس به محل اعزام شده بودند که موتور معمولا با توجه به دسترسی راحت تر چند دقیقه زودتر می‌رسد.
وی در پایان گفت: البته در این موقع برای اطرافیان بیمار یا مصدوم زمان بسیار دیر می‌گذرد که بسیار طبیعی است چون شرایط بسیار دشوار و سخت است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران صدای ایران اورژانس تهران تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

جعفر میعادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بدو ورود به شهر یاسوج، از سمت محور یاسوج به شیراز، مورد استقبال رئیس‌، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.وی هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید و بررسی خدمات اورژانس بیمارستانی در قسمت‌های مختلف، سایر بازدیدهای میدانی، بازدید از ساختمان مرکزی در حال ساخت و کمک جهت تسریع ساخت این بیمارستان عنوان کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به گزارشاتی که از روند ساخت این بیمارستان به دست می‌رسد پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

رئیس سازمان اورژانس هوایی کشور تاکید کرد: در بخش اورژانس هوایی نیز بازدیدهایی در یکی از شهرستان‌ها داریم. همین طور بررسی اینکه به چه شکلی می‌توان خدمات را در این استان توسعه داد از دیگر اهداف سفر به این استان است.

به گزارش ایسنا، میعادفر بیان کرد: بعد از نیازهای اولیه آمبولانسی در مناطق صعب العبور باید نسبت به تامین نیازهایی که مربوط به مناطق کوهستانی هستند اقدام کنیم البته در سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به این دانشگاه علوم پزشکی تخصیص دادیم اما یک دستگاه آمبولانس کافی نیست و این استان جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • پراید چپ کرد (+ عکس)
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • خریداری ۵۰۰ دستگاه آمبولانس در کشور
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • کمبود آمبولانس در خرمشهر بیداد می‌کند