Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در سهام ارزش آفرین بیدار با نماد «ارزش» در فهرست نرخ‌های صندوق‌ سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران درج شد.

براساس مصوبه‌ بورس اوراق بهادار تهران، از امروز(دوشنبه) صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله ارزش آفرین بیدار جهت سرمایه‌‌گذاری در سهام با نماد «ارزش(ARZESH)» در فهرست نرخ‌های بازار صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر این صندوق، شرکت سبدگردان اقتصاد بیدار، موسسان آن کارگزاری اقتصاد بیدار و شرکت سبدگردان اقتصاد بیدار می­باشند. همچنین متولی صندوق موسسه حسابرسی شاخص اندیشان و بازارگردان آن نیز صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی کوشا الگوریتم می باشند.

این صندوق حداکثر 10 میلیون واحد سرمایه‌گذاری خواهد داشت که تعداد 9 میلیون واحد آن به عنوان واحدهای عادی در نظر گرفته شده است.

 

تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سرمایه گذاری قابل معامله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

معامله‌گران امروز در بورس تهران بیش از ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش تقریبی ۶۶ هزار میلیارد ریال با انجام بیش از ۳۰۰ هزار معامله، دادوستد کردند.

نماد‌های «فملی» و «شبندر» بیشترین اثر مثبت و نماد‌های «پارسان»، «فولاد»، «کگل»، «شپدیس» و «بوعلی» بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

معامله‌گران در فرابورس ایران با انجام بیش از ۲۰۰ هزار معامله، افزون بر پنج میلیارد سهم و اوراق مالی را دادوستد مالکیت کردند.

نماد‌های «فجهان، شگویا، وسپهر، مادیرا، سپیدار و وغدیر» بیشترین اثر مثبت و نماد آریا بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نحوه خرید کشنده فاو در بورس
  • مصوبه جدید مالیاتی مجلس: بورس از مالیات بر عایدی سرمایه معاف شد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • پروژه‌های ناتمام را خاتمه می‌دهیم/ ستاره خلیج فارس بورسی می‌شود
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • پیش‌بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت بازار سرمایه پس از ۴ روز رشد
  • میزبانی فرابورس ایران از چهارمین صندوق املاک و مستغلات کشور ​