Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: ضدعفونی قطارها، ایستگاه‌ها و پایانه‌ها هر روز در چندین نوبت و به صورت مستمر برای مقابله با ویروس کرونا انجام می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از فارس، فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران درباره تمهیدات مترو جهت مقابله با کرونا  اظهارداشت: تلاش کرده ایم با نصب نشانه‌ها در قسمت گیت ورودی ایستگاه و در قطارها توجه مسافران را نسبت به استفاده از ماسک جلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به استفاده شهروندان از مترو برای سفرهای درون شهری افزود: تنها راه اجرای موفق این طرح همکاری شهروندان و مسافران و استفاده از ماسک در اماکن مترو تهران است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اشاره به اینکه ما در شرکت بهره برداری مترو برای اجرای طرح‌رعایت‌ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک با نصب بر چسب‌هایی سعی کرده‌ایم تا این حساسیت را در بین شهروندان و مسافران ایجاد کنیم که در صورت استفاده از حمل و نقل عمومی(مترو) برای سفرهای درون شهری برابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و طبق نظر کارشناسان و متخصصین حوزه سلامت  فاصله ایمنی و بهداشتی را رعایت کنند و با زدن ماسک از انتقال ویروس کرونا جلوگیری کنند.

نوبخت با بیان اینکه تمهیداتی همچون ضدعفونی قطارها، ایستگاه‌ها و پایانه‌ها هر روز در چندین نوبت و به صورت مستمر برای مقابله با ویروس کرونا  انجام می شود و با توجه به نصب برچسب‌های ورود بدون ماسک ممنوع در مترو اشاره کرد و گفت: اجرا شدن این طرح تنها  توسط خود مسافران امکان پذیر است و از همه شهروندان می‌خواهیم برای حفظ سلامت خود و دیگران به این نکته توجه کنند و بدون ماسک وارد شهر زیرزمینی نشوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مترو وسیله حمل و نقل انبوه‌بر است و شرایط آن با سایر وسایل حمل و نقل عمومی متفاوت است و باید رعایت نکات بهداشتی مورد توجه بیشتری قرار گیرد. امیدوارم مسافران مترو با آموزش‌هایی که از طریق مختلف ارایه داده شده هوشمندانه خودشان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

نوبخت گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا از اسفند سال گذشته تا کنون ما در شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه با بکارگیری و استفاده از همه ظرفیت ناوگان در روزهای تعطیل و غیر تعطیل به شهروندان و مسافران مترودر حال خدمات رسانی هستیم.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: ضدعفونی قطارها شرکت بهره برداری مترو ویروس کرونا مترو تهران حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۲۱۸۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نواقص خط ۳ مترو تهران

به گزارش خبرگزاری مهر، آزاد اکبری، مجری خط ۳ متر تهران در خصوص برنامه‌های سال جاری جهت رفع حداکثری نواقص خط ۳ گفت: امسال هم مثل دو سال گذشته، سعی خواهیم داشت نقص‌های موجود در خط ۳ را به حداقل ممکن برسانیم و اگر منابع مالی لازم به موقع تأمین شود، اتفاق‌های خوبی رخ خواهد داد.

وی افزود" در این راستا با اولویت بندی صورت گرفته، قصد داریم ورودی دوم ایستگاه سهروردی و همچنین دسترسی دوم ایستگاه میرزای شیرازی را امسال راه اندازی کنیم. تکمیل و بهره‌برداری از سامانه تهویه RS ایستگاه شهید زین الدین به همراه هواساز ایستگاه هروی را نیز در دستور کار داریم و در صورت امکان، سیستم زهکش محدوده ایستگاه قدوسی را احداث خواهیم کرد.

مجری خط ۳ مترو تهران در ادامه صحبت‌های خود گفت: در دو سال اخیر، ۱۲ مورد از نواقص خط ۳ برطرف شده است و اگر منابع مالی متناظر با کارهای باقی‌مانده این خط تأمین شود، می‌توان تا سال ۱۴۰۴ کل نقص‌های موجود را برطرف کرد و پرونده آن را بست.

کد خبر 6089646

دیگر خبرها

  • توقف اعزام قطار‌های تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • توقف اعزام قطارهای تندروی خط ۵ مترو تهران در عصر امروز
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • ادامه روند رفع نواقص خط ۳ مترو تهران
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • رفع نواقص خط ۳ مترو تهران