Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس مسائل سیاسی گفت: تجربه‌ای که ایران در برجام به دست آورد و امتیازاتی که به امریکا داد و آن‌ها در مقابل، امتیازی به ما ندادند؛ عدم اعتماد و دست ندادن با امریکا را بر همه ثابت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد امیدی در گفت‌وگو با  صبح قزوین، با اشاره به موج جدیدی از زمزمه‌های مذاکره امریکا و ایران اظهار کرد: تبادل زندانی یک امر طبیعی در فضای دیپلماتیک است و در بین همه کشورهای دنیا مرسوم است و دلیلی بر مطرح کردن مسئله مذاکره نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ترامپ به دنبال یک برگ برنده‌ای است چراکه طبق نظرسنجی‌ها، محبوبیت او برای انتخابات رو به افول است؛ بحث عملکرد ضعیف در ماجرای کرونا و مسائل تبعیض نژادی و خروج مردم امریکا نیز پرونده سنگینی را برای ترامپ ایجاد کرده که رای او را کاهش می‌دهد.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه احتمال باخت ترامپ در انتخابات وجود دارد، گفت: رئیس جمهور امریکا به دنبال روزنه‌ای است تا تبلیغات کند و برای همین یک دوره مسائل کره شمالی را پیش گرفته بود، اما اکنون کره شمالی هم به امریکایی‌ها باج نمی‌دهد چراکه امریکا بر هیچکدام از تعهداتش پایبند نمی‌ماند.

امیدی ادامه داد: اکنون هم تبلیغاتی را در مورد مذاکره با ایران به راه‌ انداخته و اذعان می‌کنند که ایران را بدون جنگ به تسلیم وادار کردیم، درحالی که اینگونه نیست و شاهد هستیم که ایران به راحتی از حیاط خلوت امریکا عبور می‌کند و پنج کشتی حامل فرآورده‌های نفتی را به ونزوئلا تحویل می‌دهد که این اقتدار به برکت جبهه مقاومت است.

تحریم‌ها با مقاومت و جهش تولید لغو خواهد شد

وی تصریح کرد: متاسفانه در داخل هم جریانی داریم که نه تنها غرب‌گرا بلکه غرب‌پرست است و این مسئله از نهضت مشروطه با ظهور تقی‌زاده‌ها تاکنون وجود داشته و این جریان نه به صراحت اما تلویحا در رسانه‌های خود، بحث مذاکره و اعتماد به امریکا را مطرح می‌کند، اما چنین چیزی وجود ندارد و راه به جایی نخواهند برد.

این کارشناس سیاسی اضافه کرد: تجربه‌ای که ایران در برجام به دست آورد و امتیازاتی به امریکا داد و آن‌ها در مقابل، امتیازی به ما ندادند؛ عدم اعتماد و دست ندادن با امریکا را بر همه ثابت کرد.

امیدی بیان کرد: امریکای رو به افول مانند اسب باخته‌ای است که روی آن شرط‌‌بندی نمی‌کنند و هرگز مذاکره نخواهد شد؛ البته همیشه تعدادی نفوذی در دولت وجود دارد که رهبر انقلاب فرمودند باید برای مبارزه با نفوذ، جهاد کبیر را در پیش گرفت.

وی تاکید کرد: ما هیچگاه با قاتل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مذاکره نمی‌کنیم و دولتمردان بدانند که تحریم‌ها با مقاومت و جهش تولید لغو خواهد شد؛ هرچه مذاکره و عقب نشینی کنیم دشمن جلوتر می‌آید و ماهیت و فلسفه امریکا هم اینگونه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یحیی الهی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به‌صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد قاتل با برنامه‌ریزی ازپیش‌طراحی‌شده مقتول را تحت‌نظر داشته و سرانجام در روز حادثه با لباس مبدل زباله‌گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاریکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شلیک گلوله به قتل می‌رساند و سریعاً از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی لرستان، بیان کرد: مأموران پس هماهنگی قضائی، با اقدامات میدانی و شیوه و شگردهای خاص پلیسی وی را کمتر از یک هفته شناسایی و طی یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

سردار الهی با بیان اینکه متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرده و گفت متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 6090441

دیگر خبرها

  • جلب اعتماد نیروی کار منجر به رشد بهره‌وری می‌شود
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • روایت شاهدان عینی از لحظات درگیری و شهادت حمیدرضا الداغی + فیلم
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟