Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@23:26:00 GMT

یک صندوق قابل معامله به جمع صندوق‌های بورسی اضافه شد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۲۱۷۸۸۵

یک صندوق قابل معامله به جمع صندوق‌های بورسی اضافه شد

صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در سهام ارزش آفرین بیدار با نماد «ارزش» در فهرست نرخ‌های صندوق‌ سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران درج شد. ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، براساس مصوبه‌ بورس اوراق بهادار تهران، از امروز(دوشنبه) صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ارزش آفرین بیدار جهت سرمایه‌‌گذاری در سهام با نماد «ارزش(ARZESH)» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر این صندوق، شرکت سبدگردان اقتصاد بیدار، موسسان آن کارگزاری اقتصاد بیدار و شرکت سبدگردان اقتصاد بیدار می­باشند. همچنین متولی صندوق موسسه حسابرسی شاخص اندیشان و بازارگردان آن نیز صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی کوشا الگوریتم می باشند.

این صندوق حداکثر 10 میلیون واحد سرمایه‌گذاری خواهد داشت که تعداد 9 میلیون واحد آن به عنوان واحدهای عادی در نظر گرفته شده است.

نماد معاملاتی بورس انرژی در بورس درج شد1428 میلیارد ریال در تالار بورس خراسان جنوبی معامله شد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بازار سرمایه فرابورس بورس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بازار سرمایه فرابورس بورس تهران بازار سرمایه فرابورس بورس تهران سرمایه گذاری قابل معامله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۷۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز یکشنبه (۱۶ اردیبهشت) با افت ۵۱۸۵.۹۲ واحدی به ۲,۲۵۹,۷۳۱.۳۶ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۹۲.۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۸.۳۸۵ میلیارد سهم بود که طی ۳۰۴,۹۵۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۴۷,۴۸۵.۶۸۵ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۰۵۳,۱۴۴.۴۶۶ میلیارد ریال شد.

شاخص کل فرا بورس ایران هم امروز با ۷ واحد افزایش، در ارتفاع ۲۵ هزار و ۲۰۱ واحد ایستاد. معامله گران در فرا بورس حدود ۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون سهم و اوراق مالی با انجام ۱۵۰ هزار معامله دادوستد کردند.

نمادهای آریا، توسن و غصینو بیشترین اثر مثبت و نمادهای مادیرا، وهور، سپیدار و بپاس بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرا بورس داشتند.

کد خبر 6097161 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • معاملات برق در بورس انرژی رکورد زد
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • معامله ۲۷۰ میلیاردی سهام در بورس آذربایجان غربی
  • میزان و زمان واریز سود ۴۰ نماد بورسی و فرابورسی
  • سود ۱۳۵۰ درصدی صندوق سهامی سرو!
  • آینده بورس در چند پرده
  • دو طرفه شدن بازار سرمایه مهم‌ترین عامل ایجاد قرارداد آتی تک سهم+ فیلم
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است